Minlillelykke Skrevet 9. august 2023 #2341 Del Skrevet 9. august 2023 Bibbi_ skrev (11 timer siden): Har jobbet i forsvaret, og vært leder for et senter eller var det treningssenter? Treningssentet. Fresh fitness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. august 2023 #2342 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) Nå er snart hele leiligheta malt i moder’n beige, så da greier hun vel å puste der også. Endret 9. august 2023 av Nussepus 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 10. august 2023 #2343 Del Skrevet 10. august 2023 Therese er byen og bestevenninna er sammen med fru Reme to dager (dokumentert) og familien. Så vidt vært på kaffebesøk hos Lien. Mens Chris reiser ut av byen med gutta. Var han ikke blitt bestis med Ø mannen til Therese da. Ja, skjønner at Lien styrer fælt, men derfor ekstra rart ikke Monica stiller opp. Hadde blitt skuffet om det var min bestevenn, men mulig vi definerer bestevenn litt ulikt. Er det den vennefølelsen de spiller på kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 10. august 2023 #2344 Del Skrevet 10. august 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Therese er byen og bestevenninna er sammen med fru Reme to dager (dokumentert) og familien. Så vidt vært på kaffebesøk hos Lien. Mens Chris reiser ut av byen med gutta. Var han ikke blitt bestis med Ø mannen til Therese da. Ja, skjønner at Lien styrer fælt, men derfor ekstra rart ikke Monica stiller opp. Hadde blitt skuffet om det var min bestevenn, men mulig vi definerer bestevenn litt ulikt. Er det den vennefølelsen de spiller på kanskje.. Det vennskapet er kun til for å lykkes som influensere. De tre jentene med sine partnere vil fremstå som en vennegjeng. De er jo sååå forskjellige 😅 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2023 #2345 Del Skrevet 10. august 2023 On 8/5/2023 at 1:31 PM, skruf said: Jeg har kommentert til både Therese og Sara Emilie og spurt hvorfor de ikke kan produsere disse klærne de selger i feks bomull, lin eller ull. Tenk hvor deilig det ville være å brukt lounge-klærne til Therese hadde de feks vært i tynn merinoull? Ull/merinoull kan man bruke året rundt hvis det er ren ull (og ikke ull som er blandet med polyester) da ull har den kvaliteten at det puster og kjøler når det er varmt og varmer når det er kaldt. Merinoull eller kasjmir er i tillegg mykt og klør ikke. Til de prisene de tar for syntetiske klær så ville det ikke blitt så mye dyrere i naturmateriale Det samme med kjolene til SE også; ville vært så mye bedre i bomull eller lin. Syntetisk blir klamt, og svettelukt setter seg raskt. Plastikk er i tillegg lite bærekraftig Jeg likte den kosekjolen til Therese, men er ikke aktuelt å kjøpe den pga materialet den er laget av. Jeg hadde gjerne betalt høyere pris hadde den feks vært i merinoull (jeg brukte nettopp ca 5000kr på en tunika og bukse i ren kasjmir hos nettbutikken Kashmina, har flere plagg derifra som er mange år gamle, godt brukt og like fine, men pga vekttap så kjøpte jeg nytt) Har forsåvidt også et sett fra Cubus som består av bukse og genser i merinoull, betalte 500kr pr del. Ikke like gode som Kashmina, men likevel gode, myke og varme, og jeg nesten bodde i de i vinter. Dette skrev jeg som sagt til begge to, og ingen har svart. Både Therese og SE henvender seg til voksne kvinner, og det er nok flere enn meg som er opptatt av bærekraftige produkter, er kvalitetsbevisst og heller kjøper færre plagg av god kvalitet enn å ha nyeste modell etterhvert som de slipper nye produkt. For meg så er det helt uaktuelt å kjøpe håndklær som bare kan vaskes på 40g og ikke tromles. Eller loungewear i syntetiske materialer. Men de tjener nok mindre ved å bruke naturmaterialer, får ikke like høy avanse med mindre de øker prisen betraktelig, De klærne koster nok lite å produsere. Ville vært gøy å visst innkjøpspris på en kjole og sammenlignet med utsalgspris. SE betaler ikke modellene sine engang. Og både SE, Therese og Monica snikreklamerer for hverandres produkter I tråden til SE ble det lagt ut dokumentasjon på hvor lange arbeidsuker de som lager klærne i Kina har og hvor lite de får i lønn. Therese har vel samme management som venninnen, så antar det er samme opplegget der. Monica har jeg ikke fulgt, men de er jo en trio som driver med det samme og som har samme forretningsmann i ryggen Sånn bortsett fra at jeg syns klær fra kashmina klør er jeg helt enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. august 2023 #2346 Del Skrevet 10. august 2023 On 8/7/2023 at 7:10 AM, Minlillelykke said: Designlogg er vel designeren hun har brukt Det er den samme som har fikset butikkene til både careless og by lien. Og lageret. Det har hun vist på egen kanal 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 10. august 2023 #2347 Del Skrevet 10. august 2023 Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Det er den samme som har fikset butikkene til både careless og by lien. Og lageret. Det har hun vist på egen kanal Og det gjør hun ikke gratis. Det er jobben hennes. Burde vel merkes, men det er nok for mye å forlange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 11. august 2023 #2348 Del Skrevet 11. august 2023 Rosa Sitron skrev (9 timer siden): Det er den samme som har fikset butikkene til både careless og by lien. Og lageret. Det har hun vist på egen kanal Det er denne designeren som fikser alt for henne slik jeg har forstått det. Jeg følger ikke Therese da jeg synes hun er lite Pennende og veldig masete. Hun dukker opp innimellom på utforsk på sc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 11. august 2023 #2349 Del Skrevet 11. august 2023 25 minutter siden, Minlillelykke said: Det er denne designeren som fikser alt for henne slik jeg har forstått det. Jeg følger ikke Therese da jeg synes hun er lite Pennende og veldig masete. Hun dukker opp innimellom på utforsk på sc. Jeg følger ikke Therese fast, men designeren følger jeg daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 11. august 2023 #2350 Del Skrevet 11. august 2023 Nussepus skrev (På 9.8.2023 den 10.05): Nå er snart hele leiligheta malt i moder’n beige, så da greier hun vel å puste der også. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggidada Skrevet 11. august 2023 #2351 Del Skrevet 11. august 2023 Karmaisabitch skrev (På 10.8.2023 den 19.48): Det vennskapet er kun til for å lykkes som influensere. De tre jentene med sine partnere vil fremstå som en vennegjeng. De er jo sååå forskjellige 😅 Nå switcha de (T og M) ansikt på en snapstory… og ja; de er ikke helt ulike i utseende, men i klesstilen ser T ut som en bestemor i forhold. Kan ikke noe for det, men de musselinkjolene er SÅ lite vakre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 13. august 2023 #2352 Del Skrevet 13. august 2023 I etterkant av at det ble nevnt i en tråd her, at det virket til å være lite kontakt mellom Lien, SE og Nyhus, har hun vært veldig opptatt av å bevise det motsatte.🤪 Og når hun deler et bilde av en annen influencer som reklamerer for henne, så er d jo bare helt patetisk. Samme dama reklamerer for Sara E i et annet innlegg. Suppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. august 2023 #2353 Del Skrevet 14. august 2023 TL: Når dagen starter kl 0645… som om det er en sensasjon. Det er helt vanlig at dagen starter kl 0645, Therese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. august 2023 #2354 Del Skrevet 14. august 2023 Fru G skrev (7 minutter siden): TL: Når dagen starter kl 0645… som om det er en sensasjon. Det er helt vanlig at dagen starter kl 0645, Therese. Til sammenligning starter dagen min kl 06:15. Litt priviligerte disse influenserene vil jeg påstå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. august 2023 #2355 Del Skrevet 14. august 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Til sammenligning starter dagen min kl 06:15. Litt priviligerte disse influenserene vil jeg påstå. Ville ikke byttet med noen av dem selv om enkelte drar missunelseskortet i tide og utide😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. august 2023 #2356 Del Skrevet 14. august 2023 Fru G skrev (4 timer siden): TL: Når dagen starter kl 0645… som om det er en sensasjon. Det er helt vanlig at dagen starter kl 0645, Therese. Min starta 05.15…06.45 regnes som å sove lenge på en hverdag for min del😝 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. august 2023 #2357 Del Skrevet 14. august 2023 NB! Begrenset antall av alt Therese dropper ikveld! Løp og kjøp 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. august 2023 #2358 Del Skrevet 14. august 2023 Unodostrez skrev (2 timer siden): NB! Begrenset antall av alt Therese dropper ikveld! Løp og kjøp 🤪 Begrensa Amish-kjoler og overprisa termokopper..står over den gitt! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. august 2023 #2359 Del Skrevet 14. august 2023 Isola2 skrev (5 timer siden): Begrensa Amish-kjoler og overprisa termokopper..står over den gitt! Er jo så mange som venter på at produkt slippes, må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. august 2023 #2360 Del Skrevet 15. august 2023 Unodostrez skrev (7 timer siden): Er jo så mange som venter på at produkt slippes, må vite! Å ja..venter i spenning!!! Hvordan gikk dette salget egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå