Isola2 Skrevet 18. september #5341 Del Skrevet 18. september Snoker45 skrev (2 timer siden): Jeg hadde valgt en meningsfull jobb any day over å dilte etter Therese hver dag. Hadde aldri villet brette ut livet mitt slik og være klistra til telefonen hele døgnet som Therese er,uansett hvor mye penger jeg hadde fått for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 18. september #5342 Del Skrevet 18. september Isola2 skrev (44 minutter siden): Hadde aldri villet brette ut livet mitt slik og være klistra til telefonen hele døgnet som Therese er,uansett hvor mye penger jeg hadde fått for det! Men så fint at du ikke har det som jobb, da 🤷🏼♀️ hun ser ut til å trives med det. Ikke alle vil jobbe i barnehage heller. Man får lov å velge yrket ditt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet 18. september #5343 Del Skrevet 18. september Orly skrev (2 timer siden): Tja jeg ser ikke på det som heldig å jobbe sammen så man er forskjellig Tenker mer på at de er heldige som kan sette en pauseknapp på det standard a4 livet, for å kunne tjene penger på en veldig mer fleksibel måte. Og hvor de kan styre sin egen hverdag ut ifra familens behov. Jeg hadde også gitt det en sjanse, selv om det innebærer å jobbe med kjæresten. Men tenker det er fornuftig av han å ta permisjon hvis det ikke fungerer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. september #5344 Del Skrevet 19. september Må ikke vareprøve merkes? Bilde fra TL sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 21. september #5345 Del Skrevet 21. september Forstår familien ikke blir sponset denne ferien?. Da hadde det vel vært merket med reklame ?. 🌴☀️. Inntekt på Snapchat må være utrolig viktig. Siden de ikke kan putte den mobilen i lomma🫢 Noen som vet hvordan butikken går i Østfold ?. Hører lite om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 21. september #5346 Del Skrevet 21. september Svanemom2024 skrev (10 minutter siden): Forstår familien ikke blir sponset denne ferien?. Da hadde det vel vært merket med reklame ?. 🌴☀️. Inntekt på Snapchat må være utrolig viktig. Siden de ikke kan putte den mobilen i lomma🫢 Noen som vet hvordan butikken går i Østfold ?. Hører lite om den. SE forklarer greia med å reise på ferie som influencer på sin snap, og da gir også dette mer mening 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. september #5347 Del Skrevet 21. september Svanemom2024 skrev (12 minutter siden): Forstår familien ikke blir sponset denne ferien?. Da hadde det vel vært merket med reklame ?. 🌴☀️. Inntekt på Snapchat må være utrolig viktig. Siden de ikke kan putte den mobilen i lomma🫢 Noen som vet hvordan butikken går i Østfold ?. Hører lite om den. ByLien AS som en helhet går dårlig. Hvordan de enkelte butikkene gjør det er vanskelig å vite siden alt går under samme regnskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 21. september #5348 Del Skrevet 21. september kittkatt skrev (3 minutter siden): SE forklarer greia med å reise på ferie som influencer på sin snap, og da gir også dette mer mening 🫣 OK men hun orker jeg bare ikke gå inn å høre på🥹 Jeg synes det er moro å se folk reiser pga jeg er glad i å reise selv. Men blir mest skuffa. De filmer seg selv mest🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 21. september #5349 Del Skrevet 21. september Svanemom2024 skrev (5 minutter siden): OK men hun orker jeg bare ikke gå inn å høre på🥹 Jeg synes det er moro å se folk reiser pga jeg er glad i å reise selv. Men blir mest skuffa. De filmer seg selv mest🥹 Det er nettopp det SE sier også. At flere ser på når de er på ferie, og at hun basically får penger for å reise. Men det er jo noen influencere som er flinkere enn andre til å vise frem hva de ser og opplever 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. september #5350 Del Skrevet 21. september Svanemom2024 skrev (4 minutter siden): OK men hun orker jeg bare ikke gå inn å høre på🥹 Jeg synes det er moro å se folk reiser pga jeg er glad i å reise selv. Men blir mest skuffa. De filmer seg selv mest🥹 Hadde faktisk vært litt ok og følge med om de bare kunne filmer litt utenfor hotellet sitt 4 vegger. Dra på litt attraksjoner. Severdigheter i byen. Men det er jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. september #5351 Del Skrevet 21. september kittkatt skrev (Akkurat nå): Det er nettopp det SE sier også. At flere ser på når de er på ferie, og at hun basically får penger for å reise. Men det er jo noen influencere som er flinkere enn andre til å vise frem hva de ser og opplever 😅 Isabel Raad filmer heller ikke an et enn Dubai Mall. Men så fort broren hennes var alene i Dubai så filmet han "baksiden" av Dubai. Da er det mere interessant og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 21. september #5352 Del Skrevet 21. september Lurer på om hun følger med her😅nå har hun jammen filmet litt👍🏼😅fortsett slik Therese 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 21. september #5353 Del Skrevet 21. september Men, er det virkelig så spennende å se på at disse influenserene sminker seg på snap hver dag? Forteller hva de bruker - hver dag? jeg følger ingen, men må inn å trykke kjapt innimellom! Det er jo aldri noe nytt, utenom en ferie her og der, men innholdet er jo det samme 🥴 litt greit at alle de som faktisk følger slipper å dra på dans og gå tur med hunden denne uka da! Forandring fryder.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. september #5354 Del Skrevet 23. september (endret) Lurer på når lageret de kjøpte i fjor blir lagt ut for salg, det sies at butikken i Moss ikke er levedyktig. Eller ligger lageret til salgs allerede? Endret 23. september av caremore 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. september #5355 Del Skrevet 23. september caremore skrev (2 timer siden): Lurer på når lageret de kjøpte i fjor blir lagt ut for salg, det sies at butikken i Moss ikke er levedyktig. Eller ligger lageret til salgs allerede? Tror ikke hun skulle legge det ut før de hadde flyttet. De kunne bruke det til å oppbevare flyttegods 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 24. september #5356 Del Skrevet 24. september Ble veldig overrasket over at hun la ut bilde av datteren, trodde hun var i mot eksponering? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 24. september #5357 Del Skrevet 24. september Tråden er ryddet for spekulasjoner. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 24. september #5358 Del Skrevet 24. september Klara91 skrev (4 timer siden): Ble veldig overrasket over at hun la ut bilde av datteren, trodde hun var i mot eksponering? Det er da ikke et nærbilde . Akkurat med bilder av datter syns jeg hun er fornuftig og ikke deler . I forhold til Nyhus. Som hele barndommen blir filmet på de alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. september #5359 Del Skrevet 24. september Svanemom2024 skrev (2 minutter siden): Det er da ikke et nærbilde . Akkurat med bilder av datter syns jeg hun er fornuftig og ikke deler . I forhold til Nyhus. Som hele barndommen blir filmet på de alle. Men må vi se noe idet hele tatt? Man kan fint unngå og poste bilde, fortelle om barna. Ingen må vite noe som helst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. september #5360 Del Skrevet 24. september Svanemom2024 skrev (18 minutter siden): Det er da ikke et nærbilde . Akkurat med bilder av datter syns jeg hun er fornuftig og ikke deler . I forhold til Nyhus. Som hele barndommen blir filmet på de alle. Det er ikke noe som sier at det må være nærbilde for at det er eksponering av barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå