sprettballen Skrevet 17. august #5101 Del Skrevet 17. august Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Det er jo litt spesielt at det står 100% bomull på etiketten, og kun kaldvask. Omo color blant andre anbefaler å vaske på høyere temperatur (60 grader) og sier at bomull fint tåler det: https://omo.no/klesvask/vaske-klaer-pa-hoyere-temperatur/ Men ut fra trådene som henger ut fra der så virker det til å være ræva kvalitet ja. Og jeg tipper temperaturen er fordi de frykter fargen skal forsvinne? Jeg har både håndkler og kluter kjøpt fra forskjellige steder som jysk, rusta og ikea som jeg vasker på 60 og noen ganger 90 grader og de er like fine etter veldig mange år. Jeg har sendt Bylien mail med bilder nå om tilbakemelding angående dette med kaldvask, kvalitet og hvorfor dette ikke står på hjemmesiden. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. august #5102 Del Skrevet 17. august Herre Gud, blir bare bedre og bedre dette By Lien greiene. P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. august #5103 Del Skrevet 17. august sprettballen skrev (49 minutter siden): Jeg sjekket hjemmesiden nå. Der står det maskinvask 40 grader. Ingenting om kaldvask. Legger ved bilder fra hjemmesiden og bilder av min (ødelagte) klut. En vaskeklut som skal kaldvaskes? 😳 Det er jo helt latterlig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. august #5104 Del Skrevet 17. august sprettballen skrev (3 timer siden): I sommer kjøpte jeg 2 kluter på salg hos Bylien på Mosseporten. Jeg var veldig fornøyd med designet, at den hadde løkke til å henges opp i og god sugeevne. Jeg har vasket klutene på 60 grader og nå er de ødelagt. Jeg er så vant med å vaske kluter og håndkler på 60 eller 90 grader at jeg tenkte ikke å kikke på merkelappen. Der står det 40 grader og kaldvask. Hvem i all verden vasker kluter og håndkler på kaldvask? Tenk på alle de bakteriene som florerer om man ikke vasker de på 60 grader 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5105 Del Skrevet 17. august Sirah skrev (33 minutter siden): En vaskeklut som skal kaldvaskes? 😳 Det er jo helt latterlig. Ja det står så på begge mine kluter, men ingenting om det på hjemmesiden. Der står det 40 grader men kan vaskes på høyere temperatur med kan da krympe og miste form. Men hva mener de da med det som står på lappen? Skjønner ingenting jeg og veldig villedende. Merkelig at ingen har snakket om det før🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. august #5106 Del Skrevet 17. august sprettballen skrev (1 time siden): Jeg har både håndkler og kluter kjøpt fra forskjellige steder som jysk, rusta og ikea som jeg vasker på 60 og noen ganger 90 grader og de er like fine etter veldig mange år. Jeg har sendt Bylien mail med bilder nå om tilbakemelding angående dette med kaldvask, kvalitet og hvorfor dette ikke står på hjemmesiden. Blir spennende og se hva de svarer. Men har de ikke kontroll på noen ting? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august #5107 Del Skrevet 17. august Bomull må og skal tåle å vasker på 60 grader om bakterier skal bli borte. Hadde aldri kjøpt sånn drittkvalitet som det der. Bedre å strikke kluter selv! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5108 Del Skrevet 17. august loffen skrev (31 minutter siden): Bomull må og skal tåle å vasker på 60 grader om bakterier skal bli borte. Hadde aldri kjøpt sånn drittkvalitet som det der. Bedre å strikke kluter selv! Jeg vet og her er det min egen feil å ikke ha sjekket på forhånd på lappen. Jeg tok det for gitt st de tålte minimum 60 grader. Men så oppdager jeg jo at det ikke samsvarer med hva som står på hjemmesiden og at det står kaldvask på lappen. Det er jo så villedende som det kan få blitt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5109 Del Skrevet 17. august elskersommer skrev (34 minutter siden): Blir spennende og se hva de svarer. Men har de ikke kontroll på noen ting? Ja det blir spennende. Jeg har ikke hatt helt kontroll selv heller for jeg har jo ikke sjekket lappen på selve kluten. Det står på hjemmesiden at de kan vaskes på høyere temperatur men kan da krympe eller miste fasong. Men hva med kaldvask som det står på lappen og som ikke står på hjemmesiden, hva mener de med det tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. august #5110 Del Skrevet 17. august elskersommer skrev (55 minutter siden): Tenk på alle de bakteriene som florerer om man ikke vasker de på 60 grader 🤢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 17. august #5111 Del Skrevet 17. august Roadrunner skrev (På 7.8.2024 den 15.36): Regner med dette (lang historie fortelles) burde vært reklamemerket? Eller er det flere som lager amish-smockkjoler? Dette er en vareprøve hun så på sist hun var i Bergen. Kommer neste vår\sommer. Følger hun ikke lenger og har ikke lest så mye her inne. Beklager om dette er delt før. Var forøvrig innom snap nå og det går i det samme, ser jeg. Ufattelig at hun får solgt skiten sin og har så mange følgere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. august #5112 Del Skrevet 17. august Kønn skrev (1 time siden): Dette er en vareprøve hun så på sist hun var i Bergen. Kommer neste vår\sommer. Følger hun ikke lenger og har ikke lest så mye her inne. Beklager om dette er delt før. Var forøvrig innom snap nå og det går i det samme, ser jeg. Ufattelig at hun får solgt skiten sin og har så mange følgere. Denne vareprøve har hun brukt siden våren i år.. aldri vært merket. Så jeg spurte hvorfor hun ikke merket fra da hun startet og vise den frem.. Har ikke fått svar😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 18. august #5113 Del Skrevet 18. august Er det noen som vet om anmeldelser man gir på nettsiden blir slettet om man ikke gir "full pott" på stjerner? Lagt igjen anmeldelse 2 ganger,men begge er borte🤔 Er på Lotus smykkene. Det er en skrivefeil på den lappen som følger med,og det kan det jo være greit å rette opp i for de som skal gi bort dette i gave... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 24. august #5114 Del Skrevet 24. august Virker mere og mere desperat på Instagram . Er ikke dama snart 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 24. august #5115 Del Skrevet 24. august Svanemom2024 skrev (På 7.8.2024 den 23.31): Hva er årsak at prisen har gått ned så mye på kort tid?. Fra siste kjøp. Pussig? Virker som de som eide huset før ikke fikk solgt det til ønsket pris, men solgte det til slutt til sitt eget firma for 18 mill og nå leier de det ut. Så det er kanskje forhandlingsmuligheter, men spørs vel hvor avhengig de er av å få solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. august #5116 Del Skrevet 24. august Svanemom2024 skrev (På 7.8.2024 den 23.31): Hva er årsak at prisen har gått ned så mye på kort tid?. Fra siste kjøp. Pussig? Hun sa at det IKKE er det huset. Det hun sikter til lå ikke på finn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 24. august #5117 Del Skrevet 24. august elskersommer skrev (1 time siden): Hun sa at det IKKE er det huset. Det hun sikter til lå ikke på finn Jeg tror faktisk huset hun over her skriver om er det aktuelle huset. Selv har jeg lagret annonsen når huset lå ute fordi jeg syns det var veldig fint! Og i annonsen kan man se at det ble solgt for 18 mill i begynnelsen av 2024. Så lå huset ute til 15,9 etter det igjen. Therese sa jo selv at huset ble lagt ut med lavere pris. Uansett spennende å se om de får lån- og om selger vil akseptere deres bud. Syke boligpriser btw 😱 Gjør som Lien- bare å begynne å selge overprisede akrylkjoler og nips med «husk å puste» mens dama sjæl flyr i hamsterhjulet verre enn noen gang! Er visst butikk i det der 🙈 Jeg blir faktisk svett av å se på henne. Når man i desperasjon løpet rundt i stua for å bikke 10 000 skritt på klokka- DA er det på tide å minne seg selv på å puste litt tenker jeg… Litt tragikomisk opplegg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. august #5118 Del Skrevet 24. august Frublå skrev (32 minutter siden): Jeg tror faktisk huset hun over her skriver om er det aktuelle huset. Selv har jeg lagret annonsen når huset lå ute fordi jeg syns det var veldig fint! Og i annonsen kan man se at det ble solgt for 18 mill i begynnelsen av 2024. Så lå huset ute til 15,9 etter det igjen. Therese sa jo selv at huset ble lagt ut med lavere pris. Uansett spennende å se om de får lån- og om selger vil akseptere deres bud. Syke boligpriser btw 😱 Gjør som Lien- bare å begynne å selge overprisede akrylkjoler og nips med «husk å puste» mens dama sjæl flyr i hamsterhjulet verre enn noen gang! Er visst butikk i det der 🙈 Jeg blir faktisk svett av å se på henne. Når man i desperasjon løpet rundt i stua for å bikke 10 000 skritt på klokka- DA er det på tide å minne seg selv på å puste litt tenker jeg… Litt tragikomisk opplegg. Dette med 10 tusen skritt har motivert meg til å gjøre det samme.. men jeg løper ikke rundt i huset for å nå de. Jeg går turer.. I går satt hun vel en stund i bilen og ventet på datter. Hvorfor ikke gå ut av bilen og gå en tur? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 24. august #5119 Del Skrevet 24. august elskersommer skrev (2 timer siden): Hun sa at det IKKE er det huset. Det hun sikter til lå ikke på finn Det ligger link noen sider tilbake, ganske sikker på at det er det huset det er snakk om. Dvergsneslia 34 mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 24. august #5120 Del Skrevet 24. august Innom på Instagram konto hennes det skjer. Snap hæler jeg ikke. Føles utrolig godt å slutte å se på alle disse på snap. Jeg skal ikke støtte disse på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå