Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Mammairene
Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Selger hun dårlig? Det kan jeg i så fall forstå. For noen grusomme kjoler. De ser både svære og amishaktige ut. Fargene er jo også litt rare, ser hvertfall slik ut på bildene.

Skjermbilde fra Facebook 

Screenshot_20240611_083627_Facebook.jpg

Så noen kjoler her i Hellas av samme stoff . Litt annen stil bare. Endel billigere også☺️Har vært innom butikken hennes å sett på kjolene. Ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (7 timer siden):

Det siste dropp av kjoler til TL og SE er ikke utsolgt i noen størrelser. De tar nok helt klart inne mange flere kjoler nå enn før. Men tror jeg hadde valgt få kjoler og få solgt alt ut til fullpris. Nå må de nok selge masse på salg. Å det gir mindre penger i kassa

Jeg føler ikke at disse to kan sammenlignes egt. Sara gjør det bra, CareLess gjør det bra - hun har nok truffet mer riktig i markedet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Jeg føler ikke at disse to kan sammenlignes egt. Sara gjør det bra, CareLess gjør det bra - hun har nok truffet mer riktig i markedet. 

Hvor blir produktene til TL produsert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 timer siden):

I europadelen av Kina🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 timer siden):

Som de selv sier " den delen av Tyrkia som ligger i Europa"🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TL prater i dag om at hun skal gi penger til hjertesakene. Å da er det jo slik at siden hun ikke har noe overskudd og gi 10% av så driver de nå å leter etter hvor de kan ta penger fra for å gi 🙈 fordi hun MÅ gi noe

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (5 minutter siden):

TL prater i dag om at hun skal gi penger til hjertesakene. Å da er det jo slik at siden hun ikke har noe overskudd og gi 10% av så driver de nå å leter etter hvor de kan ta penger fra for å gi 🙈 fordi hun MÅ gi noe

Hvordan kan TL pusse opp ditt og datt, kjøpe et ekstra hus, reise på dyre ferier o.l hvis firmaet hennes går så dårlig?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (55 minutter siden):

Hvordan kan TL pusse opp ditt og datt, kjøpe et ekstra hus, reise på dyre ferier o.l hvis firmaet hennes går så dårlig?

Ja det blir interessant å se:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt

Denne hageserien får jeg litt noia av. Den er så klein, og jeg klarer ikke å se på eller ta det seriøst. 🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Burde spurt om hva hun tenker ang merking av egenreklame på desse, men blir vel hengt ut og blokkert om man spør. Bør meldes inn😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (11 timer siden):

Denne hageserien får jeg litt noia av. Den er så klein, og jeg klarer ikke å se på eller ta det seriøst. 🫡

Pluss att hele serien er umerket reklame for eget klesmerke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Burde spurt om hva hun tenker ang merking av egenreklame på desse, men blir vel hengt ut og blokkert om man spør. Bør meldes inn😳

Jeg får desverre ikke spurt pga at jeg er blokkert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Håper dere sender inn skjult reklame til FT. Ingen merking i hageserien, ei heller av jakka når hun sitter og spiser pølse i vaffel 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (1 time siden):

Håper dere sender inn skjult reklame til FT. Ingen merking i hageserien, ei heller av jakka når hun sitter og spiser pølse i vaffel 🤪

Jeg prøver å melde inn en gang i uka. Samler opp. Å har også startet og melde inn all de snapp som er dårlig merket. Det står reklame men så utydelig at jeg som forbruker må lete etter det og nesten ha lupe🙈

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Dere nevnte noe om proff her inne og et dårlig resultat. Dette er vel kun By Lien? Det hun tjener mest på er vel Snapchat og live-sendinger? Tenker i mitt hode at en live sending med Kondomeriet må være godt betalt for å gidde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Unodostrez skrev (7 timer siden):

Dere nevnte noe om proff her inne og et dårlig resultat. Dette er vel kun By Lien? Det hun tjener mest på er vel Snapchat og live-sendinger? Tenker i mitt hode at en live sending med Kondomeriet må være godt betalt for å gidde? 

Det var kun ByLien AS ja. De andre regnskapene er ikke offentliggjort enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammairene

Det virker som Monica Nyhus gjør det bedre?. Enn lien. Men hun har vel ikke butikker og utgifter som de andre har?.  Men skjønner ikke at noen av disse klærne går så bra. Alle disse kjedene vi har. Jeg har vel likt klær som gjør at jeg ser mindre ut, enn motsatt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammairene skrev (25 minutter siden):

Det virker som Monica Nyhus gjør det bedre?. Enn lien. Men hun har vel ikke butikker og utgifter som de andre har?.  Men skjønner ikke at noen av disse klærne går så bra. Alle disse kjedene vi har. Jeg har vel likt klær som gjør at jeg ser mindre ut, enn motsatt 😅

Tøyet til Monica ser i det minste fint ut.. å jeg tror hun gjør klokt i å ikke åpne butikker 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammairene
elskersommer skrev (39 minutter siden):

Tøyet til Monica ser i det minste fint ut.. å jeg tror hun gjør klokt i å ikke åpne butikker 

Ja er nok lurt å droppe butikk. Jo bedre. Men har forstått dette er laget i Kina så synes prisen er høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...