Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Dorisdott skrev (33 minutter siden):

Er vel ikke sikkert de har masse gjeld på det huset.. og i tillegg får de betalt for lageret. Hun sa selv at huset i Kristiansand går i null ved salg. Det legges ut neste helg.

Er nok ikke noen krise om de ender opp med halvparten av prisen på det nye huset i gjeld. Man får jo ikke lån om banken ikke tror du kan betale det… 

Hvorfor tagger du meg i dette svaret egentlig? Jeg har ikke nevnt et ord om at det er mye gjeld på huset, eller hva som er krise når det gjelder gjeld på det nye huset 🫠 eller hva som er krise eller ikke, eller hva slags grunnlag banken har gitt de lån på. Alt dette du summerer her er totalt uinteressant. Det var ikke det jeg spurte om i det ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke ofte innom hennes kanal, men når jeg gjør det er det null merking med reklame.mHar hun opplyst om at hun får inntekter på de Lumene etc annonsene hun legger ut? Influensere sier det er kjøpt selv og legger ved link. De får betalt hver gang noen klikker på linken, om dere ikke er kjent med det. Ser at noen informere om det. Husker ikke i farten hvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (19 timer siden):

Synes det var nydelig! 

Jeg er helt enig! Syns huset er knallfint. Kunne flyttet rett inn der selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 3.10.2024 den 22.31):

Noe nytt innhold da? Eller er det 

- lumene BB cream 

- C soap

- flytting 

- Cocos

- Umerka reklame 

og vippeserum

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 5.10.2024 den 20.57):

Hvorfor tagger du meg i dette svaret egentlig? Jeg har ikke nevnt et ord om at det er mye gjeld på huset, eller hva som er krise når det gjelder gjeld på det nye huset 🫠 eller hva som er krise eller ikke, eller hva slags grunnlag banken har gitt de lån på. Alt dette du summerer her er totalt uinteressant. Det var ikke det jeg spurte om i det ble tatt.

Men du reagerer på prisforskjellen 🤥

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (18 timer siden):

Ser ikke ofte innom hennes kanal, men når jeg gjør det er det null merking med reklame.mHar hun opplyst om at hun får inntekter på de Lumene etc annonsene hun legger ut? Influensere sier det er kjøpt selv og legger ved link. De får betalt hver gang noen klikker på linken, om dere ikke er kjent med det. Ser at noen informere om det. Husker ikke i farten hvem. 

Hun får betalt om noen trykker på linken kun om hun har avtale om det. Og har hun betalt det selv er det vel lite sannsynlig at hun har den avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Sliter hun med å vite hva hun vil «fronte» på sosiale medier? 
Hva er greia? Ser det står livsstil på Adsales. Livsstil!!!? 

En salig blanding av sminke og stress. 
Og selvsagt: husk å puste- mantra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (20 timer siden):

Forsto at hun var skuffet over Vixen sist?. Nå er hun på igjen å vil at folk stemmer på henne🙄 

Er vel bare nominasjon ennå. Men det gjelder mange da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yesmam skrev (På 7.10.2024 den 10.20):

Hun får betalt om noen trykker på linken kun om hun har avtale om det. Og har hun betalt det selv er det vel lite sannsynlig at hun har den avtalen.

Tror du hun legger ut link og promoterer merket om hun ikke får betalt for det? Jeg tror ikke det. Hvorfor skulle hun det? Hun lever av reklame, for ByLien tjener hun ikke noe på i følge henne selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (23 timer siden):

Salg av to hus og flytting til et helt annet sted i samme tidsrom kan vel stresse oss alle… 😅

Ja, men de fleste må klargjøre hussalg og alt som følger med etter jobb. Kan heller ikke trene midt på dagen og gå ørten turer med hunden. Hun er heldig som har en jobb det hun styrer arbeidstiden sin selv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Litt rart at Monica Nyhus nå nevner lysten på Spania og flytte ditt . Når Therese driver å skal selge to hus å komme nær venner og bo nærme Nyhus. Kanskje bare noe de har satt i gang for å få mere klikk🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (10 minutter siden):

Litt rart at Monica Nyhus nå nevner lysten på Spania og flytte ditt . Når Therese driver å skal selge to hus å komme nær venner og bo nærme Nyhus. Kanskje bare noe de har satt i gang for å få mere klikk🙄

Hvorfor må alle disse influencere flytte til Spania? Skattemessige fordeler?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Hvorfor må alle disse influencere flytte til Spania? Skattemessige fordeler?

Aner ikke hvordan skatte forholdene er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...