elskersommer Skrevet 21. mai 2024 #4621 Skrevet 21. mai 2024 (endret) mumrikk1 skrev (3 timer siden): Hva med kjolen hun går i, den er aldri merket lenger på noen av de snappene jeg har sett.. Hun er blitt så ræva på å merke.. SE er noe bedre men er mye umerket hos henne også. Noen Bilder fra de siste dagene. Bilder fra SE og TL sin snapchat Endret 21. mai 2024 av elskersommer 2
Isola2 Skrevet 21. mai 2024 #4623 Skrevet 21. mai 2024 elskersommer skrev (13 minutter siden): Bilder fra TL sin snapchat Hun designdama er enda kleinere enn Therese og Sara. Det der er bare smertefullt å se på😵💫 7
elskersommer Skrevet 21. mai 2024 #4625 Skrevet 21. mai 2024 (endret) Unodostrez skrev (5 timer siden): Hva tenker Forbrukertilsynet? Jeg har sendt mail og dette er svaret jeg fikk i april Endret 21. mai 2024 av elskersommer 2
Gjest Unodostrez Skrevet 21. mai 2024 #4626 Skrevet 21. mai 2024 Veiledning må sies å ha hatt liten effekt ja 🤪🤪
elskersommer Skrevet 21. mai 2024 #4627 Skrevet 21. mai 2024 Unodostrez skrev (58 minutter siden): Veiledning må sies å ha hatt liten effekt ja 🤪🤪 I grunnen ja.. men jeg håper vi er flere som melder inn. Jeg samler opp og sender inn en dag i uka. Ble 70 stk bilder fra da TL og SE var i syden. Å jeg kunne sikkert tatt med flere 1 1
Nussepus Skrevet 21. mai 2024 #4628 Skrevet 21. mai 2024 Mammairene skrev (21 timer siden): Synes hun er flink til å stå på. Virker som hun gjør det meste selv. Gubben (Øyvind ) er vel mest på fisketur når han har fri😬. Hadde jeg hatt fri 24 t i døgnet, så skulle jeg jaggu fått til mye jeg og. 4
Gjest Mammairene Skrevet 21. mai 2024 #4629 Skrevet 21. mai 2024 Nussepus skrev (4 timer siden): Hadde jeg hatt fri 24 t i døgnet, så skulle jeg jaggu fått til mye jeg og. Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med.
elskersommer Skrevet 21. mai 2024 #4630 Skrevet 21. mai 2024 Mammairene skrev (52 minutter siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Ja da ser du ikke godt etter. Fordi hun har masse skjult reklame hver eneste dag 3 2
Bibbi_ Skrevet 22. mai 2024 #4631 Skrevet 22. mai 2024 Mammairene skrev (12 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Da bør du se bedre etter, eller vil du kanskje ikke se alle snappene som ikke er merket? 1
elskersommer Skrevet 22. mai 2024 #4632 Skrevet 22. mai 2024 (endret) Mammairene skrev (15 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Her skal du få noen eksempler på skjult reklame. Det øverste bilde er hvor hun har reklame for ett firma men ikke merker for eget klesmerke. Bilde to er ikke merket selv hvor smykke fra egen kolleksjon er ett blikkfang. Resten av bildene er umerket for eget klesmerke by-lien.. å jeg kunne sikkert lagt ut flere hundre bilder Bilder fra TL sin snapchat Endret 22. mai 2024 av elskersommer 2 1
elskersommer Skrevet 22. mai 2024 #4633 Skrevet 22. mai 2024 Mammairene skrev (15 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Vi fortsetter Bilder fra TL sin snapchat 2
elskersommer Skrevet 22. mai 2024 #4634 Skrevet 22. mai 2024 Mammairene skrev (15 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Bilde fra TL sin snapchat 2
elskersommer Skrevet 22. mai 2024 #4635 Skrevet 22. mai 2024 Mammairene skrev (15 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Bilde fra TL sin snapchat 2
elskersommer Skrevet 22. mai 2024 #4636 Skrevet 22. mai 2024 Mammairene skrev (15 timer siden): Synes det er så mye negativitet . Jeg har aldri kjøpt noe av henne eller er noen stor tilhenger . Men uansett synes jeg det er bra folk skaper arbeidsplasser og får til noe. Å de innlegg jeg ser. Er ofte egenreklame med. Bilde fra TL sin snapchat 2
Minlillelykke Skrevet 22. mai 2024 #4638 Skrevet 22. mai 2024 Skulle shoppe litt hos vero moda i dag. Jammen fant jeg ikke kliss like kjoler hos de som lien selger, bare til en tredjedel av prisen. Så er spørsmålet, hvem har stjelt hvem sitt design? 5 5
elskersommer Skrevet 23. mai 2024 #4639 Skrevet 23. mai 2024 Inga-pinga skrev (14 timer siden): Flittig brukt hatt da😅 Det er lykkehatten🙈 4
MøllersTran Skrevet 23. mai 2024 #4640 Skrevet 23. mai 2024 Minlillelykke skrev (18 timer siden): Skulle shoppe litt hos vero moda i dag. Jammen fant jeg ikke kliss like kjoler hos de som lien selger, bare til en tredjedel av prisen. Så er spørsmålet, hvem har stjelt hvem sitt design? Hos Cubus og H&M og 🤪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå