Bibbi_ Skrevet 3. september 2023 #2721 Del Skrevet 3. september 2023 Nussepus skrev (22 minutter siden): Jeg dør ja. Organiser som Therese. Kast alt inn på vaskerommet og lukk døra. Værsågod. Helt gratis tips fra meg der. Synd du ikke har skrevet bok, jeg hadde absolutt kjøpt boka. Det der var et veldig godt tips 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. september 2023 #2722 Del Skrevet 3. september 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Fra TL snap. Hun skriver voksne damer, altså i flertall. Offerrollen er utrolig lite sjarmerende Therese Lien. Kanskje du burde gjøre slik du forteller at andre skal opptre, nemlig drite i det som ikke gir deg energi. Føler du deg truffet av at dine utbrudd på snap ble oppfattet som at du nedsnakker psykisk syke. For dårlig folkeskikk er ikke nødvendigvis et tegn på at noen trenger psykolog, men heller litt omsorg. Hun fremstår jo som lite intelligent for å si det sånn. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 3. september 2023 #2723 Del Skrevet 3. september 2023 Så utrolig mye snik reklame hun og hun designeren holder på med. Både på therese sin kanal og denne designeren. syntes huset ble så upersonlig etter endringen. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 4. september 2023 #2724 Del Skrevet 4. september 2023 Bibbi_ skrev (20 timer siden): Men hvem f... er de 1000 menneskene som kjøper denne boken? Jeg klarer ikke å forstå verden rundt meg. Jeg klarer det bare ikke. Ikke jeg heller 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. september 2023 #2725 Del Skrevet 4. september 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 6. september 2023 #2726 Del Skrevet 6. september 2023 Samme stilen hjemme, i vogna og i huset i Kristiansand. Det ser jo helt likt ut:-) Hun er jaggu meg lite kreativ. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 6. september 2023 #2727 Del Skrevet 6. september 2023 Snoker45 skrev (1 time siden): Samme stilen hjemme, i vogna og i huset i Kristiansand. Det ser jo helt likt ut:-) Hun er jaggu meg lite kreativ. Og hvor mange ganger skal man se dette huset i Kristiansand? Som du skriver , det er jo likt alt annet hun har. Ikke noe nytt, spennende eller fresht så får ikke så mye inspirasjon ved å se det X antall ganger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 6. september 2023 #2728 Del Skrevet 6. september 2023 Nok en knallhard dag på jobb for Therese, denne gangen besto arbeidsdagen i å rydde kjøkkenet. Husk å puste. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. september 2023 #2729 Del Skrevet 6. september 2023 Denne hvite kjolen hun viste i dag som skulle bli en julekjole den var da ikke fin. Det er jo slik kjole man bruker om sommeren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #2730 Del Skrevet 7. september 2023 elskersommer skrev (13 timer siden): Denne hvite kjolen hun viste i dag som skulle bli en julekjole den var da ikke fin. Det er jo slik kjole man bruker om sommeren Jul eller juli.. samma det 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. september 2023 #2731 Del Skrevet 7. september 2023 Høstsemester skrev (6 minutter siden): Jul eller juli.. samma det 😆 Er den hvite hun hadde på I hele går? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #2732 Del Skrevet 7. september 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Er den hvite hun hadde på I hele går? Vet ikke. Jeg orker ikke å se på snappene hennes. Blir stresset av innholdet hennes 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. september 2023 #2733 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Høstsemester skrev (6 minutter siden): Vet ikke. Jeg orker ikke å se på snappene hennes. Blir stresset av innholdet hennes 😄 Kjøp en kopp å pust... Endret 7. september 2023 av Bibbi_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 7. september 2023 #2734 Del Skrevet 7. september 2023 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Kjøp en kopp å pust... 👌😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 7. september 2023 #2735 Del Skrevet 7. september 2023 Nå skal hun på bokturne. Blir spennende å se hvor stor suksess det blir… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. september 2023 #2736 Del Skrevet 7. september 2023 baremeg skrev (11 minutter siden): Nå skal hun på bokturne. Blir spennende å se hvor stor suksess det blir… Det får vi nok uansett ikke vite da hun uansett kommer til å påstå at det er en suksess. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. september 2023 #2737 Del Skrevet 7. september 2023 Bibbi_ skrev (4 timer siden): Er den hvite hun hadde på I hele går? Ja. Men den skulle være rød/grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 8. september 2023 #2738 Del Skrevet 8. september 2023 Snublefot62 skrev (15 timer siden): Det får vi nok uansett ikke vite da hun uansett kommer til å påstå at det er en suksess. Therese sier alt er en suksess selv om det ikke er det. Festlig å følge med på:-) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 8. september 2023 #2739 Del Skrevet 8. september 2023 Snoker45 skrev (6 minutter siden): Therese sier alt er en suksess selv om det ikke er det. Festlig å følge med på:-) Alt det de «jentene» driver med er en stor suksess. Merkelig det der! Kjoler flyr ut, bøkene er bestselgere og det er sååå mange som roser de opp i skyene på Snap fordi de er så fantastiske og flotte 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. september 2023 #2740 Del Skrevet 8. september 2023 baremeg skrev (1 time siden): Alt det de «jentene» driver med er en stor suksess. Merkelig det der! Kjoler flyr ut, bøkene er bestselgere og det er sååå mange som roser de opp i skyene på Snap fordi de er så fantastiske og flotte Jeg skal gi de en ting, de er jækla flinke til å se gull når vi andre ser Kråkesølv 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå