Gjest Unodostrez Skrevet 23. juli 2024 #4921 Del Skrevet 23. juli 2024 Morsomt at hun tenker hun skal toppe alle kjølebager også nå, og lage en perfekt🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. juli 2024 #4922 Del Skrevet 23. juli 2024 Det står sikkert «husk å puste» på den. Det gjør det ikke på så mange andre så da er den jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. juli 2024 #4923 Del Skrevet 23. juli 2024 Unodostrez skrev (30 minutter siden): Morsomt at hun tenker hun skal toppe alle kjølebager også nå, og lage en perfekt🤠 Det som er værst er at folk sender inn forslag på hvordan denne kjølebag må være.. å da ønsker de fleste et de er inndelt i rom for flasker og for mat. Å det vil jo forundre meg om ikke det allerede finnes. Å garantert til en mye billigere penge enn hva TL kommer til og ta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 23. juli 2024 #4924 Del Skrevet 23. juli 2024 Men husk at følgerne elsker KONSEPTET bak Lien, så de betaler hva som helst for å støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 23. juli 2024 #4925 Del Skrevet 23. juli 2024 elskersommer skrev (45 minutter siden): Det som er værst er at folk sender inn forslag på hvordan denne kjølebag må være.. å da ønsker de fleste et de er inndelt i rom for flasker og for mat. Å det vil jo forundre meg om ikke det allerede finnes. Å garantert til en mye billigere penge enn hva TL kommer til og ta Det finnes nok av de i alle fasonger. Tenk om disse kunne begynt å tenke litt mere på miljøet. Lages nok ræl . Som vi ikke trenger… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 25. juli 2024 #4926 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg har en tilståelse og komme med... Jeg var innom Mosseporten og var innom butikken hennes der. Ikke en eneste kunde å se der inne, bortsett fra meg. Salg på nesten hele butikken. Så jeg kjøpte med meg 2 kluter som var på salg, 70 kr for 2 stk. Mest fordi jeg ville teste de og at de hadde den praktiske "løkken" (kommer ikke på hva annet det heter akkurat nå🙈) til å henge de opp med på knaggen. De er de beste klutene jeg noen gang har hatt. Så myke og med så god sugeevne. Er spent på kvaliteten over lengre tids bruk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. juli 2024 #4927 Del Skrevet 25. juli 2024 sprettballen skrev (3 timer siden): Jeg har en tilståelse og komme med... Jeg var innom Mosseporten og var innom butikken hennes der. Ikke en eneste kunde å se der inne, bortsett fra meg. Salg på nesten hele butikken. Så jeg kjøpte med meg 2 kluter som var på salg, 70 kr for 2 stk. Mest fordi jeg ville teste de og at de hadde den praktiske "løkken" (kommer ikke på hva annet det heter akkurat nå🙈) til å henge de opp med på knaggen. De er de beste klutene jeg noen gang har hatt. Så myke og med så god sugeevne. Er spent på kvaliteten over lengre tids bruk. Så fint at du hadde en fin kjøpsopplevelse å att produktet. Er bra😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 25. juli 2024 #4928 Del Skrevet 25. juli 2024 sprettballen skrev (12 timer siden): Jeg har en tilståelse og komme med... Jeg var innom Mosseporten og var innom butikken hennes der. Ikke en eneste kunde å se der inne, bortsett fra meg. Salg på nesten hele butikken. Så jeg kjøpte med meg 2 kluter som var på salg, 70 kr for 2 stk. Mest fordi jeg ville teste de og at de hadde den praktiske "løkken" (kommer ikke på hva annet det heter akkurat nå🙈) til å henge de opp med på knaggen. De er de beste klutene jeg noen gang har hatt. Så myke og med så god sugeevne. Er spent på kvaliteten over lengre tids bruk. Jeg har både klutene og håndklærne. Har hatt de en god stund nå, og de er like gode enda. Nesten bedre faktisk. Hadde besøk i sommer av ei som ikke aner hvem TL er, og hun kommenterte at det var de beste håndklærne hun noen gang hadde prøvd. Skikkelig god sugeevne. Syns de er overpriset, men har kjøpt de når de har vært på salg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 25. juli 2024 #4929 Del Skrevet 25. juli 2024 Skulle bare ønske at håndklærne kom i litt andre farger. Ikke sett de i virkeligheten enda, men ser ut som beige og grå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 25. juli 2024 #4930 Del Skrevet 25. juli 2024 lin skrev (13 minutter siden): Skulle bare ønske at håndklærne kom i litt andre farger. Ikke sett de i virkeligheten enda, men ser ut som beige og grå? De er beige og grågrønne vil jeg si. Personlig liker jeg beige på håndklær og syns fargen er veldig fin😊 Men man har jo forskjellig smak, og det er lov😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 25. juli 2024 #4931 Del Skrevet 25. juli 2024 sprettballen skrev (13 timer siden): Jeg har en tilståelse og komme med... Jeg var innom Mosseporten og var innom butikken hennes der. Ikke en eneste kunde å se der inne, bortsett fra meg. Salg på nesten hele butikken. Så jeg kjøpte med meg 2 kluter som var på salg, 70 kr for 2 stk. Mest fordi jeg ville teste de og at de hadde den praktiske "løkken" (kommer ikke på hva annet det heter akkurat nå🙈) til å henge de opp med på knaggen. De er de beste klutene jeg noen gang har hatt. Så myke og med så god sugeevne. Er spent på kvaliteten over lengre tids bruk. Spørs hvor lenge den butikken er lønnsom. Det var i starten du så litt trafikk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 27. juli 2024 #4932 Del Skrevet 27. juli 2024 Gikk en tur innom Snapchat til Therese . Er denne Dyreparken sponsa?. Hvor mange besøk har hun ditt pr måned. Er de veldig glad i tivoli og dyr😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. juli 2024 #4933 Del Skrevet 27. juli 2024 Tipper de har årskort, det er veldig vanlig for de som bor i området. Det er nok gøy for frøkna vil jeg tro 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. juli 2024 #4934 Del Skrevet 27. juli 2024 Svanemom2024 skrev (2 timer siden): Gikk en tur innom Snapchat til Therese . Er denne Dyreparken sponsa?. Hvor mange besøk har hun ditt pr måned. Er de veldig glad i tivoli og dyr😅 De har årskort. Men jeg blir helt sliten av denne ferien til den familien... Er de egentlig rolig mer enn 5 minutter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 27. juli 2024 #4935 Del Skrevet 27. juli 2024 elskersommer skrev (22 minutter siden): De har årskort. Men jeg blir helt sliten av denne ferien til den familien... Er de egentlig rolig mer enn 5 minutter Synes budskapet hennes er bare tåpelig med å huske å puste. Bare stress . Gubben og ungen må være enormt tålmodige . Hun styrer jo alt tilogmed bilen får han ikke kjøre😳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. juli 2024 #4936 Del Skrevet 27. juli 2024 Svanemom2024 skrev (31 minutter siden): Synes budskapet hennes er bare tåpelig med å huske å puste. Bare stress . Gubben og ungen må være enormt tålmodige . Hun styrer jo alt tilogmed bilen får han ikke kjøre😳. Har han mannen fått muligheten til og fiske? Jeg har skjønt att det er noe han liker. De er jo enten på lageret,kjøpesenter,Ikea. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 27. juli 2024 #4937 Del Skrevet 27. juli 2024 Plutselig går hun rundt i kjoler som ikke er eget merke? Utrolig nok…… Skjer liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. juli 2024 #4938 Del Skrevet 27. juli 2024 Unodostrez skrev (2 timer siden): Plutselig går hun rundt i kjoler som ikke er eget merke? Utrolig nok…… Skjer liksom? La meg gjette🙈 hun skal sikkert lage noe kjoler som er lik de hun har på seg nå som er fra ett annet merke😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. juli 2024 #4939 Del Skrevet 27. juli 2024 Var i en by i Østfold i dag og så en dame med en bylien-serk. Var virkelig ikke pen, ikke noe galt med dama..men kjolen så virkelig ikke bra ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 27. juli 2024 #4940 Del Skrevet 27. juli 2024 supermamz skrev (På 26.9.2020 den 22.37): Følger henne både på snap og IG. Har bestandig digget henne og syns hun har vært veldig flink, men føler i det siste har hun kommet med en del snik reklame uten og skrive at det er annonse/reklame. Slik som i kveld med treningstøy blooper klippet. Alt burde vell merkes? Skjønner ikke greia med at det er så vanskelig... Men hun lærer vell av Sara Emilie. Deler det du sier, har samme følelse… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå