LinnHenrikke Skrevet 10. februar #4001 Del Skrevet 10. februar (endret) Japp skrev (33 minutter siden): Jeg så ikke det, så der skal jeg ikke ha noen meninger. Samtalen var ca sånn her: *Julie annonseres som vinner* Sara: «Ååå det er favoritten vår jo» (ironisk tonefall) Therese: Himler med øynene og lager grimaser Sara: «Neida JEG ELSKER JULIE! ..Det er hun jeg så fan av hehehe» (ironisk tonefall) Therese: Flere grimaser Sara: «Hahah nei jeg kanke legge ut den her» Therese: «JO det kan du!!!» …også hånler begge to mens Camilla går opp. Endret 10. februar av LinnHenrikke 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sazzy Zue Skrevet 10. februar #4002 Del Skrevet 10. februar LinnHenrikke skrev (4 minutter siden): Samtalen var ca sånn her: *Julie annonseres som vinner* Sara: «Ååå det er favoritten vår jo» (ironisk tonefall) Therese: Himler med øynene og lager grimaser Sara: «Neida JEG ELSKER JULIE! ..Det er hun jeg så fan av hehehe» (ironisk tonefall) Therese: Flere grimaser Sara: «Hahah nei jeg kanke legge ut den her» Therese: «JO det kan du!!!» …også hånler begge to mens Camilla går opp. Mens det blir lagt ut sånn at alle kan se hvor motbydelig de oppfører seg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. februar #4003 Del Skrevet 10. februar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sazzy Zue Skrevet 10. februar #4004 Del Skrevet 10. februar (endret) Teknisk feil. Endret 10. februar av Sazzy Zue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. februar #4005 Del Skrevet 10. februar Japp skrev (2 timer siden): Dette er for meg et liksom-surt fjes, gjort for gøy. Helt enig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. februar #4006 Del Skrevet 10. februar Japp skrev (2 timer siden): Så utrolig ulikt man ser ting. Jeg syns det står respekt av at en voksen person er såpass sårbar å tørr å vise at man føler på ubehagelige følelser. Enig. Man er jo ikke mer menneskelig enn det, men for noen er visst det noe som en influencer ikke skal vise. Forstå det den som kan. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. februar #4007 Del Skrevet 10. februar Mrshopalot skrev (4 timer siden): Kan ta frem dette også, fra da Julie vant prisen og ikke hun venninna hennes. Og Sara sier «jeg kan jo ikke vise dette nå (sikter til at Therese er sur for at Julie vant), mens Therese svare «åjoda». Og Sara følger opp med å si at det er velfortjent at Julie vinner… Dette reagerte jeg også på. Sara var ikke den som hånlig kommenterte Julie, men Therese. Da Sara filmet Therese og oppdaget hvor muggen Therese ble så sa Sara «jeg kan ikke publisere dette??» og Therese ba henne bare publisere Under snørr og tårer-seansen i dag så spurte jeg hva hun hadde i mot Julie og Camilla; jeg følger de og det er ikke akkurat mye drama, spisse albiuer, silikon og styr der, og hvorfor hun mente at Julie ikke fortjente å vinne. Den oppussingen Julie og Camilla har utført til nå, så og si alene, er helt fantastisk. Men jeg fikk ikke svar gitt.. Mener Therese at hun burde vunnet den prisen? Siden hun har malt alle rom i beige, beige møbler og fått sponset hjelp til å rydde huset? 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. februar #4008 Del Skrevet 10. februar Japp skrev (3 timer siden): Så utrolig ulikt man ser ting. Jeg syns det står respekt av at en voksen person er såpass sårbar å tørr å vise at man føler på ubehagelige følelser. Sharp75! skrev (1 time siden): Enig. Man er jo ikke mer menneskelig enn det, men for noen er visst det noe som en influencer ikke skal vise. Forstå det den som kan. Dere kan ikke seriøst mene at det står respekt av det hun legger ut der? Hun tyter løgner og tårene triller!! Hun snill og forsiktig, eller hva det nå var hun sa..husker ikke ordrett. Har jobbet så hardt... Hva jobber hun hardt med? Jo, hun jobbet hardt med å snakke ned Jørgine, at hun hadde fått prisen nok nå. Hun er en usmakelig, sjokkerende jentunge. Og snakker ned sine kollegaer!? Hvem gjør det? 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. februar #4009 Del Skrevet 10. februar skruf skrev (1 minutt siden): Dette reagerte jeg også på. Sara var ikke den som hånlig kommenterte Julie, men Therese. Da Sara filmet Therese og oppdaget hvor muggen Therese ble så sa Sara «jeg kan ikke publisere dette??» og Therese ba henne bare publisere Under snørr og tårer-seansen i dag så spurte jeg hva hun hadde i mot Julie og Camilla; jeg følger de og det er ikke akkurat mye drama, spisse albiuer, silikon og styr der, og hvorfor hun mente at Julie ikke fortjente å vinne. Den oppussingen Julie og Camilla har utført til nå, så og si alene, er helt fantastisk. Men jeg fikk ikke svar gitt.. Mener Therese at hun burde vunnet den prisen? Siden hun har malt alle rom i beige, beige møbler og fått sponset hjelp til å rydde huset? Viser veldig godt sitt sanne jeg. Snakk om umoden jentunge!! Og du må ikke finne på å stille slike spørsmål til Therese! Det tåler hun ikke. Da blir du blokkert. 😂 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. februar #4010 Del Skrevet 10. februar Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Viser veldig godt sitt sanne jeg. Snakk om umoden jentunge!! Og du må ikke finne på å stille slike spørsmål til Therese! Det tåler hun ikke. Da blir du blokkert. 😂 Ikke blokkert enda faktisk, mulig hun er for skiplet etter gårsdagen🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. februar #4011 Del Skrevet 10. februar skruf skrev (24 minutter siden): Ikke blokkert enda faktisk, mulig hun er for skiplet etter gårsdagen🤷🏼♀️ 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 10. februar #4012 Del Skrevet 10. februar (endret) Herregud!! Dette er ei dame som liker å henge ut folk som ikke kysser henne oppetter ræva. Hun takler ikke kritikk eller at folk er uenig med henne. Hun er rett og slett ufin. Ikke er hun spennende eller inspirerende å følge henne heller så skjønner godt at hun ikke er interessant for folk. Hun slenger dritt om sure kjerringer, men så viser det seg at hun er en like sur og bitter kjerring selv!! Selvinnsikt fins det lite av hos henne. Høy på seg selv er hun og det er rett og slett kvalmende å se på. Det er ikke noe synd på henne i det hele tatt Endret 10. februar av baremeg 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 10. februar #4013 Del Skrevet 10. februar Dagens visdomsord fra Therese. Vær snill og god mot andre, og vær mot andre som du vil de skal være mot deg. Hadde folk oppført seg så dårlig mot Therese som hun oppfører seg mot andre hadde det blitt ramaskrik, uthenging og snørr og tårer. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar #4014 Del Skrevet 11. februar LinnHenrikke skrev (3 timer siden): Dagens visdomsord fra Therese. Vær snill og god mot andre, og vær mot andre som du vil de skal være mot deg. Hadde folk oppført seg så dårlig mot Therese som hun oppfører seg mot andre hadde det blitt ramaskrik, uthenging og snørr og tårer. Nei, men så søtt. Da satser vi på at noen håner henne live på sine kanaler den dagen hun vinner en pris (om hun noengang gjør) så hun får tilbake etter eget motto😏 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 11. februar #4015 Del Skrevet 11. februar LinnHenrikke skrev (4 timer siden): Dagens visdomsord fra Therese. Vær snill og god mot andre, og vær mot andre som du vil de skal være mot deg. Hadde folk oppført seg så dårlig mot Therese som hun oppfører seg mot andre hadde det blitt ramaskrik, uthenging og snørr og tårer. Selvinnsikt er en fin bil😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 11. februar #4016 Del Skrevet 11. februar Det eneste jeg tror som vil få Therese til å få noe som helst selvinnsikt er at man slutter å legge igjen penger ved å se storyene hennes. blir kvalm av å tenke på at hun tjener seg kjempe rik av å ikke gjøre en verdens ting. Okei, hun snakker ganske mye i tlf på snap, trener, velger ut stoffer, er med å lage butikker osv, men hun har et Helt team rundt seg. Og nå også en assistent….. men hun tror virkelig at hun har verdens viktigste jobb ved å få folk til å liksom tenke «pust». Hvordan det budskapet kommer frem gjennom kjolene aner ikke jeg. Hun tror hun har ekstremt mange som følger henne, men jeg vil tippe at 50% av de bare trykker på stories som en dårlig uvane. det at influnser bransjen er så tøff… prøv å jobb på sykehjem, sykehus, omsorgsboliger eller i barnehage noen uker: det er tøft 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 11. februar #4017 Del Skrevet 11. februar Jentenfra skrev (7 minutter siden): Det eneste jeg tror som vil få Therese til å få noe som helst selvinnsikt er at man slutter å legge igjen penger ved å se storyene hennes. blir kvalm av å tenke på at hun tjener seg kjempe rik av å ikke gjøre en verdens ting. Okei, hun snakker ganske mye i tlf på snap, trener, velger ut stoffer, er med å lage butikker osv, men hun har et Helt team rundt seg. Og nå også en assistent….. men hun tror virkelig at hun har verdens viktigste jobb ved å få folk til å liksom tenke «pust». Hvordan det budskapet kommer frem gjennom kjolene aner ikke jeg. Hun tror hun har ekstremt mange som følger henne, men jeg vil tippe at 50% av de bare trykker på stories som en dårlig uvane. det at influnser bransjen er så tøff… prøv å jobb på sykehjem, sykehus, omsorgsboliger eller i barnehage noen uker: det er tøft Er så enig!!!!!! Som jeg har sagt før, vurderer jeg det slik, at følgerne til Lien ikke HELT evner å se det fra dette perspektivet, noensinne dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 11. februar #4018 Del Skrevet 11. februar Jeg kan faktisk godt forstå at den bransjen er litt tøft. Du blir jo veldig åpenlyst vurdert. Pressen var kanskje ikke interessert i henne, og da føler du deg kanskje «liten». Men når det er sagt, jeg forstår ikke snakket om å bli oppfordret om å tråkke på andre og være slem. Jeg trenger faktisk konkrete eksempler på hvem som hevder seg på det viset. Man har jo ytterpunkter når det gjelder operasjoner og sånn, som Sophie Elise og Isabel Raad, men de fleste kjente influensere som holder seg relevante over tid er vel både «snille» og uopererte? Eller? Ble for øvrig Stine Skolli (usikker på etternavnet) nominert til oppussingsprisen? Hun imponerer meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar #4019 Del Skrevet 11. februar LinnHenrikke skrev (11 timer siden): Dagens visdomsord fra Therese. Vær snill og god mot andre, og vær mot andre som du vil de skal være mot deg. Hadde folk oppført seg så dårlig mot Therese som hun oppfører seg mot andre hadde det blitt ramaskrik, uthenging og snørr og tårer. Når man ser enkelte av kommentarene som sendes ulike influensere så er det flere som burde tenke på å være mot andre som du ønsker andre skal være mot deg. Det går begge veier dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 11. februar #4020 Del Skrevet 11. februar Jentenfra skrev (3 timer siden): Det eneste jeg tror som vil få Therese til å få noe som helst selvinnsikt er at man slutter å legge igjen penger ved å se storyene hennes. blir kvalm av å tenke på at hun tjener seg kjempe rik av å ikke gjøre en verdens ting. Okei, hun snakker ganske mye i tlf på snap, trener, velger ut stoffer, er med å lage butikker osv, men hun har et Helt team rundt seg. Og nå også en assistent….. men hun tror virkelig at hun har verdens viktigste jobb ved å få folk til å liksom tenke «pust». Hvordan det budskapet kommer frem gjennom kjolene aner ikke jeg. Hun tror hun har ekstremt mange som følger henne, men jeg vil tippe at 50% av de bare trykker på stories som en dårlig uvane. det at influnser bransjen er så tøff… prøv å jobb på sykehjem, sykehus, omsorgsboliger eller i barnehage noen uker: det er tøft Jeg tenker det går an at ulike typer yrker er tøffe på ulikt vis. Å jobbe i pleie og omsorgsyrker er som regel tøft fysisk og sikkert også psykisk fordi man f.eks ser barn som kunne hatt det bedre, eldre som sitter ensomme, man er for få på jobb. En bransje som influensere, skuespillere, musikk kan også være tøff, men da på et annet området enn i yrkene nevnt over her. I yrker hvor man eksponerer seg selv så er man mer utsatt for at folk har meninger om deg både utseendemessig og personlighetsmessig. Joda, det er frivillig å være i en slik bransje, men at det er tøft innimellom likevel har jeg stor forståelse for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå