Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skruf skrev (3 timer siden):

Dette stemmer.

Man får ikke automatisk utdanning bare av å være flere år i forsvaret. Man kan velge å ta utdanning via forsvarer, med lønn under utdanning, men da forplikter man seg til å jobbe X antall år i forsvaret etter endt utdanning. Føler Therese bruker de årene i forsvarer når hun føler for å hevde seg. Sånn som med det svarer hun kom med til hun som hadde mistet mann og sønn…..hvis Therese virkelig lærte at man skulle lese ei melding flere ganger før man svarte i FORSVARET (får man veldig mange meldinger i forsvaret?) så burde hun kanskje tatt i bruk lærdommen om hvordan man skriver/svarer selv. Når noen skriver om noe som er sårt og vondt for de og ber om å være anonym, så kunne Therese ha begynt med det..

Eksen min var forsåvidt mange år i Kosovo, han sluttet ikke der med en utdannelse i hånda akkurat. Ikke ble han glupere av det heller, og man behøver ikke høy IQ for å jobbe videre i forsvaret etter endt pliktår. Men han ble en racer på å holde ting ryddig og strukturert da; tellekanter i klesskap og håndklær. En racer på husvask og struktur også

Synd Therese har glemt den lærdommen fra forsvaret, da hadde hun ikke behøvd å klage seg til et samarbeid for å få det ryddig

Lurer på hva skjedde; Therese var jo dreven på rydding og orden, det var t.o.m hun som måtte brette opp ermene og hjelpe Sara til å pakke ned og flytte inn i det nye huset. Og nå er Therese på samme rote-nivå som Sara, Er rot og kaos det de tror som kjennetegner ei driftig karrierekvinne?

Jeg hadde sansen for Therese før. Syntes hun fremsto som søt, hyggelig og med beina godt plantet på bakken. Folkelig og likandes. Men det var før. Og etter å ha sett raseriet over å måtte merke korrekt så viste hun sitt sanne jeg. 

Hun så vel på at venninna si fikk følgere med rot og fnis, så da tenkte hun vel å kopiere SE der også. Fniiis

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (3 timer siden):

Det var langt unna å fly jagerfly. 

Ser kommentaren min om å fly ble slettet, men er ganske så sikker på at hun sa det i en forvarstale over alt hun har utført. Husker jeg tenkte det var rart med den intense flyskrekken som gjør at hun må drikke seg på en snurr for å fly når hun tidligere har tjenestegjort i Afghanistan og vært i jagerfly

Tror faktisk jeg skrev en kommentar om det for lenge siden da jeg forsvarte Therese, før hun endret seg så totalt 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 timer siden):

Ser kommentaren min om å fly ble slettet, men er ganske så sikker på at hun sa det i en forvarstale over alt hun har utført. Husker jeg tenkte det var rart med den intense flyskrekken som gjør at hun må drikke seg på en snurr for å fly når hun tidligere har tjenestegjort i Afghanistan og vært i jagerfly

Tror faktisk jeg skrev en kommentar om det for lenge siden da jeg forsvarte Therese, før hun endret seg så totalt 

Jeg husker også at hun har fortalt om å være i jagerfly.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (19 minutter siden):

Jeg husker også at hun har fortalt om å være i jagerfly.

Da passer vel ikke helt flyskrekken inn i historien. Men igjen er det vanskelig å tro at hun har jobbet i Forsvaret, selv om det er tilfelle. 
Oppførselen hennes blir bare verre og verre ser det ut som. 

Det ser ut som TL tror hun er fritatt fra å følge regelverket og utvise folkeskikk. Å jakte etter engasjement og klikk i some er ikke helsefremmende ser det ut som. Det gjelder ikke bare TL.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurre pipp skrev (På 25.9.2023 den 23.14):

Nå har jeg fulgt disse jentene en stund fra før de starta opp med ByLien og Carless syntes de da var både joviale og hyggelige. (Dette var da før det brått ble mye kr i dette via snap tiktok etc)  TL har jeg  kjent til fra før, og må dessverre si at henne kjenner jeg ikke igjen lengre. Pleier egentlig ikke å skrive på disse forumene her men nå synes jeg om ikke alt men mye er rett å slett uspiselig med spisse albuer og rett å slett spydig i tilsvar til alt og alle, Konstruktiv kritikk er noe hun ikke greier å forholde seg til ihvertfall. Det kommer tydelig frem i tilsvarende hennes når noe spør henne om noe eller påpeker noe, og spm eller kommentarene har ikke vært ufine. Ansikts Grimaser kommer  og "piggene kommer ut"

Kanskje ikke så rart at hun flykter til Kristansand hver helg nå. 

Makan til sutring om å måtte følge gitte direktiver fra FT ..... er det mulig...Deal med lovverket og følg det eller finn dere noe annet å drive med er vel egentlig fellesnevneren fra både her og  FT 

Dette må jeg si jeg har fundert på. Hva tenker de som har kjent Therese og Sara i mange år om denne oppførselen? Ser for meg at bygdesnakken går. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert om min venninne forandret seg i en så negativ retning. Trist, i grunn, å se hva penger gjør med folk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umami skrev (2 timer siden):

Pysj til 700 spenn 😳 Samme som du får på Cubus til 199kr 😅

vil denne galskapen ingen ende ta?

Nå må du huske at den er sååååå fantastisk og strechy da!!! Hvertfall helt til lansering av pysj nr 2 kommer, og feil på pysj 1 er utbedret 🙈🙈🙈

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (1 time siden):

Nå må du huske at den er sååååå fantastisk og strechy da!!! Hvertfall helt til lansering av pysj nr 2 kommer, og feil på pysj 1 er utbedret 🙈🙈🙈

Ja nettopp:-)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (10 timer siden):

Da passer vel ikke helt flyskrekken inn i historien. Men igjen er det vanskelig å tro at hun har jobbet i Forsvaret, selv om det er tilfelle. 
Oppførselen hennes blir bare verre og verre ser det ut som. 

Det ser ut som TL tror hun er fritatt fra å følge regelverket og utvise folkeskikk. Å jakte etter engasjement og klikk i some er ikke helsefremmende ser det ut som. Det gjelder ikke bare TL.

Jeg mener å huske at hun fikk flyskrekk etter å ha vært med på en taktisk flyvning i utlandet. Det kan være ganske heftige greier, mer enn vanlig turbulens. Men jeg tror ikke hun jobbet i luftforsvaret, antar det var i forbindelse med en øvelse eller noe lignende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (19 minutter siden):

Jeg mener å huske at hun fikk flyskrekk etter å ha vært med på en taktisk flyvning i utlandet. Det kan være ganske heftige greier, mer enn vanlig turbulens. Men jeg tror ikke hun jobbet i luftforsvaret, antar det var i forbindelse med en øvelse eller noe lignende. 

Ok, det kan forklarer en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt hun fikk tid til en tur til frisøren da. I Kristiansand var hun lekker og velstelt på Snap, med digre "plasterlapper" hengende i bakhodet. Når man velger alle disse kunstige greiene er det sannelig ikke greit. 

Jeg syntes hun var litt søt i starten, der hun diltet etter de andre influencerne og tydelig beundret og ville være som dem. Det siste året har hun blir så fullstendig usympatisk og høy på seg selv. 

Pusher ræl og mistet helt bakkekontakten. 

• Liker 7
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (5 minutter siden):

Hva mener hun med eldstemann kommer på middag? Har hun flere barn?

Mannen har en sønn fra tidligere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru G skrev (27 minutter siden):

Så patetisk disse snappene hennes er for tiden. Hyler og skriker og gjør narr av regler.

Ikke så lurt å trasse regelverket når FT kan gi sanksjoner og bøtelegge henne. 

Som venninnen hennes må hun slutte å syte og begynne å yte.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasenden festlig å se hvor umoden Therese er. Fortsett slik Therese så fortsetter dine salgstall å gå nedover:-) Og hysterisk morsomt å se hvor krampeaktig dagens "god morgen" var:-) Dette er som å se på et togkræsj, jeg klarer bare ikke å la være:-) Tipper stemningen på sydenturen er så som så med de dårlige salgstallene:-)

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (24 minutter siden):

Rasenden festlig å se hvor umoden Therese er. Fortsett slik Therese så fortsetter dine salgstall å gå nedover:-) Og hysterisk morsomt å se hvor krampeaktig dagens "god morgen" var:-) Dette er som å se på et togkræsj, jeg klarer bare ikke å la være:-) Tipper stemningen på sydenturen er så som så med de dårlige salgstallene:-)

Er så enig👆

Når du presser deg inn i datteren din sin regnkåpe for å protestere, da er det på tide å ta ferie. La oss alle håpe at det ikke regner på Mallorca!

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (47 minutter siden):

Er så enig👆

Når du presser deg inn i datteren din sin regnkåpe for å protestere, da er det på tide å ta ferie. La oss alle håpe at det ikke regner på Mallorca!

Jeg håper det regner hele uka😅🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...