Måne Rampelyset Skrevet 24. august #5121 Del Skrevet 24. august Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Berit Skrevet 24. august #5122 Del Skrevet 24. august snute skrev (4 timer siden): Det ligger link noen sider tilbake, ganske sikker på at det er det huset det er snakk om. Dvergsneslia 34 mener jeg. Ja jeg tror og det er DETTE huset det er snakk om snute selv om hun ikke vil innrømme at det faktisk ER det 🤥🙈 og hun ville heller ikke dele noe med tanke på dem som bor der nå og jeg tror at hun som bor der er sikkert søster eller i slekt med David Reme for jeg søkte opp Dvergsneslia 34 i Kristiansand på 1881 og hun sa jo på snap i kveld at det var basseng og 3 stuer og at det var bad til hvert soverom og ut fra hus tegningen som vi ser så stemmer det som hun sa på snap i kveld så DER fikk hun røpet seg for oss følgerne 💣og jeg visste at hun ville komme til og fortelle hvordan det er innvendig på snap og det gjorde hun https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=281430601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. august #5123 Del Skrevet 25. august Rimelig flaut å bruke en halv dag på å blånekte for at annonsen ligger på Finn, også gjør den det😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerteknas Skrevet 25. august #5124 Del Skrevet 25. august Men altså... Annonsen du viser til er jo inaktiv. Og ligger ikke ute på finn til salgs 😅 Så sånn sett så har ho jo rett da 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. august #5125 Del Skrevet 25. august Kunne ikke brydd meg mindre om hvilket hus hun muligens (!) skal kjøpe. Forstår ikke at følgerne hennes bryr seg en kalori en gang. Jeg skulle ønske at folk snart sluttet å trykke inn på snappen, slik at hun faktisk ikke hadde de inntektene. Etter min mening har hun ikke content. Jeg var innom en del før, men ærlig talt, det er jo en loop (hund, hus, shopping, camping, tips om en dagkrem hun elske) Så sjukt lite spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 25. august #5126 Del Skrevet 25. august Unodostrez skrev (43 minutter siden): Kunne ikke brydd meg mindre om hvilket hus hun muligens (!) skal kjøpe. Forstår ikke at følgerne hennes bryr seg en kalori en gang. Jeg skulle ønske at folk snart sluttet å trykke inn på snappen, slik at hun faktisk ikke hadde de inntektene. Etter min mening har hun ikke content. Jeg var innom en del før, men ærlig talt, det er jo en loop (hund, hus, shopping, camping, tips om en dagkrem hun elske) Så sjukt lite spennende. Da vil jeg anbefale deg å slutte å engasjere deg her også, da dette er med på å gi henne klikk (indirekte). Og siden du bryr deg så lite så er jo ikke det noe problem. TL har hele tiden sagt at annonsen er inaktiv. Hun har ikke løyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. august #5127 Del Skrevet 25. august kittkatt skrev (15 minutter siden): Da vil jeg anbefale deg å slutte å engasjere deg her også, da dette er med på å gi henne klikk (indirekte). Og siden du bryr deg så lite så er jo ikke det noe problem. TL har hele tiden sagt at annonsen er inaktiv. Hun har ikke løyet. Jeg engasjerer meg her om jeg vil, uavhengig av hva du mener. Jeg syns det er flott at mange i dette forumet er engasjert i skjult reklame, og at de melder inn. Jeg er engasjert i fenomenet influencer, fordi jeg mener det er mye shady i bransjen, og mtp lønnen de håver inn, burde det vært et bunnsolid reglement som førte til konsekvens ved brudd. Dette er noe mange mennesker i dette forumet er opptatt av, derfor er jeg aktiv her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 25. august #5128 Del Skrevet 25. august Men altså. Her skrives det at ditt og datt hun gjør er flaut, til og med at det er flaut at hun sier at huset hun ønsker seg ikke ligger ute på finn når man åpenbart kan lete det frem nettopp på finn. Men, er det ikke bra flaut å sitte og lete frem en finn annonse på et hus en influencer ønsker seg? 😅 Og sammenligne bilder, og diskutere hvorvidt det er riktig hus eller ikke? Jeg synes det bør føles mye flauere ut enn hva en influencer sier til mobilkameraet sitt hver dag altså. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 25. august #5129 Del Skrevet 25. august Svanemom2024 skrev (På 24.8.2024 den 8.34): Virker mere og mere desperat på Instagram . Er ikke dama snart 40 år. Jeg syns Therese er dørgende kjedelig å følge på snap. Sjelden jeg titter innom nå for tiden. Men da jeg så denne på Instagram måtte jeg le litt. Jeg er snart 40 selv, og syns det var morsomt. Og det er jo fordi det er relaterbart. Hvertfall for meg 😂 Så desperat syns jeg ikke hun virker på grunn av denne reelsen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. august #5130 Del Skrevet 25. august Jeg gir søren i hvilke hus hun vil ha.. gir søren i om g strengen sitter i rompa,gir søren i om banken gir henne lån men at hun faktisk kringkaster til sine følgere att datter er på audition og hun nevner dette utover hele kvelden at de venter på svar om datter gikk videre?? Det er jeg motstander av 😞😞 La datter få ha sitt privatliv 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 25. august #5131 Del Skrevet 25. august Armarillo skrev (1 time siden): Jeg syns Therese er dørgende kjedelig å følge på snap. Sjelden jeg titter innom nå for tiden. Men da jeg så denne på Instagram måtte jeg le litt. Jeg er snart 40 selv, og syns det var morsomt. Og det er jo fordi det er relaterbart. Hvertfall for meg 😂 Så desperat syns jeg ikke hun virker på grunn av denne reelsen. OK greier ikke å se humor i dette. Men vi er jo forskjellige 😀. Tror jeg skal melde meg ut herifra også. Er egentlig bare skit lei alt disse folka driver med. Å sur på meg selv at jeg gidder å bruke tiden min på dette. Greier ikke slette innlegg skulle gjort det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. august #5132 Del Skrevet 26. august Svanemom2024 skrev (4 timer siden): OK greier ikke å se humor i dette. Men vi er jo forskjellige 😀. Tror jeg skal melde meg ut herifra også. Er egentlig bare skit lei alt disse folka driver med. Å sur på meg selv at jeg gidder å bruke tiden min på dette. Greier ikke slette innlegg skulle gjort det😊 Så heller ikke humor i det og det var ikke relaterbArt for min del, heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. august #5133 Del Skrevet 26. august Orly skrev (3 timer siden): Så heller ikke humor i det og det var ikke relaterbArt for min del, heldigvis. Ikke jeg heller. Syns synd på datteren som har en mor som legger ut bilder der hun grafser seg i rumpa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 26. august #5134 Del Skrevet 26. august Nussepus skrev (14 minutter siden): Ikke jeg heller. Syns synd på datteren som har en mor som legger ut bilder der hun grafser seg i rumpa. Men unnskyld meg- det var jo bare en reel med tull og humor. Trenger da vel ikke syns synd på dattera fordet? Mye rart man skal syns synd på mange her inne for….. Det er tydeligvis her inne krenkefesten foregår😆 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 26. august #5135 Del Skrevet 26. august Nå har hun snakket i flere timer, nei faktisk flere dager om den banken. Hvordan blir alt så innmari omfattende for henne? Det er litt fascinerende å observere. Absolutt alt hun skal gjøre blåses opp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. august #5136 Del Skrevet 26. august Jeg skjønner ikke att hun tørr og eventuelt kjøpe ett hus til mange millioner kroner før hun har solgt de to hun har .. med dagens renter og ingen helt vet om renta går ned eller opp.. vet jo om folk som har kjøpt og ikke får solgt sitt eget. Å ikke har en god plan om jobb til Ø 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 26. august #5137 Del Skrevet 26. august elskersommer skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke att hun tørr og eventuelt kjøpe ett hus til mange millioner kroner før hun har solgt de to hun har .. med dagens renter og ingen helt vet om renta går ned eller opp.. vet jo om folk som har kjøpt og ikke får solgt sitt eget. Å ikke har en god plan om jobb til Ø Disse influensere har jo vip tilgang til bankene . Ganske frustrerende når du vet om mange som har faste inntekter og god sikkerhet får avslag pga de regler banker skylder på. Den inntekten disse influensere har er vel ikke 100 % trygg i flere år. Et skikkelig feilskjær disse gjør vil de miste mange følgere og inntekter . Veldig merkelig egentlig 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. august #5138 Del Skrevet 26. august Svanemom2024 skrev (27 minutter siden): Disse influensere har jo vip tilgang til bankene . Ganske frustrerende når du vet om mange som har faste inntekter og god sikkerhet får avslag pga de regler banker skylder på. Den inntekten disse influensere har er vel ikke 100 % trygg i flere år. Et skikkelig feilskjær disse gjør vil de miste mange følgere og inntekter . Veldig merkelig egentlig 🥹 Jeg hadde vel heller gitt lån til par hvor f.eks hun er sykepleier og han lastebilsjåfør. To sikre lønninger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 26. august #5139 Del Skrevet 26. august elskersommer skrev (42 minutter siden): Jeg hadde vel heller gitt lån til par hvor f.eks hun er sykepleier og han lastebilsjåfør. To sikre lønninger Tviler på at det er helt sånn det fungerer… Man får ikke lån bare fordi personen i banken heller ville gitt til en type mennesker 🙃 Det er nøye vurdert, så om de får lån så vurderer banken det til at det er sannsynlig nok at lønns fortsetter å være høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 26. august #5140 Del Skrevet 26. august Svanemom2024 skrev (1 time siden): Disse influensere har jo vip tilgang til bankene . Ganske frustrerende når du vet om mange som har faste inntekter og god sikkerhet får avslag pga de regler banker skylder på. Den inntekten disse influensere har er vel ikke 100 % trygg i flere år. Et skikkelig feilskjær disse gjør vil de miste mange følgere og inntekter . Veldig merkelig egentlig 🥹 VIP tilgang som du kaller det kan "alle" få om de fyller kriteriene, har ikke noe med influencere å gjøre 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå