Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Hun skjelte jo ut følgerne med at «da får dere tåle at det står reklame» …..det er jo ikke følgerne som har bestemt reglene, men forbrukertilsynet. Sara Emilie har også snakket om det samme i går, men på en helt annen måte enn Therese. Sara har forklart saklig og i et vanlig tonefall, og hun adresserte ikke det at hun må merke egenreklame og reklame til følgerne sine. Stor forskjell på måten Sara forklarte det på, kontra Therese 3 år sitt raseriutbrudd.

Jeg synes ikke synd i Therese for at ikke droppet i går gikk som hun forventet; hun kan ikke føret skjelle og smelle til de som følger henne, de som er potensielle kjøpere som gir henne inntekt, for deretter å sitte å bite negler i spenning over hvor fort varene flyr ut. Og i tillegg prøve seg på en spansk en når salget ikke går som forventet og lyve om at de grønne pysjene flyr ut, det samme med den sorte, så hvis du vil sikre deg en så må du skynde deg å kjøpe…..når det bare var de aller største størrelsene som ble utsolgt i de to fargene. Jeg har aldri handlet hos Therese, men jeg synes feks de kjolene i ren bomull er fine, de musselin-kjolene, men etter at hun virkelig fikk vist frem vrangsiden sin i går så er det ikke aktuelt for min del å kjøpe noe og dermed bidra til Therese sitt forbruk,

Gjerne snakk om det og fortell at det oppfattes urettferdig sånn som Sara Therese, men som profesjonell aktør så unngår man fullt raseriutbrudd foran potensielle kunder sånn som Therese.

Å rette baker for smed er et uttrykk Therese burde googlet og tenkt litt over, gjerne tatt det til seg også. Det er ikke vi som har bestemt at hun må merke…..det er FT. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (5 minutter siden):

Sara Emilie har også snakket om det samme i går, men på en helt annen måte enn Therese. Sara har forklart saklig og i et vanlig tonefall, og hun adresserte ikke det at hun må merke egenreklame og reklame til følgerne sine. Stor forskjell på måten Sara forklarte det på, kontra Therese 3 år sitt raseriutbrudd.

Lurer på om vi ser samme storyer?

For Sara oser ikke akkurat positiv og glad,der hun sitter å bjeffer på 4 uka om disse reglene.

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (18 minutter siden):

Hun skjelte jo ut følgerne med at «da får dere tåle at det står reklame» …..det er jo ikke følgerne som har bestemt reglene, men forbrukertilsynet. Sara Emilie har også snakket om det samme i går, men på en helt annen måte enn Therese. Sara har forklart saklig og i et vanlig tonefall, og hun adresserte ikke det at hun må merke egenreklame og reklame til følgerne sine. Stor forskjell på måten Sara forklarte det på, kontra Therese 3 år sitt raseriutbrudd.

Jeg synes ikke synd i Therese for at ikke droppet i går gikk som hun forventet; hun kan ikke føret skjelle og smelle til de som følger henne, de som er potensielle kjøpere som gir henne inntekt, for deretter å sitte å bite negler i spenning over hvor fort varene flyr ut. Og i tillegg prøve seg på en spansk en når salget ikke går som forventet og lyve om at de grønne pysjene flyr ut, det samme med den sorte, så hvis du vil sikre deg en så må du skynde deg å kjøpe…..når det bare var de aller største størrelsene som ble utsolgt i de to fargene. Jeg har aldri handlet hos Therese, men jeg synes feks de kjolene i ren bomull er fine, de musselin-kjolene, men etter at hun virkelig fikk vist frem vrangsiden sin i går så er det ikke aktuelt for min del å kjøpe noe og dermed bidra til Therese sitt forbruk,

Gjerne snakk om det og fortell at det oppfattes urettferdig sånn som Sara Therese, men som profesjonell aktør så unngår man fullt raseriutbrudd foran potensielle kunder sånn som Therese.

Å rette baker for smed er et uttrykk Therese burde googlet og tenkt litt over, gjerne tatt det til seg også. Det er ikke vi som har bestemt at hun må merke…..det er FT. 

?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (15 timer siden):

Tenk at hun lyver til følgerne om at CP ikke trenger å merke, og at det er urettferdig. Så er det bare nok en løgn fra den kanten? Hvor lavt kan man synke? 

Hvor lavt skal man synke?? Hun evner ikke se lengre enn sin egen nesetipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (50 minutter siden):

Hun skjelte jo ut følgerne med at «da får dere tåle at det står reklame» …..det er jo ikke følgerne som har bestemt reglene, men forbrukertilsynet. Sara Emilie har også snakket om det samme i går, men på en helt annen måte enn Therese. Sara har forklart saklig og i et vanlig tonefall, og hun adresserte ikke det at hun må merke egenreklame og reklame til følgerne sine. Stor forskjell på måten Sara forklarte det på, kontra Therese 3 år sitt raseriutbrudd.

Jeg synes ikke synd i Therese for at ikke droppet i går gikk som hun forventet; hun kan ikke føret skjelle og smelle til de som følger henne, de som er potensielle kjøpere som gir henne inntekt, for deretter å sitte å bite negler i spenning over hvor fort varene flyr ut. Og i tillegg prøve seg på en spansk en når salget ikke går som forventet og lyve om at de grønne pysjene flyr ut, det samme med den sorte, så hvis du vil sikre deg en så må du skynde deg å kjøpe…..når det bare var de aller største størrelsene som ble utsolgt i de to fargene. Jeg har aldri handlet hos Therese, men jeg synes feks de kjolene i ren bomull er fine, de musselin-kjolene, men etter at hun virkelig fikk vist frem vrangsiden sin i går så er det ikke aktuelt for min del å kjøpe noe og dermed bidra til Therese sitt forbruk,

Gjerne snakk om det og fortell at det oppfattes urettferdig sånn som Sara Therese, men som profesjonell aktør så unngår man fullt raseriutbrudd foran potensielle kunder sånn som Therese.

Å rette baker for smed er et uttrykk Therese burde googlet og tenkt litt over, gjerne tatt det til seg også. Det er ikke vi som har bestemt at hun må merke…..det er FT. 

Enig med deg angående Therese. Men har du egentlig sett snappene til Sara? Hvor hun freser at kritikerene er mennesker som trenger hjelp, er troll og er mennesker som ikke burde eksistert?

 

 

Endret av LolIipop
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte henne en melding på Snap i går om at jeg syns at både hun og Sara er utrolig barnslige når de hele tiden påpeker at de må begynne å reklamere nakne fordi de tydeligvis er så gjennomsponset og at alle vi andre som jobber har lover og regler som vi må følge selv om det er kjedelig og tungvint. Fikk tilbake at det ikke er de som lager problemer og en rant om at det er FT som ikke følger opp og så fikk jeg spørsmål om jeg ikke hadde brukt eget klesmerke hvis jeg hadde det? Svarte at  selvfølgelig hadde  jeg gjort det og at jeg fint hadde klart å merke det. Fikk ikke noe mer svar etter det 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (1 time siden):

Lurer på om vi ser samme storyer?

For Sara oser ikke akkurat positiv og glad,der hun sitter å bjeffer på 4 uka om disse reglene.

Jeg mener ikke, ei heller skrev jeg at Sara er positiv og glad over reglene, men da hun satt og fortalte om hva hun mener om regelverket så var det saklig fortalt og med en relativt rolig tone selv om hun var oppgitt, kontra Therese sitt fullstendige raseriutbrudd i snappene som begynte med henne i bare undertøyet ved kjøkkenbenken, og der hun tilslutt raste og viftet med skuffen til airfryeren og ropte  «dette er også reklame forresten» Therese burde også dokumentere påstanden om at Camilla Phil har fritak for å merke reklame (noe som er feil, Camilla merker med annonse) 

Hun klandret ikke følgerne med at « da får dere bare tåle at det står reklame» sånn som Therese, Sara adresserte irritasjonen over det som hun oppfatter som feil og urettferdig mot forbrukertilsynet, og ikke de som følger henne på snap. 

LolIipop skrev (27 minutter siden):

Enig med deg angående Therese. Men har du egentlig sett snappene til Sara? Hvor hun freser at kritikerene er mennesker som trenger hjelp, er troll og er mennesker som ikke burde eksistert?

 

 

Når var det Sara sa dette om/til følgerne sine ifm reglene om merking av reklame? At Sara har rast mot kritikere tidligere betviler jeg ikke, men det jeg skrev ang Sara gjaldt snappene etter møtet med forbrukertilsynet og oppklaring rundt reglene, og da hun videreformidlet hva som kom frem på det møtet hun nettopp hadde med de. Hun forklarte på en rolig og grei måte, og sa at hun hadde sagt at hun kom til å følge reglene konsekvent i 2mnd, men hvis det ikke ble endring hos også andre influencere så kom hun til å gå tilbake til å ikke merke egne klær i hverdagssnappene, bare når hun hadde reklame-samarbeid. Det var ikke noe kjefting og smelling da hun forklarte hva som ble sagt på møtet hun var i. 

Det er det jeg skriver om; Sara og Therese sin mildt sagt ulike tilnærming og aksept for hva de har å forholde seg til ift merking av reklame fremover. Hva Sara tidligere har kalt kritikere er en helt annen sak.  Therese adresserte det at hun har fått beskjed om å merke alt til alle følgerne sine, som om det er følgerne som har krevd og bestemt at hun må merke, og ikke forbrukertilsynet som er det organet som står bak bestemmelsen om at all reklame skal merkes

Etter møtet med FT så brukte Sara en hvit genser hun hadde fått i gave da hun gjorde reklame-samarbeid, uten noe større fuss rundt det. Hun gikk ikke først rundt i en rosa regnjakke for deretter å kle av seg og demonstrere at hun liksom gjorde husarbeid i truse og bh for å ikke måtte merke med egenreklame, for deretter å gå i full trassmodus  og raseri mot følgerne, «hvis jeg skal følge reglene så får DERE tåle at det står reklame på hver snap», før hun avsluttet med å veive rundt med skuffen til airfryeren og ropte « denne er forsåvidt også reklame»… 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (16 minutter siden):

Jeg mener ikke, ei heller skrev jeg at Sara er positiv og glad over reglene, men da hun satt og fortalte om hva hun mener om regelverket så var det saklig fortalt og med en relativt rolig tone selv om hun var oppgitt, kontra Therese sitt fullstendige raseriutbrudd i snappene som begynte med henne i bare undertøyet ved kjøkkenbenken, og der hun tilslutt raste og viftet med skuffen til airfryeren og ropte  «dette er også reklame forresten» Therese burde også dokumentere påstanden om at Camilla Phil har fritak for å merke reklame (noe som er feil, Camilla merker med annonse) 

Hun klandret ikke følgerne med at « da får dere bare tåle at det står reklame» sånn som Therese, Sara adresserte irritasjonen over det som hun oppfatter som feil og urettferdig mot forbrukertilsynet, og ikke de som følger henne på snap. 

Når var det Sara sa dette om/til følgerne sine ifm reglene om merking av reklame? At Sara har rast mot kritikere tidligere betviler jeg ikke, men det jeg skrev ang Sara gjaldt snappene etter møtet med forbrukertilsynet og oppklaring rundt reglene, og da hun videreformidlet hva som kom frem på det møtet hun nettopp hadde med de. Hun forklarte på en rolig og grei måte, og sa at hun hadde sagt at hun kom til å følge reglene konsekvent i 2mnd, men hvis det ikke ble endring hos også andre influencere så kom hun til å gå tilbake til å ikke merke egne klær i hverdagssnappene, bare når hun hadde reklame-samarbeid. Det var ikke noe kjefting og smelling da hun forklarte hva som ble sagt på møtet hun var i. 

Det er det jeg skriver om; Sara og Therese sin mildt sagt ulike tilnærming og aksept for hva de har å forholde seg til ift merking av reklame fremover. Hva Sara tidligere har kalt kritikere er en helt annen sak.  Therese adresserte det at hun har fått beskjed om å merke alt til alle følgerne sine, som om det er følgerne som har krevd og bestemt at hun må merke, og ikke forbrukertilsynet som er det organet som står bak bestemmelsen om at all reklame skal merkes

Etter møtet med FT så brukte Sara en hvit genser hun hadde fått i gave da hun gjorde reklame-samarbeid, uten noe større fuss rundt det. Hun gikk ikke først rundt i en rosa regnjakke for deretter å kle av seg og demonstrere at hun liksom gjorde husarbeid i truse og bh for å ikke måtte merke med egenreklame, for deretter å gå i full trassmodus  og raseri mot følgerne, «hvis jeg skal følge reglene så får DERE tåle at det står reklame på hver snap», før hun avsluttet med å veive rundt med skuffen til airfryeren og ropte « denne er forsåvidt også reklame»… 

- I dag.

- Se IG innlegget Sara postet 16.september. Naken, holder på en plante. 

Syns ikke Sara er det spor bedre enn Therese. Der imot synes jeg Therese ofte hermer etter Sara. Like barn leker best. 

Jeg er enig med deg i at Therese fremstår hakket mer hissig. Jeg deler bare ikke synet ditt om Sara :) 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (3 minutter siden):

- I dag.

- Se IG innlegget Sara postet 16.september. Naken, holder på en plante. 

Syns ikke Sara er det spor bedre enn Therese. Der imot synes jeg Therese ofte hermer etter Sara. Like barn leker best. 

Jeg er enig med deg i at Therese fremstår hakket mer hissig. Jeg deler bare ikke synet ditt om Sara :) 

Dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Sendte henne en melding på Snap i går om at jeg syns at både hun og Sara er utrolig barnslige når de hele tiden påpeker at de må begynne å reklamere nakne fordi de tydeligvis er så gjennomsponset og at alle vi andre som jobber har lover og regler som vi må følge selv om det er kjedelig og tungvint. Fikk tilbake at det ikke er de som lager problemer og en rant om at det er FT som ikke følger opp og så fikk jeg spørsmål om jeg ikke hadde brukt eget klesmerke hvis jeg hadde det? Svarte at  selvfølgelig hadde  jeg gjort det og at jeg fint hadde klart å merke det. Fikk ikke noe mer svar etter det 

Nytter ikke å ha en god dialog med dem. Har veldig dårlig erfaring med det. Aldri oppført meg ufint, men blitt behandlet ufint av dem i form av aggressive svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (52 minutter siden):

Jeg mener ikke, ei heller skrev jeg at Sara er positiv og glad over reglene, men da hun satt og fortalte om hva hun mener om regelverket så var det saklig fortalt og med en relativt rolig tone selv om hun var oppgitt, kontra Therese sitt fullstendige raseriutbrudd i snappene som begynte med henne i bare undertøyet ved kjøkkenbenken, og der hun tilslutt raste og viftet med skuffen til airfryeren og ropte  «dette er også reklame forresten» Therese burde også dokumentere påstanden om at Camilla Phil har fritak for å merke reklame (noe som er feil, Camilla merker med annonse) 

Hun klandret ikke følgerne med at « da får dere bare tåle at det står reklame» sånn som Therese, Sara adresserte irritasjonen over det som hun oppfatter som feil og urettferdig mot forbrukertilsynet, og ikke de som følger henne på snap. 

Når var det Sara sa dette om/til følgerne sine ifm reglene om merking av reklame? At Sara har rast mot kritikere tidligere betviler jeg ikke, men det jeg skrev ang Sara gjaldt snappene etter møtet med forbrukertilsynet og oppklaring rundt reglene, og da hun videreformidlet hva som kom frem på det møtet hun nettopp hadde med de. Hun forklarte på en rolig og grei måte, og sa at hun hadde sagt at hun kom til å følge reglene konsekvent i 2mnd, men hvis det ikke ble endring hos også andre influencere så kom hun til å gå tilbake til å ikke merke egne klær i hverdagssnappene, bare når hun hadde reklame-samarbeid. Det var ikke noe kjefting og smelling da hun forklarte hva som ble sagt på møtet hun var i. 

Det er det jeg skriver om; Sara og Therese sin mildt sagt ulike tilnærming og aksept for hva de har å forholde seg til ift merking av reklame fremover. Hva Sara tidligere har kalt kritikere er en helt annen sak.  Therese adresserte det at hun har fått beskjed om å merke alt til alle følgerne sine, som om det er følgerne som har krevd og bestemt at hun må merke, og ikke forbrukertilsynet som er det organet som står bak bestemmelsen om at all reklame skal merkes

Etter møtet med FT så brukte Sara en hvit genser hun hadde fått i gave da hun gjorde reklame-samarbeid, uten noe større fuss rundt det. Hun gikk ikke først rundt i en rosa regnjakke for deretter å kle av seg og demonstrere at hun liksom gjorde husarbeid i truse og bh for å ikke måtte merke med egenreklame, for deretter å gå i full trassmodus  og raseri mot følgerne, «hvis jeg skal følge reglene så får DERE tåle at det står reklame på hver snap», før hun avsluttet med å veive rundt med skuffen til airfryeren og ropte « denne er forsåvidt også reklame»… 

Det er altså så usmakelig det hun driver med. Jeg følger hverken SaraE eller TL jeg orker dem rett og slett ikke. Jeg liker positive mennesker, der man slipper å bli nedrent av reklame for egne og andres produkter. Folk med litt hjernekapasitet som evner å være reflekterte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tanke fra en som ikke følger så godt med.. Men hva med å endre navnet sitt til "dendetgjelder" egenreklame. Da står det der hele tiden. Og for en som kun blafrer innom et sekund her og der, så ser jeg intet annet enn klær, klær og klær som  kommer eller har kommet. Jo, noe annet er det. Nå skal jeg på butikken å kjøpe smør. Nå har jeg vært på butikken å kjøpt smør. Etc.

Jeg må si at jeg finner hele denne bransjen fascinerende. Helt sikkert godt selskap for de som er mye alene. Men jeg vil heller høre om (nei egt ikke ;) ) venninna mi sine butikkturer. Jeg vil i allefall høre om hvordan hun har det og livet hennes forøvrig.  Så de som kan, hvorfor ikke heller ring noen som savner deg. Damn så mye tidstyveri som ligger i snap. Og så lett man blir revet med. Jeg liker å titte innom snapper som viser mine interesseområder. Og de som tar opp dagsaktuelle saker. Mange med fornuftige og viktige stemmer der ute og. De kan jeg lett heie på. Kjøpemani og overforbruk... Hvem kan stoppe dette sirkuset? Ære være dere som gidder å si fra.

Takk for meg :)

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh... høstkjoler 12. november? Burde ikke de kommet i august? I november er det vel mer jul/vinterkjoler? 

Og hvor har Therese det fra at de må merke ting fra 5 år tilbake? Er dette noe hun har fått beskjed om fra FT? 

Bilder fra TL sin snap

Screenshot_20230926_132745_Snapchat.jpg

Screenshot_20230926_132758_Snapchat.jpg

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (1 time siden):

- I dag.

- Se IG innlegget Sara postet 16.september. Naken, holder på en plante. 

Syns ikke Sara er det spor bedre enn Therese. Der imot synes jeg Therese ofte hermer etter Sara. Like barn leker best. 

Jeg er enig med deg i at Therese fremstår hakket mer hissig. Jeg deler bare ikke synet ditt om Sara :) 

Jeg har sett det bildet med naken Sara og kaktusen.

Men som jeg prøver å forklare så er det forbrukertilsynet Sara lar irritasjonen gå utover, hun retter ikke vreden sin utover følgerne ang å måtte merke sånn som Therese gjorde i går (tror det var i går det ble lagt ut, var i allefall da jeg såg snappene hennes)

Som jeg har prøvd å forklare så var det uttalelsen «da må DERE bare tåle at alt er merket reklame» direkte rettet mot følgerne ; hun lot vreden over reglene som FT har satt gå utover følgerne/kundene

Sara retter kritikken over å måtte merke til FT, ikke de som følger henne.

Uttrykket «Å rette baker for smed» betyr å gi noen skylden for noe som noen andre har gjort/bestemt. Det var nettopp det Therese gjorde i går.

Jeg er ikke noe overrasket over at droppet med pysjamaser ikke gikk så bra, da droppet var bare noen timer etter raseriutbruddet til Therese. Å gå fra å kjefte og smelle på følgere, dvs potensielle kunder, for så å komme tilbake noen timer etterpå og da være smilende og søt og skal selge inn varene sine, for at de hun nettopp kjeftet på skal kjøpe fungerer ikke. Da var hun liksom så søt og spent at hun bet negler og turde ikke se på og følge med…..men måtte bare skyte inn at de grønne pysjene fløy ut, og de sorte gikk også unna (noe som var ren løgn; jeg gikk inn på nettsiden da hun sa det, de grønne var utsolgt i 3XL og 2 XL, og de sorte var utsolgt i 3XL. Ellers var der godt utvalg tilgjengelig) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Ehh... høstkjoler 12. november? Burde ikke de kommet i august? I november er det vel mer jul/vinterkjoler? 

Og hvor har Therese det fra at de må merke ting fra 5 år tilbake? Er dette noe hun har fått beskjed om fra FT? 

Bilder fra TL sin snap

Screenshot_20230926_132745_Snapchat.jpg

Screenshot_20230926_132758_Snapchat.jpg

Timingen er jo spennende dårlig?

Ellers driver både Therese og Sara Emilie med fri dikting for tiden om hva FT egentlig sier/mener. Jeg vet Therese har fått kommentarer om det men de fortsetter bare som før.

Men dette er kjent strategi for å latterliggjøre den andre parten i en uenighet. De overdriver argumentene (og pynter gjerne litt på de) sånn at andre som leser de tenker det er galskap og blir enig med Therese/Sara Emilie.

Ingen har konsekvent sagt 5 år. Heller ikke FT. Merking skal gjøres så lenge det har markedsføringsverdi. Det kan være ett år, tre år, to uker eller fire år.

Ingen har heller sagt at grensen går fra livet og opp. Dersom det vises så mye av produktet at det har en markedsføringsverdi så skal det merkes. Den grensen er ikke fastsatt i stein slik som Therese påstår.

Fri dikting. Desperasjon.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Timingen er jo spennende dårlig?

Ellers driver både Therese og Sara Emilie med fri dikting for tiden om hva FT egentlig sier/mener. Jeg vet Therese har fått kommentarer om det men de fortsetter bare som før.

Men dette er kjent strategi for å latterliggjøre den andre parten i en uenighet. De overdriver argumentene (og pynter gjerne litt på de) sånn at andre som leser de tenker det er galskap og blir enig med Therese/Sara Emilie.

Ingen har konsekvent sagt 5 år. Heller ikke FT. Merking skal gjøres så lenge det har markedsføringsverdi. Det kan være ett år, tre år, to uker eller fire år.

Ingen har heller sagt at grensen går fra livet og opp. Dersom det vises så mye av produktet at det har en markedsføringsverdi så skal det merkes. Den grensen er ikke fastsatt i stein slik som Therese påstår.

Fri dikting. Desperasjon.

Akkurat slik driver de for å få med seg følgerne på sitt parti. For å sanke sympati. Det er løgn på løgn og skittkasting hele veien. Alle andres feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (49 minutter siden):

Ehh... høstkjoler 12. november? Burde ikke de kommet i august? I november er det vel mer jul/vinterkjoler? 

Og hvor har Therese det fra at de må merke ting fra 5 år tilbake? Er dette noe hun har fått beskjed om fra FT? 

Bilder fra TL sin snap

Screenshot_20230926_132745_Snapchat.jpg

Screenshot_20230926_132758_Snapchat.jpg

Nå har jeg spurt FT om dette med merking i 5 år

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå har jeg spurt FT om dette med merking i 5 år

Du er flink med å kontakte folk og avklare ting :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ehh... høstkjoler 12. november? Burde ikke de kommet i august? I november er det vel mer jul/vinterkjoler? 

Og hvor har Therese det fra at de må merke ting fra 5 år tilbake? Er dette noe hun har fått beskjed om fra FT? 

Bilder fra TL sin snap

Screenshot_20230926_132745_Snapchat.jpg

Screenshot_20230926_132758_Snapchat.jpg

Fikk svar fra FT om det må merkes i 5 år

IMG_20230926_160729.jpg

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...