Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (1 time siden):

Til dere med små barn.. er det vanlig at barnet bare kan ta fridager utenom ferie? 

Ser at de drar til Kristiansand i kveld.. å da må jo barnet ha fri i morgen (med mindre det er planleggingsdag) . De skal 1 uke til syden og drar da utenom høstferien og barnet må da ha fri. Trodde skolene hadde blitt så strenge på slikt? 

Hos oss er de strenge om det blir for mye. Vi tar kun ut ved spesielle anldeninger som runde tall, konfirmasjon og begravelse. Da pleier det å gå i orden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller virker hun litt desperat og besatt av Dvergsnes? 
Eller en del av Dvergsnes.

Der hun har hus (på Dvergsnes) er det kjempefint, men hun virker helt desperat etter å komme over på samme side som Monica (og Reme). Der er det en helt annen prisklasse enn der hun har hus nå. 
Men, de husene er store, og trenger en virkelig så stort hus med bare ett barn? 
Jeg skjønner ikke helt greia 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Der hun har hus (på Dvergsnes) er det kjempefint, men hun virker helt desperat etter å komme over på samme side som Monica (og Reme). Der er det en helt annen prisklasse enn der hun har hus nå. 

Inntrykket mitt er at hun ikke skal være dårligere enn SE , Nyhus og Reme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 timer siden):

Det tenker egentlig jeg også. 
Som sagt så er huset hun har her kjempefint og perfekt for en familie på tre.

Jaja, får håpe hun finner det hun ønsker seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 timer siden):

Samme her. Har inntrykk av at de jager hverandre med stormannsgalskapen sin.. Man kan liksom ikke være «dårligere» enn de andre. Skjønner godt at hun liker seg i området. Er et fantastisk sted! Veldig fint boligområde. Men at man trenger et hus til 16 mill på nesten 300 kvm som en familie på 3 er jo ikke annet enn stormannsgalskap i mitt hode. Men det er ikke jeg som skal betale for galskapen- heldigvis 😅 Måtte hun finne lykken i et stort, dyrt hus 🤪

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (11 timer siden):

Hun er desperat og forsøker å etterligne Monica så langt det lar seg gjøre. Det er helt merkelig hvor lite tid hun og mannen tilbringer sammen? Det er jo nesten aldri sammen, finner aldri på noe hyggelig sammen bare de to. Hun er kun opptatt av status og Kristiansand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanemom2024

Så lenge folk gidder å følge disse på Snapchat så renner jo pengene inn. Da jeg første gang så hun Therese virket hun ganske så jordnær med happy floppa sine og campinglivet . Nå tar hun bare mere og mere av. Bare et veldig jag etter mere og mere. Men det er vi som ser og ser gjør at hun kan holde på slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (13 timer siden):

Er tross alt viktig og ha svømmebasseng. Kan jo ikke bo på andre siden av Kristiansand. Er ikke like bra der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Er tross alt viktig og ha svømmebasseng. Kan jo ikke bo på andre siden av Kristiansand. Er ikke like bra der

Hun må faktisk få lov å ha preferanser på hvor hun vil bo. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (4 timer siden):

Samme her. Har inntrykk av at de jager hverandre med stormannsgalskapen sin.. Man kan liksom ikke være «dårligere» enn de andre. Skjønner godt at hun liker seg i området. Er et fantastisk sted! Veldig fint boligområde. Men at man trenger et hus til 16 mill på nesten 300 kvm som en familie på 3 er jo ikke annet enn stormannsgalskap i mitt hode. Men det er ikke jeg som skal betale for galskapen- heldigvis 😅 Måtte hun finne lykken i et stort, dyrt hus 🤪

At du mener at de som «bare er 3» ikke har bruk for en bolig på 300m2. fortell da, hva skal en familie på 3 ha? Kontra en familie på 4? 5? Eller kanskje et par uten barn. 
Hvis hun har penger til det så må hun vel få lov å kjøpe seg det. Hvem er du til å bestemme om et hus er for stort eller for lite til en familie med 1 barn? Lyser misunnelse lang vei. Akkurat som du ikke hadde kjøpt deg drømmehuset om du hadde hatt mulighet til det?

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det, da har hun fått hus på samme siden av Dvergsnes som Monica. 
Ganske sikker på at dette var klart tidligere. Hvem bruker en fredag kveld på den måten. Hun har ventet i lange tider, så plutselig er alt ordnet på et par timer på en fredag kveld? 
Hvis det er blitt det første huset hun så på, så tror jeg det med de to andre visningene er bare tull. Hvis det er et annet hus,  så virker det spesielt å gå å se på det, legge inn bud og få det i løpet av et par timer. Fremstår litt desperap, at en MÅ bare kjøpe noe, bare det er på riktig side av Dvergsnes. 
Jaja, velkommen i nabolaget, Therese 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (46 minutter siden):

Ganske sikker på at dette var klart tidligere. Hvem bruker en fredag kveld på den måten. Hun har ventet i lange tider, så plutselig er alt ordnet på et par timer på en fredag kveld? 
Hvis det er blitt det første huset hun så på, så tror jeg det med de to andre visningene er bare tull. Hvis det er et annet hus,  så virker det spesielt å gå å se på det, legge inn bud og få det i løpet av et par timer. Fremstår litt desperap, at en MÅ bare kjøpe noe, bare det er på riktig side av Dvergsnes. 

Hun sa det var det siste huset de så på. Gikk plutselig unna da, i allefall fremsto det slik utad😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurka
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Selvsagt, hun måtte jo helt spesifikt ha hus i DvergsnesLIA. MED basseng, slik at hun slår Monica på noe😉

Denne "budrunden" var tydeligvis ikke en budrunde, men forhandlinger mellom dem og selger; ingen kjører budrunde kl 23 fredag kveld.

Endret av Gurka
Faktafeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (6 minutter siden):

Selvsagt, hun måtte jo helt spesifikt ha hus i DvergsnesLIA. MED basseng, slik at hun slår Monica på noe😉

Denne "budrunden" var tydeligvis ikke en budrunde, men forhandlinger mellom dem og selger; ingen kjører budrunde kl 23 fredag kveld.

Siden det faktisk bare ligger det ene huset ute i lia nå, tror jeg ikke det fantes flere hus å se på. Når hun i tillegg sier at hun kan se rett ned på Monica fra huset hun har kjøpt, skjønner jeg jo fort at hun har kjøpt det som ligger på finn. 

Men, hvis det er det som ligger på finn så er jo det gjennom megler. Hvis det er det, så tenker jeg at det er jo klart at dette er avgjort tidligere, ikke sent en fredag kveld. Det huset er hvertfall mye finere enn det første de ville ha vedr. beliggenhet. 
Hun sa jo flere ganger at disse husene hun skulle se på ikke var lagt ut for salg, men det var kanskje for å prøve å unngå spekulasjoner. Syntes hele den hus greia har vært helt  teit, så ekstremt desperat. 
Men, er også eneste grunnen til at jeg har sett på snappene, syntes hun og Monica er dønn kjedelige å se på, men siden det er i nabolaget så har jeg sett litt.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurka
Teflonhjernen skrev (42 minutter siden):

Men, hvis det er det som ligger på finn så er jo det gjennom megler. Hvis det er det, så tenker jeg at det er jo klart at dette er avgjort tidligere, ikke sent en fredag kveld. Det huset er hvertfall mye finere enn det første de ville ha vedr. beliggenhet. 
Hun sa jo flere ganger at disse husene hun skulle se på ikke var lagt ut for salg, men det var kanskje for å prøve å unngå spekulasjoner. Syntes hele den hus greia har vært helt  teit, så ekstremt desperat. 
Men, er også eneste grunnen til at jeg har sett på snappene, syntes hun og Monica er dønn kjedelige å se på, men siden det er i nabolaget så har jeg sett litt.  

Samme her.

Etter å ha våknet til litt her, så kommer jeg jo på at man ikke kan se ned til Nyhusene fra verken nr 15 eller nr 19, med mindre man står på taket. Dersom hun mente det bokstavelig, er jeg litt usikker på hvilket hus det er snakk om, siden Dvergsnesåsen ligger like bak Nyhus-huset. 

Endret av Gurka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gurka skrev (1 minutt siden):

Samme her.

Etter å ha våknet til litt her, så kommer jeg jo på at man ikke kan se ned til Nyhusene fra verken nr 15 eller nr 19, med mindre man står på taket. Dersom hun mente det bokstavelig, er jeg litt usikker på hvilket hus det er snakk om, siden Dvergsnesåsen ligger like bak Nyhus-huset. 

Det blir nok flashet ut på snap ganske snart vil jeg tro 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurka
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Det blir nok flashet ut på snap ganske snart vil jeg tro 😉 

Hun har sikkert stått opp tidlig og filmet seg selv gående i lia nå; endelig kommet seg på riktig side av veien, vet du😉 Tenker naboenes Ring-kameraer får mye ny underholdning nå😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (8 minutter siden):

Hun har sikkert stått opp tidlig og filmet seg selv gående i lia nå; endelig kommet seg på riktig side av veien, vet du😉 Tenker naboenes Ring-kameraer får mye ny underholdning nå😅

Tviler ikke😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er nr 15, ser sånn ut på bildene hun har lagt ut. De har vel kuppet det før visning som er annonsert om ca 1 uke, og da kan det jo godt hende at de avtalte direkte med selger i går kveld. 

Endret av snute
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...