Sharp75! Skrevet 14. februar #4141 Del Skrevet 14. februar Nussepus skrev (4 minutter siden): Så TL forbrenner alkohol på en helt annen måte og har en helt annen promille enn alle andre i Norge? Spennende. Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar #4142 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (11 timer siden): Ingen har sagt i mot deg på dette. Og du er ikke alene om å kalle en spade for en spade. Men å antyde at folk har et alkoholproblem er ikke det! Det er bare med på å sette ut stygge rykter som barn kan lese om! Rykter? TL publiserer selv alt dette, og skaper selv dette inntrykket. 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. februar #4143 Del Skrevet 14. februar Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Rykter? TL publiserer selv alt dette, og skaper selv dette inntrykket. Publiserer hun at hun har et alkoholproblem? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. februar #4144 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (Akkurat nå): Publiserer hun at hun har et alkoholproblem? 🤔 Ja. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. februar #4145 Del Skrevet 14. februar Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Ja. Det er DIN mening. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. februar #4146 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (39 minutter siden): Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. Når TL publiserer selv at det var halvlitere, hvordan kan du si at det ikke er sant?? 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0da Skrevet 14. februar #4147 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (36 minutter siden): Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. På side 205 er bilde som viser 0,5l glass. Alikvel skriver du at det ikke er sant. Om du ikke har dokumentasjon på påstanden din, foreslår jeg at du legger diskusjonen død. 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 14. februar #4148 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (49 minutter siden): Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. Det spiller vel ingen rolle om det var 0.5, 0.4 eller 0.33 pils?! Inntaket av alkohol er alikavel helt hinsides i den settingen! 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. februar #4149 Del Skrevet 14. februar Vet vi at det var 10 halvlitere på 2,5 timer? Altså, hvordan vet vi at det var 10? Hvis hun sa det så kan det ha vært en overdrivelse. Selvfølgelig dumt å si sånt til 100k følgere da, men... Høres bare så ekstremt mye ut. Hadde vel ikke vært sunt om det var vann engang, da 5L væske på 2,5timer når man sitter mest i ro i romtemperatur ikke er bra for kroppen det heller Vil ikke si at man har et alkoholproblem bare pga at man drikker før man flyr, da har man mest sannsynlig et problem med flyanst og et problem med mestringsstrategien man velger seg. Og er det gjentakende før arrangementer så kan man ha sosial angst og dårlig mestringsstrategi. Men tyr man til flaks for alt så er det klart alkoholen som er problemet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. februar #4150 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (1 time siden): Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. Tja, du viser litt lav kunnskap om alkohol, promille og forbrenning. En alkohol-naiv person ville vært greit døddrukken med promille godt over 3. At hun ikke framstår døddrukken med det inntaket hun selv har oppgitt (ikke synsing på hvor mye hun har inntatt, det skrev hun jo selv) kan derfor like gjerne vise at kroppen hennes er vant til alkohol, altså toleranseutvikling, og derfor framstår vesentlig mindre påvirka enn f.eks jeg som ikke drikker til vanlig ville gjort med samme mengde. Er helt likt som med f.eks opiater/morfin. De som bruker det fast har tilvenning og vil framstå helt upåvirka, om en som sjelden/aldri tar sånne medisiner vil gå i bakken. så enten lyver Therese selv om hvor mye hun faktisk drakk, eller så beviser det faktisk i seg selv at hun har et greit alkoholkonsum i hverdagen. Dette er ikke spekulasjoner, men ren fakta/fag/biokjemi. Om det er sistnevnte håper jeg hun innser at hun må ta noen grep. Om det er det første er det bare trist, altså å juge seg opp i alkoholinntak i en slik setting. 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0da Skrevet 14. februar #4151 Del Skrevet 14. februar Blåttvann skrev (5 minutter siden): Vet vi at det var 10 halvlitere på 2,5 timer? Altså, hvordan vet vi at det var 10? Hvis hun sa det så kan det ha vært en overdrivelse. Selvfølgelig dumt å si sånt til 100k følgere da, men... Høres bare så ekstremt mye ut. Hadde vel ikke vært sunt om det var vann engang, da 5L væske på 2,5timer når man sitter mest i ro i romtemperatur ikke er bra for kroppen det heller Vil ikke si at man har et alkoholproblem bare pga at man drikker før man flyr, da har man mest sannsynlig et problem med flyanst og et problem med mestringsstrategien man velger seg. Og er det gjentakende før arrangementer så kan man ha sosial angst og dårlig mestringsstrategi. Men tyr man til flaks for alt så er det klart alkoholen som er problemet. Antallet kommer fra Therese. Hun la ut bilder på snap. Kjøpte 2 øl om gangen. Var tydelig beruset. 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 14. februar #4152 Del Skrevet 14. februar meretekristin skrev (2 timer siden): Ikke for å kritisere noen, men ME har jeg bare litt kjennskap til og de som kwg vet har ME har ingen mulighet til å jobbe. Er det noe man bare plutselig blir frisk av? Man kan ikke være I vanlig jobb som ofte kan bli tilrettelagt men drive selvstendig med over 12 timers arbeidsdager og så og si aldri fri fordi SOME må alltid være oppdatert for å tjene penger? Jeg forstår desverre ikke dette for ME er vel ett utmattelse diagnose og med mye smerter? Therese har ikke ME. Hun har heller ikke vært ufør. Det er venninna hennes, Sara Emilie, som har vært det. Det er ulike grader av ME, så jo- noen kan ha kapasitet til å jobbe litt. Vet av et par stk som har mild grad av ME som kan stå delvis i jobb. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4153 Del Skrevet 14. februar Snublefot62 skrev (12 timer siden): Om det TL formidler stemmer så drakk hun 10 stk 0,5L med øl i et tidsrom på ca 2,5 timer. Når jeg legger disse tallene inn på avogtil.no så får jeg opp dette som resultat: Hun var ikke dritings. Du har rett i det. Hun var mer enn dritings. Kan vi slutte å forsvare oppførselen hennes nå? Jeg fatter ikke at folk sitter og forsvarer henne når det gjelder denne saken om alkohol 10 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 14. februar #4154 Del Skrevet 14. februar 0da skrev (1 time siden): På side 205 er bilde som viser 0,5l glass. Alikvel skriver du at det ikke er sant. Om du ikke har dokumentasjon på påstanden din, foreslår jeg at du legger diskusjonen død. 0.4 glass. Fortsett og dann deres egen sannhet og spre løgn i kjent KG stil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #4155 Del Skrevet 14. februar Blåttvann skrev (22 minutter siden): Vet vi at det var 10 halvlitere på 2,5 timer? Altså, hvordan vet vi at det var 10? Hvis hun sa det så kan det ha vært en overdrivelse. Selvfølgelig dumt å si sånt til 100k følgere da, men... Høres bare så ekstremt mye ut. Hadde vel ikke vært sunt om det var vann engang, da 5L væske på 2,5timer når man sitter mest i ro i romtemperatur ikke er bra for kroppen det heller Vil ikke si at man har et alkoholproblem bare pga at man drikker før man flyr, da har man mest sannsynlig et problem med flyanst og et problem med mestringsstrategien man velger seg. Og er det gjentakende før arrangementer så kan man ha sosial angst og dårlig mestringsstrategi. Men tyr man til flaks for alt så er det klart alkoholen som er problemet. Nei vi VET ikke, men TL påstår selv at hun drakk 10 halvlitere med øl fra ankomst til flyplassen til boarding. Og hun klagde når boarding ble utsatt fordi da kunne hun ha drukket mer.... Hun fremsto som rimelig godt beruset så det er relativt liten tvil om at det var alkoholkonsum. Vi kan spekulere opp og ned i mente på antall halvlitere (eller om det var 0,33), om det var melk og ikke øl, eller om det var lettøl eller Carlsberg. Men alt blir spekulasjoner. Det eneste vi kan forholde oss til er det hun selv la ut, og det var 10 halvlitere på ca 2-2,5 timer og en rimelig bra full oppførsel. Og det hun da viser frem (uavhengig av om det er oppdiktet eller ikke) viser et problematisk forhold til alkohol og flyving. Og det har hun bevisst valgt å eksponere på sin SoMe kanal som den påvirkeren hun er. Og det er kritikkverdig. Men av en eller annen grunn skal det altså forsvares. 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #4156 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (Akkurat nå): 0.4 glass. Fortsett og dann deres egen sannhet og spre løgn i kjent KG stil. Det utgjør marginal forskjell. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. februar #4157 Del Skrevet 14. februar Sharp75! skrev (1 time siden): Hvor skriver jeg noe om det? Interessant 🤔 men det tviholdes på halvlitere, noe som faktisk ikke er sant og som er viktig i regnestykket som dere er så opphengt i. Hun skulle jo vært døden nær, og alle som så snapen så at hun ikke var det. Skal man ha fasit må man ha rett regnestykke, dette er synsing og stygge angklagelser om et menneske. Om hun drakk 10 stk 0.4 eller 10 stk 0.5 spiller liten rolle. Det er mye på kort tid. Hun sa selv 1/2 litere 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #4158 Del Skrevet 14. februar elskersommer skrev (4 minutter siden): Jeg fatter ikke at folk sitter og forsvarer henne når det gjelder denne saken om alkohol Helt uforståelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 14. februar #4159 Del Skrevet 14. februar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Therese har "møtt veggen" en gang. Det er vel derfor det er så viktig å "puste".... Therese har svært lav arbeidskapasitet. Jeg lurer på hva stillingen hennes i forsvaret var? Noen som vet? Hun sier bare at hun har jobbet i forsvaret men ikke med hva. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #4160 Del Skrevet 14. februar Snoker45 skrev (3 minutter siden): Therese har svært lav arbeidskapasitet. Jeg lurer på hva stillingen hennes i forsvaret var? Noen som vet? Hun sier bare at hun har jobbet i forsvaret men ikke med hva. I følge LinkedIn profilen hennes jobbet hun på HR avdelingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå