Airam. Skrevet 8. september #5281 Del Skrevet 8. september https://www.finn.no/369476612 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 8. september #5282 Del Skrevet 8. september Den stilen der er langt unna hennes vanlige stil. Det blir mye oppussing om hun skal ha det nye huset beige innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8. september #5283 Del Skrevet 8. september kittkatt skrev (1 time siden): Ingen av husa de har sett på ligger på Finn. Det de kjøpte lå på finn, kikket på det i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 8. september #5284 Del Skrevet 8. september Overhodet ikke min type hus og stil hverken ute eller inne, men dæven det var lekkert ja(!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 8. september #5285 Del Skrevet 8. september Fotballfluen skrev (1 time siden): Den stilen der er langt unna hennes vanlige stil. Det blir mye oppussing om hun skal ha det nye huset beige innvendig. Hun sa på snap at det var ikke mye de skulle endre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 9. september #5286 Del Skrevet 9. september Fotballfluen skrev (19 timer siden): Den stilen der er langt unna hennes vanlige stil. Det blir mye oppussing om hun skal ha det nye huset beige innvendig. Synes det var mye som var beige der jeg. Og litt maling er fort gjort da. Lekkert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 9. september #5287 Del Skrevet 9. september Flott sted håper hun og familien blir fornøyd😊🎉. Kan jo være hun roer seg litt å jaget etter stadig mere demper seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. september #5288 Del Skrevet 10. september «Husk å pust» det slagordet mister litt sin kraft gjennom snappene hennes.. det er ordentlig tungt å høre på altså🫣 spør fordi jeg oppriktig lurer: noen som vet om hun sliter med pusten? Astma eller hjerteproblemer? Høres alltid andpusten ut, og trekker alltid korte innpust med munn. uff, nå følte jeg meg slem, men det er nesten vondt å høre på som sagt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 10. september #5289 Del Skrevet 10. september Hva skjer med campingen? Skal de beholde den? Langt å kjøre til Grebbestad. Eller blir kanskje mye ColorLine nå til Strømstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 10. september #5290 Del Skrevet 10. september Bulsara skrev (1 time siden): Hva skjer med campingen? Skal de beholde den? Langt å kjøre til Grebbestad. Eller blir kanskje mye ColorLine nå til Strømstad? De skulle visst beholde grebbestad. Jeg personlig ville ikke flyttet så langt unna familie og barnets nettverk. Håper for datteren hennes at hub synes dette er ok og vil trives 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 10. september #5291 Del Skrevet 10. september Minlillelykke skrev (35 minutter siden): De skulle visst beholde grebbestad. Jeg personlig ville ikke flyttet så langt unna familie og barnets nettverk. Håper for datteren hennes at hub synes dette er ok og vil trives Datteren hennes har sagt at hun også vil flytte. hun har visstnok masse venner der. en ting jeg lurer på er om de også er like religiøse som Monica og co? feriesenteret de snakker om hvor det er så fint eies og drives av pinsemenigheten, og Therese var jo på konsert i sarons dal når Monica sang med alejandro fuentes(som også er veldig religiøs). Reme familien er vel også veldig religiøse og Kristiansand er vel kjent for bibelbeltet det og. noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. september #5292 Del Skrevet 10. september Bulsara skrev (2 timer siden): Hva skjer med campingen? Skal de beholde den? Langt å kjøre til Grebbestad. Eller blir kanskje mye ColorLine nå til Strømstad? Om man er medlem, så koster det ingenting med Strømstad-Sandefjord båten - så det blir jo enklere å komme seg dit da faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 10. september #5293 Del Skrevet 10. september (endret) Dorisdott skrev (2 timer siden): Datteren hennes har sagt at hun også vil flytte. hun har visstnok masse venner der. en ting jeg lurer på er om de også er like religiøse som Monica og co? feriesenteret de snakker om hvor det er så fint eies og drives av pinsemenigheten, og Therese var jo på konsert i sarons dal når Monica sang med alejandro fuentes(som også er veldig religiøs). Reme familien er vel også veldig religiøse og Kristiansand er vel kjent for bibelbeltet det og. noen som vet? Er det ikke disse søsken til Monica Nyhus som er med i menigheten?. Å aktiv der. Ikke noe inntrykk av at de andre er så aktive ?. Men jeg følger ikke så med .Men ser ikke på det som noe galt. Endret 10. september av Svanemom2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 10. september #5294 Del Skrevet 10. september Dorisdott skrev (1 time siden): Datteren hennes har sagt at hun også vil flytte. hun har visstnok masse venner der. en ting jeg lurer på er om de også er like religiøse som Monica og co? feriesenteret de snakker om hvor det er så fint eies og drives av pinsemenigheten, og Therese var jo på konsert i sarons dal når Monica sang med alejandro fuentes(som også er veldig religiøs). Reme familien er vel også veldig religiøse og Kristiansand er vel kjent for bibelbeltet det og. noen som vet? Er det virkelig en ting å i det hele tatt lure på eller henge seg opp i? Man kan da være venn med mennesker som er religiøse selvom man ikke er det selv. Når ble det et problem? Det krydrer vel heller hverdagen i mitt hode. Det å kunne ha ulike venner med ulike verdier. Tenk så rik man da er!! Helt utrolig mye rart man skal undre seg over her inne 🙄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 11. september #5295 Del Skrevet 11. september Frublå skrev (9 timer siden): Er det virkelig en ting å i det hele tatt lure på eller henge seg opp i? Man kan da være venn med mennesker som er religiøse selvom man ikke er det selv. Når ble det et problem? Det krydrer vel heller hverdagen i mitt hode. Det å kunne ha ulike venner med ulike verdier. Tenk så rik man da er!! Helt utrolig mye rart man skal undre seg over her inne 🙄 Ja det er en ting å lure på. Jeg har ikke sagt at man ikke kan være venn med andre som har forskjellige religiøse synspunkt, det var bare et spørsmål. Da må du lese en gang til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 11. september #5296 Del Skrevet 11. september Dorisdott skrev (21 timer siden): Datteren hennes har sagt at hun også vil flytte. hun har visstnok masse venner der. en ting jeg lurer på er om de også er like religiøse som Monica og co? feriesenteret de snakker om hvor det er så fint eies og drives av pinsemenigheten, og Therese var jo på konsert i sarons dal når Monica sang med alejandro fuentes(som også er veldig religiøs). Reme familien er vel også veldig religiøse og Kristiansand er vel kjent for bibelbeltet det og. noen som vet? Hjelpes. Har det noe å si da? Kristiansand feriesenter ER et fantastisk fint feriesenter uavhengig om det drives av pinsemenighet eller ikke. Det går vel an å gå på konsert i Sarons dal uavhengig om man er religiøs eller ikke når en god venninne skal opptre? Og hva så om Kristiansand kalles for et «bibelbelte»? Ikke alle er religiøse her, så man kan fint bo her om man ikke er religiøs. Blir helt matt av hva folk skal henge seg opp i🤦🏼♀️ 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 11. september #5297 Del Skrevet 11. september Sommersalat skrev (1 time siden): Hjelpes. Har det noe å si da? Kristiansand feriesenter ER et fantastisk fint feriesenter uavhengig om det drives av pinsemenighet eller ikke. Det går vel an å gå på konsert i Sarons dal uavhengig om man er religiøs eller ikke når en god venninne skal opptre? Og hva så om Kristiansand kalles for et «bibelbelte»? Ikke alle er religiøse her, så man kan fint bo her om man ikke er religiøs. Blir helt matt av hva folk skal henge seg opp i🤦🏼♀️ Det var et spørsmål! Jeez. Må være lov å spørre. Jeg sa ikke at jeg hadde noe imot hverken feriesenteret eller religiøse folk🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 13. september #5298 Del Skrevet 13. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 13. september #5299 Del Skrevet 13. september 🤢🥇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. september #5300 Del Skrevet 13. september Bare et halv år til de overtar og hun er allerede i gang med flyttesalg. Det virker som hun hele tiden må ha et prosjekt. Klarer aldri å slappe av. Tenker at hun gjør det for å kompensere for noe. Trist å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå