Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt dette med at design_logg «bor» i og innreder huset i Kristiansand. Er det egentlig et samarbeid som skulle vært merket?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happygilmore skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt dette med at design_logg «bor» i og innreder huset i Kristiansand. Er det egentlig et samarbeid som skulle vært merket?

La merke til henne da de feiret butikken også. Hun var tilstede der også. Dessuten bruker design logg også skjult reklame for både careless og bylien.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn vennetjeneste i regi av Reme med undertoner av å tjene mer penger og ikke opptre etter gjeldene regler pakket inn i en «se så gode venner vi er»-forpakning.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref snap. En person skryter av kjolen hennes og sier at hun hadde blitt stoppet på gata i Oslo med spørsmål om hvor kjolen var fra fordi den var så fin. Er det vanlig att man stopper vilt fremmede på gata og skryter av ett antrekk?

Min datter fikk spørsmålet om hvor sandalene hennes var kjøpt da vi sto rulletrappa på Oslo s i sommer men de er unge. Kanskje mer naturlig og spørre da

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (30 minutter siden):

Ref snap. En person skryter av kjolen hennes og sier at hun hadde blitt stoppet på gata i Oslo med spørsmål om hvor kjolen var fra fordi den var så fin. Er det vanlig att man stopper vilt fremmede på gata og skryter av ett antrekk?

Min datter fikk spørsmålet om hvor sandalene hennes var kjøpt da vi sto rulletrappa på Oslo s i sommer men de er unge. Kanskje mer naturlig og spørre da

Jeg har sett mange fine kjoler på folk, har aldri falt meg inn å spørre hvor kjolen er fra. Hadde en fremmed stoppet meg på gata og spurt meg hadde jeg tenkt personen var en smule rar...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd det 2 ganger, men det da hadde jeg ikke på meg kopi klær som  Therese «lager». 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren ble stoppet tidligere i sommer i Oslo  og ble spurt om hvor hun hadde kjøpt linbuksa hun hadde på seg, mannen min ble stoppet på en matbutikk i Sverige en gang og ble spurt om jakken han hadde på av en annen kar😅 Så er nok vanligere en man skulle tro😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Syns det er så mye nytt som slippes hele tiden at jeg blir ør. Kjoler, kopper, sokker, toalettvesker. Det samsvarer på ingen måte med bærekraft og klimakrise……. push ut, selg selg selg, money money money. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (23 minutter siden):

Syns det er så mye nytt som slippes hele tiden at jeg blir ør. Kjoler, kopper, sokker, toalettvesker. Det samsvarer på ingen måte med bærekraft og klimakrise……. push ut, selg selg selg, money money money. 

Bærekraft er vel ikke noe Reme gjengen er opptatt av.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

*pust ut, selg selg selg, money money money. 

Fordi: husk å puste 🩷

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (5 timer siden):

Er ikke så nøye med miljø bare du husker å puste😤

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hele tiden: «hva syns dere?» Er ikke en del av jobben deres å finne ut av ting selv og bestemme selv hva de skal selge?  Hvis man ikke engang klarer å bestemme farger på egenhånd så kan man jo bare droppe det. Men som sagt tidligere: penger penger penger. Griske som F hele den gjengen der 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (2 timer siden):

Og hele tiden: «hva syns dere?» Er ikke en del av jobben deres å finne ut av ting selv og bestemme selv hva de skal selge?  Hvis man ikke engang klarer å bestemme farger på egenhånd så kan man jo bare droppe det. Men som sagt tidligere: penger penger penger. Griske som F hele den gjengen der 

Hva jeg syns? At det hun gjør er totalt unyttig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (7 timer siden):

Er ikke dette bare taktisk spill?  Skape "personlig" relasjon til følgere. Slik at man føler man er en del av designet, og dermed "må" handle... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Unodostrez
caremore skrev (1 time siden):

Det er bare å sette i gang å melde inn Therese Lien og ByLien også til FT.

mye skjult reklame der idag ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (22 timer siden):

Er ikke dette bare taktisk spill?  Skape "personlig" relasjon til følgere. Slik at man føler man er en del av designet, og dermed "må" handle... 

det tenker jeg også. Men egentlig driter hun jo i hva andre tenker.

Endret av Isola2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...