Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. september #5321 Del Skrevet 17. september elskersommer skrev (35 minutter siden): Men er det på hennes private kanal eller den som heter Monica nyhus.com? Å jeg følger kun noen få influencere. Å tror det eller ei men jeg har familie og jobb utenom KG❤️ Familien Nyhus vi har da alle liv , det var bare et spørsmål jeg stilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. september #5322 Del Skrevet 17. september mumrikk1 skrev (7 timer siden): Ø skal slutte på jobben og jobbe for T. Det var jo ingen overraskelse🫢 Håper de får det til😊 Ja dette lå jo i korta.. fatter ikke att disse mannfolka gidder og følge etter disse damene sine 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. september #5323 Del Skrevet 17. september Svanemom2024 skrev (1 time siden): Familien Nyhus vi har da alle liv , det var bare et spørsmål jeg stilte. Jeg ser så sjelden på Nyhus men er enig i att de skal også følge reglene. Skal prøve og se litt mer på de og sende inn om umerket reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. september #5324 Del Skrevet 17. september TL er jo tross alt best i klassen på merking av reklame. Forbrukertilsynet sier også dette🙈 siste bilde ble plutselig merker pga spørsmål Bilder fra TL sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. september #5325 Del Skrevet 17. september Bilder fra TL sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 17. september #5326 Del Skrevet 17. september elskersommer skrev (2 timer siden): Ja dette lå jo i korta.. fatter ikke att disse mannfolka gidder og følge etter disse damene sine 24/7 🫠 cult! måtte innom snap i dag, for et leven og så kleint! Det er kjekt og flott å ha det gøy, men det der er jo pute tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. september #5327 Del Skrevet 17. september Jeg forstår ikke hvordan hun kan tjene så mye penger. Dette må vel i hovedsak komme fra Snap og samarbeid, ikke fra butikken/nettsalg? Leie butikklokaler og betale ansatte koster jo en del, forstår ikke at hun selger så mye at det blir så stort overskudd? Og nå skal hun lønne mannen også? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 17. september #5328 Del Skrevet 17. september Ellevill skrev (11 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan hun kan tjene så mye penger. Dette må vel i hovedsak komme fra Snap og samarbeid, ikke fra butikken/nettsalg? Leie butikklokaler og betale ansatte koster jo en del, forstår ikke at hun selger så mye at det blir så stort overskudd? Og nå skal hun lønne mannen også? Troe det var TL som sa at hun fort kunne tjene 150k på en liveshopping. Det kan ha vært SE, men de to sier så mye likt. Så det er vel TL sitt AS, og ikke ByLien, som tjener penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. september #5329 Del Skrevet 17. september kittkatt skrev (7 minutter siden): Troe det var TL som sa at hun fort kunne tjene 150k på en liveshopping. Det kan ha vært SE, men de to sier så mye likt. Så det er vel TL sitt AS, og ikke ByLien, som tjener penger. Ja, høres mer sannsynlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september #5330 Del Skrevet 17. september Ellevill skrev (21 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan hun kan tjene så mye penger. Dette må vel i hovedsak komme fra Snap og samarbeid, ikke fra butikken/nettsalg? Leie butikklokaler og betale ansatte koster jo en del, forstår ikke at hun selger så mye at det blir så stort overskudd? Og nå skal hun lønne mannen også? ByLien går dårlig i følge regnskapet. Så det er snappinga som drar inn penger der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. september #5331 Del Skrevet 17. september Snublefot62 skrev (2 minutter siden): ByLien går dårlig i følge regnskapet. Så det er snappinga som drar inn penger der. Og det er sykt, for innholdet er jo på repeat! Intet nytt der i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 17. september #5332 Del Skrevet 17. september Virker som alle kjole damene er på for å få inn mest mulig kr på Snapchat . Å snappe går foran alt . Både på ferie med familie osv. så virker som den inntekten er viktig for de alle🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. september #5333 Del Skrevet 17. september Rimelig greit å få perm til dattra på den skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. september #5334 Del Skrevet 18. september Unodostrez skrev (7 timer siden): Rimelig greit å få perm til dattra på den skolen? Det er ikke sikkert. Det finnes en god del som reiser uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 18. september #5335 Del Skrevet 18. september Tenkt at Ø skal gå hjemme og dulle og dilte etter Therese i stedet for å ha en meningsfull jobb i militøret? Helt komplett uforståelig. Det virker ikke som han har noe han skulle ha sagt i den familien? Hun styrer jo ALT? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 18. september #5336 Del Skrevet 18. september Snoker45 skrev (15 minutter siden): Tenkt at Ø skal gå hjemme og dulle og dilte etter Therese i stedet for å ha en meningsfull jobb i militøret? Helt komplett uforståelig. Det virker ikke som han har noe han skulle ha sagt i den familien? Hun styrer jo ALT? Vanskelig å vite sikkert. Kanskje dette er det han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet 18. september #5337 Del Skrevet 18. september Nå skal han vel søke om permisjon, så han sier jo ikke opp jobben. Men det må være deilig å prøve noe nytt, heldige som har den muligheten tenker jeg. Jeg hadde også vært villig til å prøve det ut en periode og så heller gått tilbake til jobben. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 18. september #5338 Del Skrevet 18. september Men hvor lenge kan dette vare...disse influenser-damene og varene de selger...Kjolene og undertøyet...blir det et metningspunkt etterhvert? Håper isåfall de investerer smart og tenker fremover. De hadde jo aldri kunnet leve av dette uten å selge livet sitt på sosiale medier. Overhode ikke overrasket over at mannen velger å gå inn i businessen. Så lukrativt det virker for øyeblikket, det ville vel de fleste nok gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 18. september #5339 Del Skrevet 18. september Yoolanda skrev (4 timer siden): Men hvor lenge kan dette vare...disse influenser-damene og varene de selger...Kjolene og undertøyet...blir det et metningspunkt etterhvert? Håper isåfall de investerer smart og tenker fremover. De hadde jo aldri kunnet leve av dette uten å selge livet sitt på sosiale medier. Overhode ikke overrasket over at mannen velger å gå inn i businessen. Så lukrativt det virker for øyeblikket, det ville vel de fleste nok gjort. Jeg hadde valgt en meningsfull jobb any day over å dilte etter Therese hver dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. september #5340 Del Skrevet 18. september Isa2 skrev (7 timer siden): Nå skal han vel søke om permisjon, så han sier jo ikke opp jobben. Men det må være deilig å prøve noe nytt, heldige som har den muligheten tenker jeg. Jeg hadde også vært villig til å prøve det ut en periode og så heller gått tilbake til jobben. Tja jeg ser ikke på det som heldig å jobbe sammen så man er forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå