Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia100
elskersommer skrev (1 time siden):

Nå har hun gått i en slik vest i hele høst. Jeg trodde den var ett annet merke siden den ikke blir merket som reklame.

Å vips så var det en vareprøve for  by-lien

Screenshot_20231213-224342.png

Det er en tro kopi av den vesten hun har brukt i hvertfall ett år eller to (fra KappAhl?)

Klarer hun ikke komme på egne ting? Hun kopierer jo bare ting hun har sett andre steder. Uten skam overhodet. Fatter at hun ikke synes det er flaut!

Endret av Olivia100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (4 timer siden):

Er litt lei av å lese «de» her inne når det snakkes om mangel på merking - jeg vil si at SE har konsekvent merket godt siden hun tok kontakt med FT. Alle snapper hun har lagt ut i Kristiansand har vært merket(de som viser produkter såklart). 

Enig!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Haha, tuller du? Har hun «designet» en vest som er helt lik den hun har hatt fra KappAhl. 😂 Ja, kjolene hennes er jo også reine kopier av andre merker. Den strikkakjolen er ikke særlig unik, og det andre «designet» såg jeg faktisk på Only eller Floyd, husker ikke.

Mye vil ha mer, og mer «kopier» skal det bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (18 minutter siden):

Haha, tuller du? Har hun «designet» en vest som er helt lik den hun har hatt fra KappAhl. 😂 Ja, kjolene hennes er jo også reine kopier av andre merker. Den strikkakjolen er ikke særlig unik, og det andre «designet» såg jeg faktisk på Only eller Floyd, husker ikke.

Mye vil ha mer, og mer «kopier» skal det bli. 

Drar fram "disse damene" igjen jeg. Men alt de "designer" er jo tro kopi. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, utrolig festlig at hun lager en nøyaktig kopi av den vesten hun har gått i de siste månedene:-) Dama er jo null kreativ jo! Men dette er som et togkræsj, man klarer ikke å la være og følge med. Men tenk at en voksen dame i midten av 30-årene har så lite venner som hun har. Det er jo bare trist. Men hun var vist en ganske uspiselig side av seg selv i det siste. Det skinner så igjennom hvor materalistisk hun er. F.eks i går så var mesteparten av snappene hennes reklame for ByLien. Det er jo stort sett kun det hun snapper om. Og så klart; lufteturene til Cocos og dansetreningen til C.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Hahaha, utrolig festlig at hun lager en nøyaktig kopi av den vesten hun har gått i de siste månedene:-) Dama er jo null kreativ jo! Men dette er som et togkræsj, man klarer ikke å la være og følge med. Men tenk at en voksen dame i midten av 30-årene har så lite venner som hun har. Det er jo bare trist. Men hun var vist en ganske uspiselig side av seg selv i det siste. Det skinner så igjennom hvor materalistisk hun er. F.eks i går så var mesteparten av snappene hennes reklame for ByLien. Det er jo stort sett kun det hun snapper om. Og så klart; lufteturene til Cocos og dansetreningen til C.

Å nå skal det åpnes butikk i Oslo og Trondheim. Å ikke skjønner jeg att dette kan gå rundt. De må jo selge for mye hver dag hele året rundt for å dekke lønn, arbeidsgiveravgift,husleie,strøm.

Det hjelper ikke å selge for 100 tusen på åpningsdagen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia100 skrev (14 timer siden):

Det er en tro kopi av den vesten hun har brukt i hvertfall ett år eller to (fra KappAhl?)

Klarer hun ikke komme på egne ting? Hun kopierer jo bare ting hun har sett andre steder. Uten skam overhodet. Fatter at hun ikke synes det er flaut!

Nei vesten hun har gått med er fra junkyard! Jeg har samme vest 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladijula skrev (6 minutter siden):

Nei vesten hun har gått med er fra junkyard! Jeg har samme vest 

Hun sier jo selv det er en vareprøve fra eget brand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Hun sier jo selv det er en vareprøve fra eget brand.

Den hun viser nå er eget merke, men den hun har brukt i hele høst likner på den fra junkyard! Hun reklamerte for en sånn vest for 1,5-2 år siden og jeg kjøpte da helt lik og den var fra junkyard. Men nå ble jeg plutselig usikker om det er den fra eget merke eller den fra junkyard hun har brukt i høst. De ser veldig like ut 

Endret av Gladijula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladijula skrev (6 timer siden):

Den hun viser nå er eget merke, men den hun har brukt i hele høst likner på den fra junkyard! Hun reklamerte for en sånn vest for 1,5-2 år siden og jeg kjøpte da helt lik og den var fra junkyard. Men nå ble jeg plutselig usikker om det er den fra eget merke eller den fra junkyard hun har brukt i høst. De ser veldig like ut 

I fjor høst brukte hun jo ICHI sine strikkekjolen, før hun plutselig lanserte helt like fra ByLien. Virker som strategien hennes er å finne plagg andre har designet som hun liker, for så å kopiere de i Kina og selge som ByLien

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladijula skrev (7 timer siden):

Hun sa at den hun viste i dag var vareprøve nr 4-5. Så derfor tror jeg kanskje at den hun har brukt er vareprøve. Å om ikke så er hun slep som en ål og det beviser att hun gjør alt for penger. Hun hadde ikke nærmest bodd i denne vesten i hele høst om det ikke var for å tjene penger på det

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (26 minutter siden):

Hun sa at den hun viste i dag var vareprøve nr 4-5. Så derfor tror jeg kanskje at den hun har brukt er vareprøve. Å om ikke så er hun slep som en ål og det beviser att hun gjør alt for penger. Hun hadde ikke nærmest bodd i denne vesten i hele høst om det ikke var for å tjene penger på det

Hun får jo flere vareprøver fordi hun ikke er fornøyd med de første. Jeg tviler sterkt på at hun hadde gått med vareprøve 1 eller 2 sååå lenge og så viser hun vareprøve 4 eller 5 som hun ikke er fornøyd med. Om man ser på Instagram op den vesten hun går med hele tiden og den vareprøven hun la ut så ser man at det er forskjell på stoffet og fargen. Så hun lager nok bare en som er tilnærmet lik sin favoritt vest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Vareprøve eller ei, det er vel reklame?

Eller?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mariie skrev (2 timer siden):

Da ble det vixen finale - håper Jørgine gruser henne

Selv om vixen er en ganske useriøst prisutdelingen håper jeg virkelig Jørgine vinner.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...