elskersommer Skrevet 15. november 2023 #3421 Del Skrevet 15. november 2023 Bibbi_ skrev (52 minutter siden): Er det faktisk noe hun har klart å legge ut på snap? Jeg blir målløs! Sender heller mine tanker til de involverte i ulykken, håper det går bra med de. Therese derimot kan ta å legge fra seg mobilen og tenke over hva hun faktisk klarte å lire ut av seg. Dette la hun ut ja😈 på snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. november 2023 #3422 Del Skrevet 15. november 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Dette la hun ut ja😈 på snapchat Trodde det var ulovlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. november 2023 #3423 Del Skrevet 15. november 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Dette la hun ut ja😈 på snapchat Når? Gikk igjennom snappene hennes, men ser det ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. november 2023 #3424 Del Skrevet 15. november 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Når? Gikk igjennom snappene hennes, men ser det ikke.... Det ligger ikke på story nå, snappene forsvinner etter ei stund Enten var der på vei hjem fra Kristiansand, eller så var det i begynnelsen av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2023 #3425 Del Skrevet 15. november 2023 skruf skrev (44 minutter siden): Det ligger ikke på story nå, snappene forsvinner etter ei stund Enten var der på vei hjem fra Kristiansand, eller så var det i begynnelsen av uka Var ikke dette på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. november 2023 #3426 Del Skrevet 15. november 2023 skruf skrev (1 time siden): Det ligger ikke på story nå, snappene forsvinner etter ei stund Enten var der på vei hjem fra Kristiansand, eller så var det i begynnelsen av uka Ok 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. november 2023 #3427 Del Skrevet 16. november 2023 Vet at smaken er som baken. Men disse kjolene er jo grusomme. Hvordan minner disse om julekjole? Farger, form og mønster er jo helt på bærtur. Joda, rød og svart er fint til jul, men det hjelper jo ikke når kjolene ser ut som de gjør. Den katalogen disse damene har å velge ut i fra må jo være ganske ensformig? Og så lansere julekjoler 4 uker før jul? Det er vel minst 1 mnd for seint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. november 2023 #3428 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) Artig å se at "julekjolen" hennes er en hverdagskjole i Therese sine øyne. For hvem valser vel rundt i en julekjole til hverdags? Endret 16. november 2023 av Bibbi_ 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. november 2023 #3429 Del Skrevet 16. november 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Vet at smaken er som baken. Men disse kjolene er jo grusomme. Hvordan minner disse om julekjole? Farger, form og mønster er jo helt på bærtur. Joda, rød og svart er fint til jul, men det hjelper jo ikke når kjolene ser ut som de gjør. Den katalogen disse damene har å velge ut i fra må jo være ganske ensformig? Og så lansere julekjoler 4 uker før jul? Det er vel minst 1 mnd for seint. Føyer seg inn i rekken av Amish kolleksjonen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. november 2023 #3430 Del Skrevet 16. november 2023 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Artig å se at "julekjolen" hennes er en hverdagskjole i Therese sine øyne. For hvem valser vel rundt i en julekjole til hverdags? Kanskje de som går i kjole hver dag? Slik som de som bruker julegenser hver dag i desember. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. november 2023 #3431 Del Skrevet 16. november 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Kanskje de som går i kjole hver dag? Slik som de som bruker julegenser hver dag i desember. Aha, så normalt for deg å gå i kjolen du skal bruke julaften en hvilken som helst hverdag? Da enten pynter du deg svært lite på julaften eller så er du veldig fin på det 🤣 Å du kan ikke sammenligne en julegenser med en penkjole. Men nå er jo ikke kjolene til TL penkjoler heller da, og det er kanskje det hun har forstått også 🤷♀️ 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november 2023 #3432 Del Skrevet 16. november 2023 Dette har overrasket meg hos både SaraE og Therese. Er virkelig en julekjole så hverdags at den brukes til alt fra hundelufting og rengjøring i flere uker før jul? Hva gjør den da til spesiell julekjole? Jeg går ikke med julaften- eller nyttårsantrekket til hverdags, da er det jo ikke noe spesielt pyntet over det lengre? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. november 2023 #3433 Del Skrevet 16. november 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Aha, så normalt for deg å gå i kjolen du skal bruke julaften en hvilken som helst hverdag? Da enten pynter du deg svært lite på julaften eller så er du veldig fin på det 🤣 Å du kan ikke sammenligne en julegenser med en penkjole. Men nå er jo ikke kjolene til TL penkjoler heller da, og det er kanskje det hun har forstått også 🤷♀️ Roadrunner skrev (12 minutter siden): Dette har overrasket meg hos både SaraE og Therese. Er virkelig en julekjole så hverdags at den brukes til alt fra hundelufting og rengjøring i flere uker før jul? Hva gjør den da til spesiell julekjole? Jeg går ikke med julaften- eller nyttårsantrekket til hverdags, da er det jo ikke noe spesielt pyntet over det lengre? Lien bruker kjolene sine når hun pusser opp også. Det er på grensen til komisk. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. november 2023 #3434 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) Bibbi_ skrev (9 timer siden): Vet at smaken er som baken. Men disse kjolene er jo grusomme. Hvordan minner disse om julekjole? Farger, form og mønster er jo helt på bærtur. Joda, rød og svart er fint til jul, men det hjelper jo ikke når kjolene ser ut som de gjør. Den katalogen disse damene har å velge ut i fra må jo være ganske ensformig? Og så lansere julekjoler 4 uker før jul? Det er vel minst 1 mnd for seint. Dette har ikke noe med julekjole og gjøre. Lag de i fine sommerdager så kunne jeg vurdert og kjøpt de i en annen klesbutikk. Men når jeg skal kjøpe meg julekjole så vil jeg ha en kort og fun kjole som kun brukes på julebord og i jula. Ikke hele året rundt Endret 16. november 2023 av elskersommer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. november 2023 #3435 Del Skrevet 16. november 2023 caremore skrev (1 time siden): Lien bruker kjolene sine når hun pusser opp også. Det er på grensen til komisk. Ikke bare på grensen men det er komisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 16. november 2023 #3436 Del Skrevet 16. november 2023 Må de gå med kjolene når de er på jobb i butikken? Ser både butikksjefen og de ansatte gå i kjolene hver dag med noen medaljer(?) rundt halsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. november 2023 #3437 Del Skrevet 16. november 2023 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Aha, så normalt for deg å gå i kjolen du skal bruke julaften en hvilken som helst hverdag? Da enten pynter du deg svært lite på julaften eller så er du veldig fin på det 🤣 Å du kan ikke sammenligne en julegenser med en penkjole. Men nå er jo ikke kjolene til TL penkjoler heller da, og det er kanskje det hun har forstått også 🤷♀️ Nei, ikke normalt for meg, men virker som normalt for henne 😉 altmulig julekjole hun har laget virker det som. Og visst kan jeg sammenligne, for jeg synes hennes julekjoler ser ut som hverdagskjoler slik som en julegenser ser ut som en hverdagsgenser 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 16. november 2023 #3438 Del Skrevet 16. november 2023 Jeg gikk innom Bylien på mosseporten i dag. Og jeg kan ikke fatte at folk gidder å kjøpe de klærne. Jeg personlig synes de var syntetiske og stive. Ikke noe jag hadde hverken giddet å stå i kø for eller betale tusenvis av kroner for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 16. november 2023 #3439 Del Skrevet 16. november 2023 Den røde tråden til disse damene er at de bruker klærne sine hver dag frem til lansering (og kanskje noen dager etter), og deretter er det over til neste kolleksjon… Levende reklameplakater!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 16. november 2023 #3440 Del Skrevet 16. november 2023 Det overrasker meg hver gang hvor andpusten hun er hele tiden mens hun snapper. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå