Bibbi_ Skrevet 14. februar #4181 Del Skrevet 14. februar (endret) Sharp75! skrev (12 minutter siden): Jeg tar det personlig? Ja visst. Om det er DIN sannhet, tro på det også. Men unnskyld meg, men hvordan kan du si at noe annet er sant? TL la ut halvlitere, og antallet var 10. Jeg har dessverre ikke skjermbilde av alt, men hun sa halvlitere. Og det har "alle" fått med seg, det er kun du som påstår 0.4. Hvordan?? Endret 14. februar av Bibbi_ 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar #4182 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (4 timer siden): Det er DIN mening. Det er et faktum ut fra det Lien selv publiserte. Mener du i fullt alvor at et så ekstremt alkoholkonsum vitner om at dette ikke er problematisk? Virkelig? 8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 14. februar #4183 Del Skrevet 14. februar Lien får akkurat det hun ønsker seg, omtale og blest. Jeg tipper mange gikk inn på storyen hennes for å se på dette oppstyret rundt øl, og hun har tjent masse penger! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. februar #4184 Del Skrevet 14. februar Japp skrev (5 minutter siden): Lien får akkurat det hun ønsker seg, omtale og blest. Jeg tipper mange gikk inn på storyen hennes for å se på dette oppstyret rundt øl, og hun har tjent masse penger! Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. februar #4185 Del Skrevet 14. februar Japp skrev (8 minutter siden): Lien får akkurat det hun ønsker seg, omtale og blest. Jeg tipper mange gikk inn på storyen hennes for å se på dette oppstyret rundt øl, og hun har tjent masse penger! Forhåpentligvis får noen med seg de mindre smarte ølinnleggene hennes også, og slutter å støtte denne jenta. Går ann å håpe i hvertfall 🤞 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymfru Skrevet 14. februar #4186 Del Skrevet 14. februar Japp skrev (5 minutter siden): Lien får akkurat det hun ønsker seg, omtale og blest. Jeg tipper mange gikk inn på storyen hennes for å se på dette oppstyret rundt øl, og hun har tjent masse penger! De pengene kan hun bare ha for min del. Omtalen hun har fått etter Vixen og flyturen hadde jeg ikke ville ha for hvilke som helst sum. Hun klager på bygdesladderen hun og familien utsettes for. Ikke rart hu blir snakket om. 10 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. februar #4187 Del Skrevet 14. februar Anonymfru skrev (11 minutter siden): De pengene kan hun bare ha for min del. Omtalen hun har fått etter Vixen og flyturen hadde jeg ikke ville ha for hvilke som helst sum. Hun klager på bygdesladderen hun og familien utsettes for. Ikke rart hu blir snakket om. Nei den bygdesladderen og omtalen fikser hun selv. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. februar #4188 Del Skrevet 14. februar Anonymfru skrev (På 12.2.2024 den 14.24): Det eneste som er dokumentert tidligere i tråden som jeg har kunnet finne er at Therese skriver 10 øl. Ikke halvlitere, men øl. Basert på bildene som er delt tidligere ser det ut til å i stor grad være 0,4 og 0,33 (stetteglassene), men uansett en anselig mengde øl å helle nedpå før en flytur. Og å faktisk dele dette på en firmakonto, i forbindelse med en firmatur, som mor til snart tenåring, det er langt utenfor min forstand... 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 14. februar #4189 Del Skrevet 14. februar Den dama er mer og mer uspiselig. Det er slike folk som oser alkohol som er pyton å få ved siden av seg på et fly. Hadde forsøkt å flytte meg tvert. Men å legge ut denne type info på Snap, vel...da mangler det noe vesentlig i topplokket. 13 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymfru Skrevet 14. februar #4190 Del Skrevet 14. februar Roadrunner skrev (45 minutter siden): Det eneste som er dokumentert tidligere i tråden som jeg har kunnet finne er at Therese skriver 10 øl. Ikke halvlitere, men øl. Basert på bildene som er delt tidligere ser det ut til å i stor grad være 0,4 og 0,33 (stetteglassene), men uansett en anselig mengde øl å helle nedpå før en flytur. Og å faktisk dele dette på en firmakonto, i forbindelse med en firmatur, som mor til snart tenåring, det er langt utenfor min forstand... Såg du snappene? Hadde du på lyd? Da hadde du hørt at hun SA hun hadde drukket 10 halvlitere. Vi er mange som har sett og hørt hva som ble publisert. Uansett hva dere måtte mene om str på glassene, så var det ekstreme mengder hun fikk servert. Stettglassene sto på små brett med 2 glass pr servering. Hvordan vet du at disse glassene rommer 0,33? Da hun fikk vite at flyet ble forsinket, sa hun at hun kunne drukket enda mer om hun hadde visst om forsinkelsen. At noen får seg til å forsvare disse snappene er like uforståelig som at Therese valgte poste dem. 11 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4191 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (4 timer siden): Det er 0.4 glass og nei, hun sa 10 øl. Hun sa 10 halvlitere... Men skrev 10 glass øl. Å det spiller så liten rolle om det er 0.4 eller 0.5. Det er uansett masse 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4192 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (3 timer siden): Jeg tar det personlig? Ja visst. Om det er DIN sannhet, tro på det også. Men dama sa jo 10 halvlitere🙈🙈🙈 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4193 Del Skrevet 14. februar Roadrunner skrev (1 time siden): Det eneste som er dokumentert tidligere i tråden som jeg har kunnet finne er at Therese skriver 10 øl. Ikke halvlitere, men øl. Basert på bildene som er delt tidligere ser det ut til å i stor grad være 0,4 og 0,33 (stetteglassene), men uansett en anselig mengde øl å helle nedpå før en flytur. Og å faktisk dele dette på en firmakonto, i forbindelse med en firmatur, som mor til snart tenåring, det er langt utenfor min forstand... Hun sa 10 halvlitere.. få på lyd neste gang 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4194 Del Skrevet 14. februar Chrisssi skrev (49 minutter siden): Den dama er mer og mer uspiselig. Det er slike folk som oser alkohol som er pyton å få ved siden av seg på et fly. Hadde forsøkt å flytte meg tvert. Men å legge ut denne type info på Snap, vel...da mangler det noe vesentlig i topplokket. Jeg er ei som reagerer veldig når jeg ser folk drikker mye. Jeg blir utrygg og redd. Jeg aner ikke hvorfor. Så for meg hadde det og se f.eks henne drikke så mye for så få henne ved siden av meg på samme fly vært lite hyggelig 5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 14. februar #4195 Del Skrevet 14. februar Anonymfru skrev (2 timer siden): De pengene kan hun bare ha for min del. Omtalen hun har fått etter Vixen og flyturen hadde jeg ikke ville ha for hvilke som helst sum. Hun klager på bygdesladderen hun og familien utsettes for. Ikke rart hu blir snakket om. Ja, hun må ha pengene for min del også. Mitt poeng var kun at den eneste som tjener på dette er Lien selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. februar #4196 Del Skrevet 14. februar Snoker45 skrev (5 timer siden): Ahhh. Akkurat ja. Fiffig og bare si at man har jobbet i forsvaret da det får folk til å tro at det er noe mer fancy enn å jobbe på kontor. Men der har vi vel Therese. Veldig opptatt av å vise at hun har en karriere. Hun er dessverre ikke den eneste. Har hørt flere si de jobber i forsvaret og fremstille det som noe hardbarka greier, og så viser det seg at de er innkjøpsansvarlig ol. Morsomt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 14. februar #4197 Del Skrevet 14. februar Xmasclovn skrev (22 minutter siden): Hun er dessverre ikke den eneste. Har hørt flere si de jobber i forsvaret og fremstille det som noe hardbarka greier, og så viser det seg at de er innkjøpsansvarlig ol. Morsomt! Hun har jo jobbet i Forsvaret selv om hun har jobbet innen HR. Det er mange ulike stillinger i Forsvaret, så hva ellers skulle hun sagt? At andre folk tolker det å jobbe i Forsvaret som noe hardbarka greier er vel ikke hennes eller noen andre sin feil. Skjønner ikke greia med å disse hvilke stillinger folk har/har hatt tidligere! Å være influenser er feil, å jobbe med HR er feil fordi da sitter man bare på ræva, å være senterleder på et treningssenter er feil det også, fordi da er man ikke blant de spreke som jobber på gulvet. Jeg lurer på hva som er riktig jobb å ha jeg? Når det er sagt så er jeg ingen fan av Therese, syns hun taper seg for hver gang jeg ser innom snappen hennes. Syns bare det er sykt unødvendig å sitte på sin høye hest og snakke drit om både arbeidskapasitet og viktigheten av andre mennesker sin jobb. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. februar #4198 Del Skrevet 14. februar Anonymfru skrev (2 timer siden): Såg du snappene? Hadde du på lyd? Da hadde du hørt at hun SA hun hadde drukket 10 halvlitere. Vi er mange som har sett og hørt hva som ble publisert. Uansett hva dere måtte mene om str på glassene, så var det ekstreme mengder hun fikk servert. Stettglassene sto på små brett med 2 glass pr servering. Hvordan vet du at disse glassene rommer 0,33? Da hun fikk vite at flyet ble forsinket, sa hun at hun kunne drukket enda mer om hun hadde visst om forsinkelsen. At noen får seg til å forsvare disse snappene er like uforståelig som at Therese valgte poste dem. Jeg har ikke noe ønske om å forsvare TL, og jeg er helt enig i at det var altfor mye både å drikke og publisere. Jeg hørte også 10 halvlitere, men uten video-opptak eller lydfil er det vanskelig å diskutere da ikke alle har sett/hørt snap-ene. Derfor tok jeg tak i det som faktisk er dokumentert med skjermbilder. Uansett er det snakk om et sted rundt 3,5 - 5 liter øl på få timer, bare for å få promille. Helt uhørt! Når det gjelder glassene skulle jeg sikkert latt være å kommentere volum, men min kjennskap til denne typen glass tilsa ca 0,33 størrelse. Men burde ikke kommentert det, beklager. elskersommer skrev (1 time siden): Hun sa 10 halvlitere.. få på lyd neste gang Se over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. februar #4199 Del Skrevet 14. februar På GMN i morgen for å snakke om søsterens død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4200 Del Skrevet 14. februar Unodostrez skrev (33 minutter siden): På GMN i morgen for å snakke om søsterens død Tv2 fornekter seg ikke 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå