Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Festlig hvor synlig det er at hun ønsker å bli like stor som SE:-) Det irriterer nok henne grønn at SE sitt firma er så mye større. Har ikke Therese noen andre venninner enn SE og Monica? Hun er jo aldri med andre folk?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (4 timer siden):

SE kjøpte ikke ting som var på salg da - hun pakket opp BH-er og truser som er til full pris, men du skal ha for forsøket. 

Da beklager jeg så mye. Men om hun kjøpt på salg eller fullpris spiller vel liten rolle. Sokkene vet jeg ikke var på salg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun lager reklame for ett selskap men sniker inn sine egne klær.. denne burde da vært dobbeltmerket 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (34 minutter siden):

Tenk at hun lager reklame for ett selskap men sniker inn sine egne klær.. denne burde da vært dobbeltmerket 

Det skulle helt klart vært dobbelt merket .

Men nå må vi huske at hun har en meget hektisk uke så hektisk at hun ikke helt vet hvordan hun skal få kabalen til å gå opp. Hun skal tross alt gå tur med pelsdotten,trene og til fotpleier. Så dette er nok en forglemmelse🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Snoker45 skrev (13 timer siden):

Festlig hvor synlig det er at hun ønsker å bli like stor som SE:-) Det irriterer nok henne grønn at SE sitt firma er så mye større. Har ikke Therese noen andre venninner enn SE og Monica? Hun er jo aldri med andre folk?

Både SE og T virker som ikke har noen venner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

Både SE og T virker som ikke har noen venner 

Når SE ikke er i babyboble, har hun da ofte delt bilder av jentekvelder med venninner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (16 timer siden):

Hun har vel en, hun som nylig ble ansatt som assistent. Så 3 stk i alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
kims2000 skrev (4 timer siden):

Kondomeriet reklamen på snap nå! kleint...

Nei, men fy faen… Såg story på Instagram. 
Er det faktisk mulig? Deler en privat «samtale»? Altså, money talks! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (34 minutter siden):

Det er det kleineste jeg har sett av reklamer tror jeg...

Kondomeriet burde skjemmes for å betale for samarbeid som det der.

Datteren nærmer seg vel også en alder der barn i klassen plutselig ser reklamen..

Barna her i hus hadde hvertfall dødd innvendig hadde de fått høre om det var jeg som delte en slik samtale..

Endret av kims2000
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kims2000 skrev (2 minutter siden):

Det er det kleineste jeg har sett av reklamer tror eg...

Datteren nærmer seg vel også en alder der barn i klassen plutselig ser reklamen..

Barna her i hus hadde hvertfall dødd innvendig hadde de fått høre om det var jeg som delte en slik samtale..

Jeg fikk ikke hatt på lyd i sta så tittet raskt på snappen å jeg trodde det faktisk bare var tull🙈 men da tok jeg feil

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk ikke hatt på lyd i sta så tittet raskt på snappen å jeg trodde det faktisk bare var tull🙈 men da tok jeg feil

Trodde først det var tull jeg også, men er med rabattkode og link, så vil anta det er ekte 😂🤪

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kims2000 skrev (21 minutter siden):

Det er det kleineste jeg har sett av reklamer tror jeg...

Ja, at Kondomeriet ønsker samarbeid med "det der" ! Er no av kleineste og dårligste reklame jeg har sett. Men det viser veldig godt at disse influenserene gjør alt for penger. Det viste TL veldig godt også når hun la spontanaborten under høydepunkter. At spontanabort er blant høydepunkt i livet sier veldig mye om denne dama.

Ja, hva vil datteren si når den dagen kommer at hun ser dette på nett, sammen med venner? Foreldre TL og mannen treffer på foreldremøter på skolen, hva tenker de? Jada jada, sexleketøy er ikke noe å skjemmes over. Men en så privat "reklame" er over grensen. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (1 time siden):

Bulk i buksa på jobben. Så utrolig unødvendig, pinlig og uprofesjonelt å dele noe sånt! 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (17 minutter siden):

Bulk i buksa på jobben. Så utrolig unødvendig, pinlig og uprofesjonelt å dele noe sånt! 

🙈🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (21 minutter siden):

Ja, at Kondomeriet ønsker samarbeid med "det der" ! Er no av kleineste og dårligste reklame jeg har sett. Men det viser veldig godt at disse influenserene gjør alt for penger. Det viste TL veldig godt også når hun la spontanaborten under høydepunkter. At spontanabort er blant høydepunkt i livet sier veldig mye om denne dama.

Ja, hva vil datteren si når den dagen kommer at hun ser dette på nett, sammen med venner? Foreldre TL og mannen treffer på foreldremøter på skolen, hva tenker de? Jada jada, sexleketøy er ikke noe å skjemmes over. Men en så privat "reklame" er over grensen. 

Må innrømme jeg hadde vært nesten ukomfortabel med å være på foreldremøte med Tl og mannen etter å ha sett den samtalen😂🙈🤪

Og kollegaene til mannen der han sitter med bul🙈

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en ræva reklame og dette betaler Kondomeriet penger for??!!😂😂😂😂😂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
kims2000 skrev (11 minutter siden):

Må innrømme jeg hadde vært nesten ukomfortabel med å være på foreldremøte med Tl og mannen etter å ha sett den samtalen😂🙈🤪

Og kollegaene til mannen der han sitter med bul🙈

Syns nesten det kan virke som at hun er desperat etter å være i gamet. Prøver sprenge grenser. 
Tror jeg hadde hatt litt problem med å møte blikket deres på et møte ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (6 minutter siden):

For en ræva reklame og dette betaler Kondomeriet penger for??!!😂😂😂😂😂

Spinnvillt 😂😂😂

Lurer på hvilken markedskoordinator som har godkjent den kampanjen der! Bør bli oppvask på bakrommet 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...