Gjest Juhu25 Skrevet 25. november 2023 #3561 Del Skrevet 25. november 2023 elskersommer skrev (6 timer siden): Dette er svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor hun ikke merket med egenreklame. Å hun har tross alt vært på seminar så dette kan hun 😂 Hun er like «profesjonell « som venninna når det gjelder å svare til potensielle kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. november 2023 #3562 Del Skrevet 27. november 2023 Dette er dama som har vært på seminar for å lære å merke riktig🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 27. november 2023 #3563 Del Skrevet 27. november 2023 elskersommer skrev (44 minutter siden): Dette er dama som har vært på seminar for å lære å merke riktig🙈 Er ikke dette til hennes forsvar fra Happyflops sin konto? Jeg ser og mye merkelig merking, men akkurat denne ser ut til å være en annonse Happyflops sender ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. november 2023 #3564 Del Skrevet 27. november 2023 hjärterdam skrev (59 minutter siden): Er ikke dette til hennes forsvar fra Happyflops sin konto? Jeg ser og mye merkelig merking, men akkurat denne ser ut til å være en annonse Happyflops sender ut? Da må jeg få beklage.. min feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 27. november 2023 #3565 Del Skrevet 27. november 2023 Når man sitter og oppfordrer folk til å ta ting direkte med de det gjelder, samtidig som hun i snappen faktisk snakker OM noen andre. Therese: om noen plager ungen din, og du vet det kommer fra foreldrene, ta det direkte med dem da, siden du er så stor fan av det Og, «hjertesak»…. både Sara og Lien har holdt tidenes preike idag om at pengene ikke er deres motivasjon. Kyss meg i R…. og siste snap etter mye selvskryt: Stem på meg, vær så snill. Usmakelig rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 27. november 2023 #3566 Del Skrevet 27. november 2023 Anbefaler alle å bruke denne ved skjult reklame og mangelfull merking: https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. november 2023 #3567 Del Skrevet 28. november 2023 Herregud så mye tigging om stemmer til Vixen. Blir sååå flau av det og det får meg bare til å stemme enda mer på Funkygine fordi jeg syns hun rett og slett ikke fortjener det med tanke på hvordan hun oppfører seg. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 28. november 2023 #3568 Del Skrevet 28. november 2023 elskersommer skrev (11 timer siden): Da må jeg få beklage.. min feil Veldig fort gjort da, for det er ikke bare lett å se forskjell på det hun selv legger ut og de annonsene, og det er vel generelt varierende merking 😅☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. november 2023 #3569 Del Skrevet 28. november 2023 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Veldig fort gjort da, for det er ikke bare lett å se forskjell på det hun selv legger ut og de annonsene, og det er vel generelt varierende merking 😅☺️ Man kan melde inn Happyflops for manglende merking også. De er ansvarlige for å sjekke at alt er merket riktig,ikke bare sine egne produkt. De kan selv bli bøtelagt 10K per bilde som er umerket. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvberget Skrevet 28. november 2023 #3570 Del Skrevet 28. november 2023 Spent på hvor lenge det er mulig å lønne 20 ansatte, samt 1 assistent med dette opplegget. Ganske utrolig om salg av "plastikk" kjolene, kopper, termoser osv klarer å dekke lønn, lager, butikkleie med videre i disse tider.. 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. november 2023 #3571 Del Skrevet 28. november 2023 hjärterdam skrev (38 minutter siden): Veldig fort gjort da, for det er ikke bare lett å se forskjell på det hun selv legger ut og de annonsene, og det er vel generelt varierende merking 😅☺️ Ser som sagt att det jeg la med var fra happy flops men det er aldri merket egenreklame når hun sender fra sin snap chat. Hun har jo ment at det ikke er nødvendig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 28. november 2023 #3572 Del Skrevet 28. november 2023 elskersommer skrev (4 minutter siden): Ser som sagt att det jeg la med var fra happy flops men det er aldri merket egenreklame når hun sender fra sin snap chat. Hun har jo ment at det ikke er nødvendig Ikke sant 😅 nei altså det det veldig rart hvor vanskelig det kan være.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. november 2023 #3573 Del Skrevet 28. november 2023 hjärterdam skrev (9 minutter siden): Ikke sant 😅 nei altså det det veldig rart hvor vanskelig det kan være.. Svaret er att så lenge hun merket snapper før og etter reklamen for happyflops så sa FT at hun ikke trengte å merke🙈🙈 Hun har tross alt vært på seminar med FT så dette kan hun 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 28. november 2023 #3574 Del Skrevet 28. november 2023 Lauder skrev (På 23.11.2023 den 15.26): I går grein hun seg til sympati fra følgerne…. Kjolene flyr ut skjønner jeg og dollargliset er på plass Fy æsj så usmakelig! 🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. november 2023 #3575 Del Skrevet 28. november 2023 LadyGrey skrev (2 timer siden): Fy æsj så usmakelig! 🤮 Ja hun er ufyselig. Tenk at folk handler disse overprisa "jule"kjolene som egentlig er hverdagskjoler... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. november 2023 #3576 Del Skrevet 28. november 2023 Unodostrez skrev (17 timer siden): Når man sitter og oppfordrer folk til å ta ting direkte med de det gjelder, samtidig som hun i snappen faktisk snakker OM noen andre. Therese: om noen plager ungen din, og du vet det kommer fra foreldrene, ta det direkte med dem da, siden du er så stor fan av det Og, «hjertesak»…. både Sara og Lien har holdt tidenes preike idag om at pengene ikke er deres motivasjon. Kyss meg i R…. og siste snap etter mye selvskryt: Stem på meg, vær så snill. Usmakelig rett og slett Det gjelder alle andre det. Ikke Terese selv som til tider oppfører seg som ei hurpe på snap. Tror kanskje datteren får mere pes fir det enn hva mora tjener. Jeg hadde hvertfall vært flau hvis moren min oppførte seg sånn på SOME. Men klart, hadde hun ikke hatt denne «jobben», så hadde hun jo hatt et eller annet lavtlønnsyrke som absolutt ikke kunne støttet denne livsstilen. Så noen gjør hva som helst for penger. Selger barn, familie og egen integritet for småpenger. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. november 2023 #3577 Del Skrevet 28. november 2023 Nussepus skrev (1 time siden): Det gjelder alle andre det. Ikke Terese selv som til tider oppfører seg som ei hurpe på snap. Tror kanskje datteren får mere pes fir det enn hva mora tjener. Jeg hadde hvertfall vært flau hvis moren min oppførte seg sånn på SOME. Men klart, hadde hun ikke hatt denne «jobben», så hadde hun jo hatt et eller annet lavtlønnsyrke som absolutt ikke kunne støttet denne livsstilen. Så noen gjør hva som helst for penger. Selger barn, familie og egen integritet for småpenger. Ska ikke se bort fra hun hadde vært uføretrygdet (det er ikke no galt å være det altså) siden hun " møtte veggen". Blir jo sliten av å kjøre datteren på dans og lufte bikkja.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. november 2023 #3578 Del Skrevet 28. november 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Ska ikke se bort fra hun hadde vært uføretrygdet (det er ikke no galt å være det altså) siden hun " møtte veggen". Blir jo sliten av å kjøre datteren på dans og lufte bikkja.... ja, hun har jo null kapasitet. Hadde ikke greid en ordentlig jobb en dag engang. Hun går jo hjemme 24/7 og greier ikke holde huset ryddig en gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. november 2023 #3579 Del Skrevet 28. november 2023 Merke??? Nei det driver vi ikke med😈 Bilde 1: eget klesmerke Bilde 2! Ulldress snowroller 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 28. november 2023 #3580 Del Skrevet 28. november 2023 elskersommer skrev (4 minutter siden): Merke??? Nei det driver vi ikke med😈 Bilde 1: eget klesmerke Bilde 2! Ulldress snowroller Meld det inn, tar deg max 5 min. Kan gjøres anonymt hvis du ønsker! https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå