Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Nok ett dårlig eksempel på merking,. Ser det står noe øverst i høyre hjørne

Men hva står det?

Screenshot_20231105-231710.png

Ser egentlig ut som en dårlig parodi 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde adsales vært noe greie på hadde de satt ned foten mtp denne snikreklamen. Etter hva jeg har forstått har dette skjedd flere ganger ved livesendinger, så de driter nok i det de også og ser en vinning i det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (4 timer siden):

Hadde adsales vært noe greie på hadde de satt ned foten mtp denne snikreklamen. Etter hva jeg har forstått har dette skjedd flere ganger ved livesendinger, så de driter nok i det de også og ser en vinning i det.

Jeg er i dialog med FF og vet de følger med på dette nå. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (11 timer siden):

Syns faktisk det er sykt at ingen influenser som har reklamert for happyflops har gått ut å beklaget for å dele feil info. Da de alle sa disse var bra demping å bra for betente føtter. Flere som kjøpte som sliter med føttene sine

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte disse to bildene til Therese fra i går hvor de reklamerte.for happyflops.hvor hun ikke merker med egenreklame for by lien.. da sender hun dette svaret🙈

Screenshot_20231106-125206.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (32 minutter siden):

Jeg sendte disse to bildene til Therese fra i går hvor de reklamerte.for happyflops.hvor hun ikke merker med egenreklame for by lien.. da sender hun dette svaret🙈

Screenshot_20231106-125206.png

Typisk Therese svar…..

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (3 timer siden):

Typisk Therese svar…..

Å jeg spurte hvorfor hun ikke merket med reklame for by lien å fikk dette svaret🙈🙈🙈

Screenshot_20231106-163834~2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Å jeg spurte hvorfor hun ikke merket med reklame for by lien å fikk dette svaret🙈🙈🙈

Bare tull. Skulle tro kunnskapen gikk fortere ut enn inn så det blir vakuum.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Bare tull. Skulle tro kunnskapen gikk fortere ut enn inn så det blir vakuum.

Uff ja.🤪🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 minutter siden):

Er det mulig? Jeg håper at alle melder inn til FT så hun kanskje får seg en smekk snart. Det hadde vært vel fortjent isåfall 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Merkelig at hun påstar at hun har vært på seminar med FT uten å lagt det ut. Men er vel her som med det meste, hun får annehånds info fra Sara Emilie og dilter bak som ei hermegås.

Sara Emilie var vel den som tok kontakt med FT og fikk en litt aha opplevelse der hun fakt hadde feil på aller fleste punkter.

Merkingen har blitt eksepsjonelt mye bedre, men Therese Lien har dessverre ikke skjønt konseptet og skal fremdeles kverulere. Skal man merke så gjelder det alt ikke sånn litt nå og da som det passer henne. 

Det kommer vel ett nytt raseriutfall snart der alle er så slemme, nei vi er ikke slemme Therese, men vi er bare så drit lei påstandene og halvsannhetene dine.

Håper hun nå snart får ei lekse som svir av FT

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurre pipp skrev (1 time siden):

Merkelig at hun påstar at hun har vært på seminar med FT uten å lagt det ut. Men er vel her som med det meste, hun får annehånds info fra Sara Emilie og dilter bak som ei hermegås.

Sara Emilie var vel den som tok kontakt med FT og fikk en litt aha opplevelse der hun fakt hadde feil på aller fleste punkter.

Merkingen har blitt eksepsjonelt mye bedre, men Therese Lien har dessverre ikke skjønt konseptet og skal fremdeles kverulere. Skal man merke så gjelder det alt ikke sånn litt nå og da som det passer henne. 

Det kommer vel ett nytt raseriutfall snart der alle er så slemme, nei vi er ikke slemme Therese, men vi er bare så drit lei påstandene og halvsannhetene dine.

Fikk ett nytt svar av henne🙈

Screenshot_20231106-193753~2.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hun har humor da 😂

Skryt av FT…. det var dagens 😂😅😂😅🤣🤣😭😭😭🤣😂😂

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Hun har humor da 😂j

Skryt av FT…. det var dagens 😂😅😂😅🤣🤣😭😭😭🤣😂😂

Det er helt utrolig hvor mye rart disse damene skriver.. 😂😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (27 minutter siden):

For et svar! Man blir helt matt. 

Å nei, jeg tror absolutt ikke FT har skrytt av de. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Der viser hun seg fra sin sanne side. Skylder på alle andre istedenfor å gå i seg sjøl.

FT er ikke en gjeng med nikkedukker som forguder en gjeng uforskammede småunger. De forholder seg til et direktiv og følger det.

Therese Lien og Sara Emilie er vel 2 av verstingene som attpåtil prøvde å latterliggjøre FT.  Nå virker de neste desperate for å fremstå som flinke...............

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurre pipp skrev (6 timer siden):

🎯

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

Jeg kliner til med å ønske 100%! 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...