Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez

Ikke klikk inn. Jeg venter på at alle skal forstå hvor lite interessant kontoen er, og at hun ikke kan leve av dette lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggidada
Unodostrez skrev (4 timer siden):

Ikke klikk inn. Jeg venter på at alle skal forstå hvor lite interessant kontoen er, og at hun ikke kan leve av dette lengre. 

Hun må være den minst interessante å følge, samme hver uke: tur med hunden, kaffikopp, sminke, trene, fysio, kjøre datter på dans, all rotet hennes og den barnslige oppførselen til henne og mannen. Har nå sluttet å følge henne på Snapchat, for blir bare irritert over intetsigende og fjasete innhold som er helt patetisk at hun tjener så mye penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
baremeg skrev (På 18.1.2024 den 20.59):

Fortsatt like ufordragelig som tidligere ser jeg….. Fremstår som ganske negativ hun også når hun legger ut sånne snapper. 

Ikke så langt unna her… 😅😂 Følger henne ikke lengre, men dette var på forsiden på snapstory idag 😅

IMG_1081.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (1 time siden):

Ikke så langt unna her… 😅😂 Følger henne ikke lengre, men dette var på forsiden på snapstory idag 😅

IMG_1081.jpeg

Ser skikkelig blid ut 😏

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (2 timer siden):

Ser skikkelig blid ut 😏

Hvorfor så sur? Må hun ut å måke? Var pust-koppen på vask? Har kokos bæsja i pelsen igjen? Må hun Rydde vaskerommet? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (32 minutter siden):

Hvorfor så sur? Må hun ut å måke? Var pust-koppen på vask? Har kokos bæsja i pelsen igjen? Må hun Rydde vaskerommet? 

Si det 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (1 time siden):

Fordi hun ikke enda har fått på plass den forbaska logistikken til kommende uke!! Hvordan skal hun klare å drikke kaffe, skravle inn i tlf, sminke seg, rekke kiropraktor ooog lufte bikkja som «alenemor» til en 10 (?) åring. #Itsahardhardlife

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Fordi hun ikke enda har fått på plass den forbaska logistikken til kommende uke!! Hvordan skal hun klare å drikke kaffe, skravle inn i tlf, sminke seg, rekke kiropraktor ooog lufte bikkja som «alenemor» til en 10 (?) åring. #Itsahardhardlife

Oj da…stakkars. Hardt Liv. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Men husk att barnet tross alt går på dans🙈 hun må kjøre henne dit

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
Xmasclovn skrev (1 time siden):

En bekjent av meg som fremdeles følger TL sa at hun igår viste når hun hadde pakket opp en pakke hun hadde fått i posten; fra ByLien… hun hadde handlet fra egen merkevare nå når det var på salg til 60 % 😅 Viss dette stemmer; så tenker jeg to ting:

1. Hvor dum går det an å bli..? 

2. 60 % av ordinærpris er det hun selv mener det er verdt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Men husk att barnet tross alt går på dans🙈 hun må kjøre henne dit

At jeg kunne glemme! Det er jo tross alt hele 20 minutters kjøretur t/r. Skjønner godt at logistikken er slitsom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (28 minutter siden):

En bekjent av meg som fremdeles følger TL sa at hun igår viste når hun hadde pakket opp en pakke hun hadde fått i posten; fra ByLien… hun hadde handlet fra egen merkevare nå når det var på salg til 60 % 😅 Viss dette stemmer; så tenker jeg to ting:

Vet ikke hva jeg skal si om det der en gang😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (2 timer siden):

1. veldig 

2. Hun har selvsagt ikke betalt for det, hvis noen av dere tror det så må dere stille dere selv spørsmål nr 1… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maggidada skrev (2 timer siden):

Ja hun gjorde det.. det samme gjorde Sara Emilie denne uka. Hadde bestilt mye på salg i egen butikk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Ja hun gjorde det.. det samme gjorde Sara Emilie denne uka. Hadde bestilt mye på salg i egen butikk

Det er selvsagt kun et salgssfremmende triks Nøye planlagt av management.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (19 minutter siden):

Begge sa de hadde tross alt ikke noe særlig av det de bestilte så trengte påfyll. 

Men hvor mye vareprøver har ikke de to liggende. Sikkert mye av det som kan brukes

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karmaisabitch skrev (25 minutter siden):

Det må da være verdens dårligste salgstriks! Det er vel ingen som føler trangen for å kjøpe en vare fordi «designeren» selv liksom kjøper den. Det gir bare ikke mening.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Begge sa de hadde tross alt ikke noe særlig av det de bestilte så trengte påfyll. 

Men hvor mye vareprøver har ikke de to liggende. Sikkert mye av det som kan brukes

Altså, selvsagt sier de det! Det er et salgstriks! De spiller på følelsene til de naive følgerne som føler at de bør gjøre det samme som sin «gode venninne» Therese 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Det må da være verdens dårligste salgstriks! Det er vel ingen som føler trangen for å kjøpe en vare fordi «designeren» selv liksom kjøper den. Det gir bare ikke mening.

Jo, selvsagt er det mange naive fjols som da vil gjøre det samme som henne.

Ikke faen om hun betaler for egne varer 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

SE kjøpte ikke ting som var på salg da - hun pakket opp BH-er og truser som er til full pris, men du skal ha for forsøket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...