Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

caremore skrev (11 timer siden):

Det er bare å sette i gang å melde inn Therese Lien og ByLien også til FT.

Det har jeg gjort lenge. Masse umerka reklame for sengetøy, kopper og kjoler der i gården 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Er d andre regler for snap? Hun merker jo nesten ingenting? 

Nei, det er ikke andre regler på Snap. Therese Lien snikreklamerer for så mange produkter inkludert By Lien. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Så det Lien sier, er at IDAG filmer hun ikke hele seg fordi hun NÅ vet reglene? De reglene som har vært helt tydelig hele tiden? Hun visste ikke om desse reglene igår da hun delte bilde av seg selv, med egen kjole, vareprøve på jakke, samt sokker? Hun visste IKKE at hun skulle ha merket snappen igår der hun så overdrevent tydelig tok på seg sokkene fra eget merch? Hmmmm. Så, i mitt yrke, så kan jeg faktisk bare velge å «ikke vite noe om reglene» for hva som er lov og ikke? Det er jo det Lien gjør her. 

Idag (!) har jeg ikke vist bilder av hele meg, da FT sier at……… Igår ga jeg F, men idag derimot. Synd desse influenserne kan så selektivt plukke ut spørsmål og tilbakemeldinger som de vil henge ut, samt velge de positive som de kan bygge opp under egne tullete handlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (1 time siden):

Så det Lien sier, er at IDAG filmer hun ikke hele seg fordi hun NÅ vet reglene? De reglene som har vært helt tydelig hele tiden? Hun visste ikke om desse reglene igår da hun delte bilde av seg selv, med egen kjole, vareprøve på jakke, samt sokker? Hun visste IKKE at hun skulle ha merket snappen igår der hun så overdrevent tydelig tok på seg sokkene fra eget merch? Hmmmm. Så, i mitt yrke, så kan jeg faktisk bare velge å «ikke vite noe om reglene» for hva som er lov og ikke? Det er jo det Lien gjør her. 

Idag (!) har jeg ikke vist bilder av hele meg, da FT sier at……… Igår ga jeg F, men idag derimot. Synd desse influenserne kan så selektivt plukke ut spørsmål og tilbakemeldinger som de vil henge ut, samt velge de positive som de kan bygge opp under egne tullete handlinger. 

👆👆👆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (13 timer siden):

Nei, det er ikke andre regler på Snap. Therese Lien snikreklamerer for så mange produkter inkludert By Lien. 

Dette kan ikke være annet enn en strategi. Hun gir blaffen i lovverket så lenge hun tjener penger. Griskheten er like stor det som hos SaraE. Bare se på det forbruket hennes.

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentlig hensikten med å melde i fra? Det virker ikke som FT gir bøter til dem? Hadde de gjort det, hadde de nok tenkt seg om både en og to ganger før de driver ulovlig markedsføring 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 time siden):

Men hva er egentlig hensikten med å melde i fra? Det virker ikke som FT gir bøter til dem? Hadde de gjort det, hadde de nok tenkt seg om både en og to ganger før de driver ulovlig markedsføring 

FT har først og fremst fokus på opplæring/opplysning/bevisstgjøring, fremfor sanksjoner. Også kommer det til et punkt der bøter blir tatt i bruk, dersom endring ikke skjer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (10 timer siden):

👆👆👆

Hadde ikke hun en snap i går hvor hun satt i senga på hotellet iført egen kjole fra by lien og tok på seg disse nye sokker og det var av hele henne? Lurer på om den er slettet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Hadde ikke hun en snap i går hvor hun satt i senga på hotellet iført egen kjole fra by lien og tok på seg disse nye sokker og det var av hele henne? Lurer på om den er slettet

Det fikk jeg ikke med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (6 minutter siden):

Det fikk jeg ikke med meg.

Se der ja🙂 jeg hadde tatt screenshot av det 🙂 

Så det var nok en liten forglemmelse fra hennes side🙈🙈

Screenshot_2023-09-20-22-42-41-152_com.snapchat.android.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Se der ja🙂 jeg hadde tatt screenshot av det 🙂 

Så det var nok en liten forglemmelse fra hennes side🙈🙈

Screenshot_2023-09-20-22-42-41-152_com.snapchat.android.jpg

Sikkert en forglemmelse igjen 😄 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Ja så klart.. alltid en forglemmelse🙂

De glemmer mye disse influncerne 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har klart å legge ut 5 snapper med reklame for boken sin. 

Som seg hør og bør for en influencer med yrkesstolthet er det selvfølgelig ikke merket med reklame. 

For å sitere teksten fra Therese Lien: Blir det for komplisert så gidder man ikke. Det skal være raskt, enkelt og oversiktlig. 

Screenshot_20230922_150939_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_150945_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_150954_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_151000_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_151005_com.snapchat.android.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abrahima skrev (2 timer siden):

Hun har klart å legge ut 5 snapper med reklame for boken sin. 

Som seg hør og bør for en influencer med yrkesstolthet er det selvfølgelig ikke merket med reklame. 

For å sitere teksten fra Therese Lien: Blir det for komplisert så gidder man ikke. Det skal være raskt, enkelt og oversiktlig. 

Screenshot_20230922_150939_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_150945_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_150954_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_151000_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_20230922_151005_com.snapchat.android.jpg

Hva er hensikten med denne boka ? Hva r det «forfatter « skal lære meg, deg og andre som ikke vi vet om? 

Hvem kjøper denne boka? Så mange lignende bøker er ute fra såkalte influensene og mange utdannet innenfor ulike områder. Og mennesker velger dem som skriver bare svada for å tjene på. Velg bok fra en som vet hva skriver og snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...