Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

kims2000 skrev (1 time siden):

Trodde først det var tull jeg også, men er med rabattkode og link, så vil anta det er ekte 😂🤪

Måtte se en gang til nå å nå si det bare var kvalmt🙈 hva er poenget liksom? Å at kondomeriet godkjenner det. Helt utrolig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kvalmeste er det faktum at hun deler tårevått innlegg på årsdagen til søsterens altfor tidlige bortgang - for så å slenge inn på slutten at hun donerer penger gjennom ByLien. Den dama har null skrupler med hva hun bruker for å tjene penger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (10 minutter siden):

Det kvalmeste er det faktum at hun deler tårevått innlegg på årsdagen til søsterens altfor tidlige bortgang - for så å slenge inn på slutten at hun donerer penger gjennom ByLien. Den dama har null skrupler med hva hun bruker for å tjene penger. 

Enig, om det er søsteren bortgang, spontanabort eller mannens bul på kontoret spiller ingen rolle så lenge pengene ruller inn på kontoen. Det er så kvalmt og motbydelig. Jeg skjønner ikke folk som ikke ser dette, men fortsetter å gi henne ros og penger. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Det som er kleinest med den reklamen er alle de tullefjesene og grimasene hun gjør. Det er så lite elegant, sexy og classy. Er det sånne ansikt mannfolk tenner på altså? De som prøver å tøyse bort det ukomfortable? Da må jeg nesten si at Iselin G faktisk gjør det bedre. Skal hun lage reklame for sex leketøy er det minste hun kan gjøre være å vise seg som en moden kvinne, ikke en fnisete tenåring.

Så på IG story også at hun postet gamle minner med Sara E. Det er jo bare fjolling og fjasing. Er det noen som synes det er morsomt? Jeg må ha blitt for gammel til å forstå at det er morsomt. Synes bare det er kleint, overdrevent og teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg jobbet sammen med mannen hennes og lest den meldingsvekslinga, tror jeg aldri at jeg hadde greid å ta han seriøst igjen. Ganske enkelt møblert der. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle: Uff, det var flaut å se på! 
Tittet gjennom storyen hennes, og kan ikke fatte at noen orker å følge henne!?
Det er jo bare fjas og tull med filter på snap sammen med mannen (er de 10 år?) , tur med hund, strøing av gårdsplass, nå kommer det rørlegger...reklame for den stygge pysjamasen som hun går i. :gjesp: Totalt uinteressant!

Blir som å se gjennom vinduet til nabodama som går hjemme hele dagen og pusler i huset? Nå skal jeg drikke kaffe, nå skal jeg vanne planter, se på hunden som leker, lage middag...osv. :roll: 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte Kondomeriet en melding hvor jeg spurte om de virkelig sto inne for denne type reklame sammarbeid🙈 å dette var svaret

Screenshot_20240129-122607~3.png

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Sendte Kondomeriet en melding hvor jeg spurte om de virkelig sto inne for denne type reklame sammarbeid🙈 å dette var svaret

Screenshot_20240129-122607~3.png

Tett samarbeid faktisk.. men da er det visstnok den linja de ønsker på sine samarbeid.

Ærlig sak det 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kims2000 skrev (2 minutter siden):

Tett samarbeid faktisk.. men da er det visstnok den linja de ønsker på sine samarbeid.

Ærlig sak det 😉

Jeg skjønner jo att det må bli prat om sex når man skal reklamere for kondomeriet. Å jeg finnes ikke prippen. Men den reklamen der er bare forkastelig.. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

At hun gjør dette er ikke et sjokk,  men at han godkjenner er helt sykt. Men, kanskje like barn leker best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser det jo; verken Therese eller mannen er de skarpeste knivene i skuffen.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (50 minutter siden):

Alle ser det jo; verken Therese eller mannen er de skarpeste knivene i skuffen.

Men vi må huske att hennes datter har det ikke vondt.. Hun følger ikke mamma på snapchat, Instagram 🙈

Altså Therese (du leser nok her),du vet att din datter mest sannsynlig har veninner som følger? Du vet det er andre foreldre i klassen til din datter som garantert følger deg. Å dette kan fort prates om hjemme.

Er vel ikke så lenge siden du bablet i vei om foreldre som hadde baksnakket deg rundt middagsbordet å dette hadde din datter fått vite 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (8 timer siden):

Det som er kleinest med den reklamen er alle de tullefjesene og grimasene hun gjør. Det er så lite elegant, sexy og classy. Er det sånne ansikt mannfolk tenner på altså? De som prøver å tøyse bort det ukomfortable? Da må jeg nesten si at Iselin G faktisk gjør det bedre. Skal hun lage reklame for sex leketøy er det minste hun kan gjøre være å vise seg som en moden kvinne, ikke en fnisete tenåring.

Så på IG story også at hun postet gamle minner med Sara E. Det er jo bare fjolling og fjasing. Er det noen som synes det er morsomt? Jeg må ha blitt for gammel til å forstå at det er morsomt. Synes bare det er kleint, overdrevent og teit.

De er begge litt sånn sosialt kleine og underutviklet, fremstår som to 14 åringer, så det er ingen overrskelse at de synes sånt er morsomt. Jeg tør påstå at det er sjeldent morsomt for oss andre som er på deres alder…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Hun er et ekstremt dårlig forbilde med tanke på måten hun håndterer desse «sure damene som bare kritiserer». Det er total utdriting av de som sender henne noe negativt. Desse kritikerne som sender en melding gjort det direkte, og Therese skal da vise hele verden hvor «sprø» enkelte er. Jeg spyr. 
Måtte dessverre trykke meg gjennom Snapchat, og skal aldri gjøre det igjen. Blir så provosert at jeg får høg puls. Så utrolig selvgod hun fremstår. Ingen må pirke henne på nesen. 
Kvalm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så hun likte ikke at Marianne var så direkte og sa sannheten. Er det en ting hun og venninnen hennes SE ikke tåler, så er det sannheten. Den svir nok innerst inne. Å når noen ikke "sleiker de oppover ryggen" som Marianne skrev, så blir de blokkert. Så målet hennes er å blokkere de som ikke elsker alt hun gjør. I en senere snap skriver "dere er verdens beste gjeng". Ikke rart de er det når det bare er ryggsleikerene igjen som ikke er blokkert 😂

Lurer også på hvorfor hun velger å anonymisere noen av fansen, men ikke alle. Er det en som flere kjenner,  f.eks SE? 

Skjermbilde fra TL sin snap. 

Screenshot_20240129_203158_Snapchat.jpg

Screenshot_20240129_200225_Snapchat.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Snakk om å svare "profesjonellt" på kritiske innspill... 🙈😱

Screenshot_20240129_191212_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Umerket "reklame" for premiumtek .. bare for og tilfeldigvis dele rabattkode etterpå.

Superseriøs markedsføring om dagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (41 minutter siden):

Er det mulig? Snakk om å svare "profesjonellt" på kritiske innspill... 🙈😱

Screenshot_20240129_191212_Snapchat.jpg

Nå tenkte jeg først at Marianne hadde slengt ordentlig med leppa og vært skikkelig ufordragelig, men så er det dette hun har skrevet?! Lien kan umulig ha fått så mange negative tilbakemeldinger i sitt liv hvis det er dette hun karakteriserer som «uhyggelig melding»😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens råd fra meg: Avfølg Therese, kikk innom Baseberg på Instagram. Kort oppsummert fra (går)dagens historie: Er du med på leken, må du tåle steken = lever du av å dele livet ditt på Some, må du tåle at folk har meninger om deg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...