Roe Skrevet 12. februar #4081 Del Skrevet 12. februar Sharp75! skrev (20 minutter siden): Andre antydet det ja. Chugget for å drikke nok, er ikke akkurat antydet for å skyndte seg å drikke siste rest i et glass. Høres ut som hun hadde et alkoholproblem. Er helt enig i det Roe skrev om at dette og snakk om Valium skulle ikke vært delt. Jeg mener alkohol ikke har noe i SOME å gjøre, men jeg er heller ikke for å blåse opp ting større enn de er. Enig i dette også! Tenker kun at det er uheldig å dele dette i sine kanaler på det viset hun valgte å gjøre i forhold til konteksten samt valium osv. At dette skjer en gang (følger ikke henne så skal ikke uttale meg så voldsomt om dette) er ikke ensbetydende med at hun har alkoholproblemer, men absolutt uheldige uttalelser hun kom med her, det er nok en av tingene man som offentlig person fint kunne ha holdt for seg selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymfru Skrevet 12. februar #4082 Del Skrevet 12. februar No words needed... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. februar #4083 Del Skrevet 12. februar elskersommer skrev (4 timer siden): Veldig uheldige signaler. Men jeg er spent på i morgen når hun skal hjem. For hun har vel bil på Gardermoen? Om hun må drikke like mye da Hun reiser med ei venninne (evt hun som er ansatt i firmaet, usikker om vedkommende er ansatt eller ikke), så har mulig en sjåfør til hjemreisen. Beste ville vært å mote seg opp til å gjennomføre flyturen uten alkohol, og komme edru hjem til barnet sitt. Ikke rart hun sover dårlig første natta jamfør bildet lengre oppe å tråden. Alkohol gjør at man sovner raskere, men gir dårlig søvnkvalitet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 12. februar #4084 Del Skrevet 12. februar Hvis man har så flyskrekk er det vel bedre å ta et par sobril de få gangene det gjelder enn mange øl?🤔 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. februar #4085 Del Skrevet 12. februar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Er det noen som har påstått at hun chugget 10 halvlitere? Hun drakk 10 halvlitere, og chugget den siste for å rekke å få den i seg før boarding. Men hun flyr innenlands. Hvor lang tid før boarding må du møte? 1.5 time? Kanskje hun var der i 2 timer 10 halvlitere på 2-3 timer er mye 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. februar #4086 Del Skrevet 12. februar (endret) Når man drikker 4 liter av noe ila 2 timer så går det unna, da er der ikke kosedrikking, da går det jevnt ned. Endret 12. februar av skruf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. februar #4087 Del Skrevet 12. februar elskersommer skrev (3 minutter siden): Men hun flyr innenlands. Hvor lang tid før boarding må du møte? 1.5 time? Kanskje hun var der i 2 timer 10 halvlitere på 2-3 timer er mye Er 1 time før som er anbefalt innenlands. Flyet var i underkant av en time forsinket, noe hun dokumenterte ved å legge ut snap da hun hadde kommet ombord i flyet og skrev at nå skulle de egentlig ha landet i Bergen. Flytid Oslo Lufthavn-Flesland tar 1 time. Så ja; 10 halvlitere på den tiden (og la ut en snap med et snurt fjes om at hun kunne ha rukket 2-3 halvlitere til pga forsinkelsen hadde de ikke gått til gate da de gjorde..) Håper egentlig hun overdriver antall halvlitere, de fleste hadde ikke stått på beina etter 10 halvlitere ila ett så kort tidsintervall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. februar #4088 Del Skrevet 13. februar elskersommer skrev (7 timer siden): Men hun flyr innenlands. Hvor lang tid før boarding må du møte? 1.5 time? Kanskje hun var der i 2 timer 10 halvlitere på 2-3 timer er mye Veldig mye! Å helt feil å dele slik hun gjør. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. februar #4089 Del Skrevet 13. februar Ser for meg en ny inntektskilde for TL. «Stressmestring med Therese». «I samarbeid med Hansa». 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 13. februar #4090 Del Skrevet 13. februar (endret) Jeg tror hun bruker dette som innhold. Legger seg på samme nivået som fansen sin. Ingen oppegående mamma drikker så mye i forkant av en flytur eller reklamerer for Kondomeriet på den måten hun og mannen gjorde det på. Som mamma ønsker man å beskytte barna sine mot slik oppførsel. Dette gjør hun bevisst for å få engasjement. Det finnes mange andre muligehter fremfor å drikke så mye alkohol åpenlyst. Men hun overdriver alt hun foretar seg. Ikke merker hun reklame riktig heller også et helt bevisst valg av henne. Der er ingenting overlatt til tilfeldigheten Endret 13. februar av Lauder 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 13. februar #4091 Del Skrevet 13. februar Snublefot62 skrev (18 timer siden): Jeg synes det er uheldig at dette vises frem i hennes kanaler og jeg synes det vitner om et alkoholproblem. Enig i at hun ikke burde vise frem flere bilder på snapkanalen av at hun styrter ølet ned….Det er egentlig bare flaut at hun holder på sånn i en bedriftskanal. Tenker ikke over at hun kan ødelegge for seg seg og evt avtalepartnere - for ikke å snakke om datteren . Men å antyde at hun har et alkoholproblem er litt voldsomt. Det er flyskrekken som er problemet. Hadde hun hatt tabletter, hadde hun nok latt være å drikke alkohol. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. februar #4092 Del Skrevet 13. februar Tiara07 skrev (7 minutter siden): Enig i at hun ikke burde vise frem flere bilder på snapkanalen av at hun styrter ølet ned….Det er egentlig bare flaut at hun holder på sånn i en bedriftskanal. Tenker ikke over at hun kan ødelegge for seg seg og evt avtalepartnere - for ikke å snakke om datteren . Men å antyde at hun har et alkoholproblem er litt voldsomt. Det er flyskrekken som er problemet. Hadde hun hatt tabletter, hadde hun nok latt være å drikke alkohol. Jeg mener det er ganske tydelig at det er et alkoholproblem når hun ikke kan gjennomføre en planlagt reise med fly uten å drikke 10 halvlitere først. Hun bruker alkoholen som en løsning på flyskrekken i stede for å faktisk ta tak i problemet eller få medisiner som er mer egnet for det. Og det er et problem. Merk at jeg sier ikke at hun er avhengig eller alkoholiker, men bruk av alkohol for å kunne gjennomføre en reise anser jeg som et problem. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. februar #4093 Del Skrevet 13. februar Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Jeg mener det er ganske tydelig at det er et alkoholproblem når hun ikke kan gjennomføre en planlagt reise med fly uten å drikke 10 halvlitere først. Hun bruker alkoholen som en løsning på flyskrekken i stede for å faktisk ta tak i problemet eller få medisiner som er mer egnet for det. Og det er et problem. Merk at jeg sier ikke at hun er avhengig eller alkoholiker, men bruk av alkohol for å kunne gjennomføre en reise anser jeg som et problem. Er stor forskjell på å ha problemer med å fly og ha et alkoholproblem. Snakk om å lage storm i et vannglass. Hun har vist tidligere at hun kan gjennomføre uten "10 halvlitere". 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 13. februar #4094 Del Skrevet 13. februar Produktene hun liksom designer er helt like de jeg allerede var kjøpt på Temu. Måten hun fremstiller seg selv på blir for dumt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 13. februar #4095 Del Skrevet 13. februar Lauder skrev (3 timer siden): Jeg tror hun bruker dette som innhold. Legger seg på samme nivået som fansen sin. Ingen oppegående mamma drikker så mye i forkant av en flytur eller reklamerer for Kondomeriet på den måten hun og mannen gjorde det på. Som mamma ønsker man å beskytte barna sine mot slik oppførsel. Dette gjør hun bevisst for å få engasjement. Det finnes mange andre muligehter fremfor å drikke så mye alkohol åpenlyst. Men hun overdriver alt hun foretar seg. Ikke merker hun reklame riktig heller også et helt bevisst valg av henne. Der er ingenting overlatt til tilfeldigheten Mistenker også dette. Det funker tydeligvis da vi har skrevet side opp og med om henne allerede.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. februar #4096 Del Skrevet 13. februar Lauder skrev (4 timer siden): Jeg tror hun bruker dette som innhold. Legger seg på samme nivået som fansen sin. Ingen oppegående mamma drikker så mye i forkant av en flytur eller reklamerer for Kondomeriet på den måten hun og mannen gjorde det på. Som mamma ønsker man å beskytte barna sine mot slik oppførsel. Dette gjør hun bevisst for å få engasjement. Det finnes mange andre muligehter fremfor å drikke så mye alkohol åpenlyst. Men hun overdriver alt hun foretar seg. Ikke merker hun reklame riktig heller også et helt bevisst valg av henne. Der er ingenting overlatt til tilfeldigheten Enig med deg. Som mamma ønsker man å beskytte barna sine mot ting som er vondt, trist, ubehagelig og faktisk viten om sexlivet til mor og far. Her misser TL på flere punkter. Jeg håper virkelig ikke det er slik hun har tenkt å gjøre når de snart skal på familieferie, å drikke seg snydens før hun går ombord i flyet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 13. februar #4097 Del Skrevet 13. februar Sharp75! skrev (2 timer siden): Er stor forskjell på å ha problemer med å fly og ha et alkoholproblem. Snakk om å lage storm i et vannglass. Hun har vist tidligere at hun kan gjennomføre uten "10 halvlitere". Når har hun vist det? Sist sydentur med datteren med drakk hun seg god og full før avreise. Kjempeetisk👏🏻👏🏻 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 13. februar #4098 Del Skrevet 13. februar Bibbi_ skrev (1 time siden): Enig med deg. Som mamma ønsker man å beskytte barna sine mot ting som er vondt, trist, ubehagelig og faktisk viten om sexlivet til mor og far. Her misser TL på flere punkter. Jeg håper virkelig ikke det er slik hun har tenkt å gjøre når de snart skal på familieferie, å drikke seg snydens før hun går ombord i flyet. Joda. Hun gjør det. Godt dokumentert sist sydentur. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. februar #4099 Del Skrevet 13. februar Nussepus skrev (Akkurat nå): Joda. Hun gjør det. Godt dokumentert sist sydentur. 😬😔 Og enda så lurer hun på hvorfor hun ikke ble "folkets" favoritt? Hjelper ikke å bare være snill som Therese mener. God og riktig oppførsel er viktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 13. februar #4100 Del Skrevet 13. februar Nussepus skrev (3 timer siden): Når har hun vist det? Sist sydentur med datteren med drakk hun seg god og full før avreise. Kjempeetisk👏🏻👏🏻 Hun har vist det nå? Nå er det bare en jus fra joe and the juice som er dokumentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå