Måne Rampelyset Skrevet 22. juni 2024 #4761 Del Skrevet 22. juni 2024 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 22. juni 2024 #4762 Del Skrevet 22. juni 2024 Hyppig mangel på egenmerking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 23. juni 2024 #4763 Del Skrevet 23. juni 2024 Måne Rampelyset skrev (12 timer siden): Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Hvordan sletter jeg min konto her?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. juni 2024 #4764 Del Skrevet 23. juni 2024 Tipper folk handler på Temu istedet jeg. Kan finne liknende kjoler til 2-300 kr der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 25. juni 2024 #4765 Del Skrevet 25. juni 2024 Ja tenk det. Hu som kopierer kjole fra cubus og selger til 3gamger så mye. Viktig å få sagt det høyt i avisen at du tror du er bedre enn andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. juni 2024 #4766 Del Skrevet 25. juni 2024 veslemy2006 skrev (8 minutter siden): Ja tenk det. Hu som kopierer kjole fra cubus og selger til 3gamger så mye. Viktig å få sagt det høyt i avisen at du tror du er bedre enn andre. Og ekstra flaut når hun i realiteten gjør det dårlig. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. juni 2024 #4767 Del Skrevet 25. juni 2024 veslemy2006 skrev (40 minutter siden): Ja tenk det. Hu som kopierer kjole fra cubus og selger til 3gamger så mye. Viktig å få sagt det høyt i avisen at du tror du er bedre enn andre. " Lykkes som influencer -helt uten drama" Vet ikke helt om dette stemmer helt🤔 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. juni 2024 #4768 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg er egentlig litt overrasket at nettavisen publiserer slik artikkel. En helt ubetydelig og ukjent person. Hvem har interesse av å lese dette? Hvem er dette nyttig for? Å at ting ikke er så flott burde jo nettavisen klare å finne ut av. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. juni 2024 #4769 Del Skrevet 25. juni 2024 veslemy2006 skrev (3 timer siden): Ja tenk det. Hu som kopierer kjole fra cubus og selger til 3gamger så mye. Viktig å få sagt det høyt i avisen at du tror du er bedre enn andre. Kommentar på nettavisen Bilde fra nettavisen Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 25. juni 2024 #4770 Del Skrevet 25. juni 2024 Firmaene til Isabel omsetter for veldig mye mer (30 mill nevnte hun på snap for 2023 bare for ivorie) enn firma til Therese Lien etter hva jeg har fått med meg (rett meg hvis jeg sier noe feil) Isabel tar ikke på seg i nærheten av mange samarbeid som Therese gjør. Isabel nevnte også at hennes samarbeid med Premiumtek hadde solgt for over 1 mill med hennes rabattkode. Tviler på at Therese har gjort det samme. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. juni 2024 #4771 Del Skrevet 25. juni 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. juni 2024 #4772 Del Skrevet 26. juni 2024 Har dere prøvd kjolene? Det har jeg. Jeg liker de så godt! og opplever kvaliteten som veldig god. Jeg fant en sommerkjole på Cubus jeg syntes så så fin ut og hadde lyst til å kjøpe. Men snittet var så lite fint på, og kvaliteten virket skrøpelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 26. juni 2024 #4773 Del Skrevet 26. juni 2024 lin skrev (4 timer siden): Har dere prøvd kjolene? Det har jeg. Jeg liker de så godt! og opplever kvaliteten som veldig god. Jeg fant en sommerkjole på Cubus jeg syntes så så fin ut og hadde lyst til å kjøpe. Men snittet var så lite fint på, og kvaliteten virket skrøpelig. Nei og jeg har i gen intensjoner om det heller. De er overpriset og jeg hverken akter eller ønsker å være med å bidra til dette tøyset. Jeg har kjent på de i butikken på Mosseporten, og i mine øyne er disse ikke verdt prisen. Ikke liker jeg snittet på de heller. Jeg har ikke og kommer aldri til å kjøpe noe fra bylien. Det at Therese skal fly hjemme å å ikke gjøre noen ting, når hun kunne bidratt i samfunnsnyttige yrker er helt bak mål. Det at hun kan sitte hjemme å tjene millioner på å dele hva da? INGENTING! Det finnes ikke noe spennende med innholdet hennes! Jeg er så glad jeg har avfulgt i alle kanaler for lenge siden. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 26. juni 2024 #4774 Del Skrevet 26. juni 2024 Minlillelykke skrev (8 minutter siden): Nei og jeg har i gen intensjoner om det heller. De er overpriset og jeg hverken akter eller ønsker å være med å bidra til dette tøyset. Jeg har kjent på de i butikken på Mosseporten, og i mine øyne er disse ikke verdt prisen. Ikke liker jeg snittet på de heller. Jeg har ikke og kommer aldri til å kjøpe noe fra bylien. Det at Therese skal fly hjemme å å ikke gjøre noen ting, når hun kunne bidratt i samfunnsnyttige yrker er helt bak mål. Det at hun kan sitte hjemme å tjene millioner på å dele hva da? INGENTING! Det finnes ikke noe spennende med innholdet hennes! Jeg er så glad jeg har avfulgt i alle kanaler for lenge siden. Noen liker kjolene, andre ikke. Sannelig bra ikke alle har samme smak, det hadde vært kjedelig det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. juni 2024 #4775 Del Skrevet 26. juni 2024 Minlillelykke skrev (40 minutter siden): Nei og jeg har i gen intensjoner om det heller. De er overpriset og jeg hverken akter eller ønsker å være med å bidra til dette tøyset. Jeg har kjent på de i butikken på Mosseporten, og i mine øyne er disse ikke verdt prisen. Ikke liker jeg snittet på de heller. Jeg har ikke og kommer aldri til å kjøpe noe fra bylien. Det at Therese skal fly hjemme å å ikke gjøre noen ting, når hun kunne bidratt i samfunnsnyttige yrker er helt bak mål. Det at hun kan sitte hjemme å tjene millioner på å dele hva da? INGENTING! Det finnes ikke noe spennende med innholdet hennes! Jeg er så glad jeg har avfulgt i alle kanaler for lenge siden. Nå må du huske at hun gjør noe samfunnsnyttig.. Hun sørger for å få mannen kåt på jobb og at vi damer ikke blir "klam i hakket" 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 26. juni 2024 #4776 Del Skrevet 26. juni 2024 lin skrev (4 timer siden): Har dere prøvd kjolene? Det har jeg. Jeg liker de så godt! og opplever kvaliteten som veldig god. Jeg fant en sommerkjole på Cubus jeg syntes så så fin ut og hadde lyst til å kjøpe. Men snittet var så lite fint på, og kvaliteten virket skrøpelig. Meget troverdig. Særlig når du skryter både Careless og ByLien opp i skyene, som er tvers igjennom dårlig kvalitet og design. Godt dokumentert er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. juni 2024 #4777 Del Skrevet 26. juni 2024 elskersommer skrev (20 minutter siden): Nå må du huske at hun gjør noe samfunnsnyttig.. Hun sørger for å få mannen kåt på jobb og at vi damer ikke blir "klam i hakket" Jammen glad jeg vet at mannen hennes går rundt med ståkuk på jobb. Lurer på om legen min også har det når jeg er der, eller kjøpmannen, frisøren? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. juni 2024 #4778 Del Skrevet 26. juni 2024 De bidrar til arbeidsplasser da. Har jo åpner flere butikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni 2024 #4779 Del Skrevet 26. juni 2024 lin skrev (13 minutter siden): De bidrar til arbeidsplasser da. Har jo åpner flere butikker. Joda. Med 1,2 mill i lønnskostnader er ikke akkurat det noe å rope hurra for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 26. juni 2024 #4780 Del Skrevet 26. juni 2024 elskersommer skrev (5 timer siden): Nå må du huske at hun gjør noe samfunnsnyttig.. Hun sørger for å få mannen kåt på jobb og at vi damer ikke blir "klam i hakket" Jeg må le😂 Jeg tok ironien din. De som støtter dette sirkuset må snart våkne opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå