Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

"Synes jeg fortjener det". Deg om det Therese. For jeg lurer veldig på HVA som gjør deg til folkets favoritt? Er denne snappen her bl.a som gjør deg til folkets favoritt?

Skjermbilde fra Therese sin snap

Screenshot_20230902_135703_Chrome.thumb.jpg.d9f0e455f43026839f8ac047c0d5897f.jpg

Akkurat ja. Hun er virkelig ikke sann

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var innom snapen til TL nå. Har sett det har blitt skrevet om "snowroller" men ikke satt meg inn i hva for plagg det er. Trodde egentlig det var utedresser. Men som sagt, jeg kikket inn på snapen hennes nå. Og har to spørsmål: Hva f... er dette for plagg?! Det ser jo ikke ut. Andre spørsmål: Hvem kler seg frivillig og faktisk betaler for å gå i det?? 

Og kjolen hun går i på elkjøpreklamen, er det det noe som kommer for salg fra henne eller Amicas?

Skjermbilder fra TL sin snap

Screenshot_20231205_094825_Snapchat.jpg

Screenshot_20231205_094802_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun reklamerer for en snødress med å bruke den inne mens hun gjør husarbeid..... da har hun virkelig bommet altså.

Vet hun egentlig hva en utedress/snødress er?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Når hun reklamerer for en snødress med å bruke den inne mens hun gjør husarbeid..... da har hun virkelig bommet altså.

Vet hun egentlig hva en utedress/snødress er?

Det hun går med på bildet er en ulldress, til å ha under utedress..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 minutt siden):

Det hun går med på bildet er en ulldress, til å ha under utedress..

Ah.

Da gir det _litt_ mer mening. På bildet såg det mer ut som en kondomdress. 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Ah.

Da gir det _litt_ mer mening. På bildet såg det mer ut som en kondomdress. 😅

SaraE har brukt disse hyppig siden de ble lansert for noen år siden, de ser veldig digge ut å traske i hjemme🤩 

Men Therese har jeg aldri sett i disse før etter hun ble eier av firmaet🙈

Endret av Birdo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen i Elkjøp-reklamen tror jeg er noe fra Amicas, ser Sara Emilie bruker en som er likedan men i julerød farge. Tror også jeg har sett Monica i samme kjole som Sara. Men om de kjolene er for salg nå eller om det nærmer seg et slipp vet jeg ikke🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Den kjolen i Elkjøp-reklamen tror jeg er noe fra Amicas, ser Sara Emilie bruker en som er likedan men i julerød farge. Tror også jeg har sett Monica i samme kjole som Sara. Men om de kjolene er for salg nå eller om det nærmer seg et slipp vet jeg ikke🤷🏼‍♀️

Det skulle vel uansett vært merket med reklame for kjolen også? Antar hun har økonomisk vinning på den også siden hun kom på å ta på seg en noe kort kjole, uten strømpebukse og i vintersko, i en reklame spilt inn i kaldeste desember. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GiantPanda skrev (57 minutter siden):

Det skulle vel uansett vært merket med reklame for kjolen også? Antar hun har økonomisk vinning på den også siden hun kom på å ta på seg en noe kort kjole, uten strømpebukse og i vintersko, i en reklame spilt inn i kaldeste desember. 

Definitivt 

Produkter som blir vist frem før det er slipp er også reklame og skal merkes 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den Elkjøp reklamen kunne jeg faktisk ikke skille mellom reklame for kjole eller Elkjøp produkter uten lyd 🙈 Hun poserer jo tydelig slik at kjolen skal komme frem. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

GiantPanda skrev (1 time siden):

skruf skrev (10 minutter siden):

Definitivt 

Produkter som blir vist frem før det er slipp er også reklame og skal merkes 

Sh999 skrev (5 minutter siden):

I den Elkjøp reklamen kunne jeg faktisk ikke skille mellom reklame for kjole eller Elkjøp produkter uten lyd 🙈 Hun poserer jo tydelig slik at kjolen skal komme frem. 

Kanskje sjekke opp i ting før dere mener det er reklame .... har aldri hørt noe om at hun reklamerer for byTiMo..... 

Screenshot_20231205_144057_Google.thumb.jpg.d750fa3e53ecf94019335d8e6704d1a6.jpgScreenshot_20231205_144106_Google.thumb.jpg.613b3c33a31f61af869d99112514ff3b.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (45 minutter siden):

Kanskje sjekke opp i ting før dere mener det er reklame .... har aldri hørt noe om at hun reklamerer for byTiMo..... 

Screenshot_20231205_144057_Google.thumb.jpg.d750fa3e53ecf94019335d8e6704d1a6.jpgScreenshot_20231205_144106_Google.thumb.jpg.613b3c33a31f61af869d99112514ff3b.jpg

Ikke noe rart att vi tror denne kjolen hun bruker er en amicas.. de er helt like men fargen stemmer ikke. Så jeg tenkte det var lyset som gjorde fargen på kjolen feil.n

Screenshot_20231128-233258.png

Screenshot_20231128-233258~2.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Ikke noe rart att vi tror denne kjolen hun bruker er en amicas.. de er helt like men fargen stemmer ikke. Så jeg tenkte det var lyset som gjorde fargen på kjolen feil.n

Screenshot_20231128-233258.png

Screenshot_20231128-233258~2.png

Helt lik? Fargen er ikke lik, hvor er knappene på nedre del? Hvor er den lille "kappen" på nedre del? Nedre del på arm er ikke lik. Er også flere ulikheter. Men som vanlig, her antar man med engang, for da kan man ta de på noe. Er veldig viktig at det må bevises andre veien for det er jo for godt til å være sant om det skulle være til deres fordel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (59 minutter siden):

Helt lik? Fargen er ikke lik, hvor er knappene på nedre del? Hvor er den lille "kappen" på nedre del? Nedre del på arm er ikke lik. Er også flere ulikheter. Men som vanlig, her antar man med engang, for da kan man ta de på noe. Er veldig viktig at det må bevises andre veien for det er jo for godt til å være sant om det skulle være til deres fordel. 

Ok.. du har så klart helt rett på alle punkter 😊😊😊😊😊 jeg trekker alle mine utsagn😊😊😊😊😊😊😊

Ha en fortryllende dag videre😊😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 timer siden):

My bad. Syntes det så ut som Amicas. Tenkte det måtte være noe hun ville promotere, for hvorfor ellers skulle hun stå der i en litt malplassert kjole 🙈

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GiantPanda skrev (18 minutter siden):

My bad. Syntes det så ut som Amicas. Tenkte det måtte være noe hun ville promotere, for hvorfor ellers skulle hun stå der i en litt malplassert kjole 🙈

Kaldeste november/ desember på mange år, da er det klart man sprader rundt i minikjole med nakne bein. Ser bare teit ut.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GiantPanda skrev (45 minutter siden):

Tror de fleste tenkte at det var snikreklame for noe eget..men det sier jo litt…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Var innom snapen til TL nå. Har sett det har blitt skrevet om "snowroller" men ikke satt meg inn i hva for plagg det er. Trodde egentlig det var utedresser. Men som sagt, jeg kikket inn på snapen hennes nå. Og har to spørsmål: Hva f... er dette for plagg?! Det ser jo ikke ut. Andre spørsmål: Hvem kler seg frivillig og faktisk betaler for å gå i det?? 

Og kjolen hun går i på elkjøpreklamen, er det det noe som kommer for salg fra henne eller Amicas?

Skjermbilder fra TL sin snap

Screenshot_20231205_094825_Snapchat.jpg

Screenshot_20231205_094802_Snapchat.jpg

Grusomme plagg begge deler. Ser jo ikke ut!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GiantPanda skrev (1 time siden):

Jeg synes den lignet veldig på amicas.. men da tok jeg feil😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (56 minutter siden):

Kaldeste november/ desember på mange år, da er det klart man sprader rundt i minikjole med nakne bein. Ser bare teit ut.

Ja her er det minus 20 å jeg går i alt annet enn lårkortkjole..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...