Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Karmaisabitch skrev (14 timer siden):

Hun gjør jo mye, viser fram haugen med klesvask, ønsker oss rrrrriktig god morgen/mandag/tirsdag/fandens oldemordag, forteller oss hvilke ærend hun skal ut på osv osv 😅 Det jobbes!

Hun er helt ekstrem på å fremstå som svært opptatt og hardtarbeidende. Problemet er bare at mye av "jobben" er det samme som alle andre må gjøre før og etter de har vært ute av huset i 7-9 timer for å jobbe. Og som denne influenceren fremstiller det så skal det ikke stå på med penger der i gården, det shoppes, shoppes og shoppes, og det skal vises frem! Samtidig selger hun alt mulig overpriset ræl man kan få kjøpt for en mye billigere penge andre plasser. Har aldri kjøpt, og kommer aldri noensinne til å kjøpe noe som helst fra influencere.

Endret av K_mb
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K_mb skrev (2 minutter siden):

Hun er helt ekstrem på å fremstå som ekstremt opptatt og hardtarbeidende. Problemet er bare at mye av "jobben" er det samme som alle andre må gjøre før og etter de har vært ute av huset i 7-9 timer for å jobbe. Og som denne influenceren fremstiller det så skal det ikke stå på med penger der i gården, det shoppes, shoppes og shoppes, og det skal vises frem! Samtidig selger hun alt mulig overpriset ræl man kan få kjøpt for en mye billigere penge andre plasser. Har aldri kjøpt, og kommer aldri noensinne til å kjøpe noe som helst fra influencere.

Enig . Kjøper aldri noe av influensere . Har støttet julespleis / sommerferiespleisen til Kristin  Gjeldsvik og er stor fan av Tina Svestad . Ellers opplever jeg de andre som relativt uinteressant . 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt vanvittig at man kan tjene så mye penger at man kan kjøpe et ekstra hus i Kristiansand for å ha en plass å være når de skal i Dyreparken, besøke Monica og være innom produksjonslageret sitt! Ikke vært innom Therese sin snap på ei god stund da jeg syntes det hele tiden gikk i det samme

Antar de satser på Airbnb når de ikke bruker huset selv, for de kan jo ikke bruke det som investering/pengeplassering og leie det ut når de i perioder skal bruke det selv. Og hvor mye får de egentlig brukt huset mtp at de er ofte i Sverige? For prisen av et hus med alle utgifter det medfører med strøm, kommunale avgifter, Internett, vedlikehold osv så kunne de tatt inn på ei suite hver gang de er i Kristiansand

Helt vilt at influencere tjener mangedobbelte av hva feks en lege som har tatt spesialisering og jobber 60+ timer i uka under hardt press gjør.

Ser bare venninna, Sara Emilie, som ble ung ufør pga ME, for en kapasitet hun har og hvor mye hun tjener. Therese har i det minste utdanning og har noe å evt falle tilbake på, men likevel….. helt sprøtt at man kan bli mangemillionær på å selge plastikk-klær, kopper og kar. Og det står i alle aviser at folk sliter økonomisk og må få matkasser da renter, mat, strøm osv har økt betraktelig, likevel så kjøper altså folk disse produktene. Sier ikke at alle gjør det (jeg gjør definitivt ikke), men mtp hvor fort det går unna og hvor feit kontoen til disse damene blir så tyder jo det på at følgere er kjøpevillige. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er helt vanvittig at man kan tjene så mye penger at man kan kjøpe et ekstra hus i Kristiansand for å ha en plass å være når de skal i Dyreparken, besøke Monica og være innom produksjonslageret sitt! Ikke vært innom Therese sin snap på ei god stund da jeg syntes det hele tiden gikk i det samme

Antar de satser på Airbnb når de ikke bruker huset selv, for de kan jo ikke bruke det som investering/pengeplassering og leie det ut når de i perioder skal bruke det selv. Og hvor mye får de egentlig brukt huset mtp at de er ofte i Sverige? For prisen av et hus med alle utgifter det medfører med strøm, kommunale avgifter, Internett, vedlikehold osv så kunne de tatt inn på ei suite hver gang de er i Kristiansand

Helt vilt at influencere tjener mangedobbelte av hva feks en lege som har tatt spesialisering og jobber 60+ timer i uka under hardt press gjør.

Ser bare venninna, Sara Emilie, som ble ung ufør pga ME, for en kapasitet hun har og hvor mye hun tjener. Therese har i det minste utdanning og har noe å evt falle tilbake på, men likevel….. helt sprøtt at man kan bli mangemillionær på å selge plastikk-klær, kopper og kar. Og det står i alle aviser at folk sliter økonomisk og må få matkasser da renter, mat, strøm osv har økt betraktelig, likevel så kjøper altså folk disse produktene. Sier ikke at alle gjør det (jeg gjør definitivt ikke), men mtp hvor fort det går unna og hvor feit kontoen til disse damene blir så tyder jo det på at følgere er kjøpevillige. 

Tror at de sitter med inntrykk at det er superenkelt å leie ut bolig i Kristiansand på ukesbasis. Joda, det er kjempeenkelt, og drar inn ekstra cash på sommeren, når halve landet skal være på Sørlandet og i dyreparken. Men tviler på at det er et såpass stort marked for et rekkehus på ukesbasis? Er jo ikke akkurat som om Kristiansand er "hub" for store selskaper ala oljebransjen slik som Stavanger, hvor mange faktisk pendler noe. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (33 minutter siden):

Tips til de av dere som var misfornøyd med kvaliteten på loungewear settet.

Skjermbilder fra instagram. IMG_8292.thumb.jpeg.5b1f130f5eab501cc531ea1500a8249e.jpegIMG_8293.thumb.jpeg.58c6648124edd45980787574617f4d96.jpeg

Alle som er misfornøyde burde bare returnert dritten til henne . Seriøst , hvis man ikke bruker det, å det er klart for dynga  . La ho få jobben med å kaste det. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (2 timer siden):

Spør henne. Kanskje du får svar. Jeg fikk ikke svar. Skinnlappene til å sette på håndklær er fra Italia. Dette overforbruket hennes er helt hinsides. Søk opp podkast på Spotify så får dere høre hvor vellykket hun er og hvor misunnelige ‘vi’ er. Hun prater på inn og utpust og sier det faktisk selv også. Så husk å puste på inn og utpust😅 

Hvilken podcast er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (1 time siden):

Tips til de av dere som var misfornøyd med kvaliteten på loungewear settet.

Skjermbilder fra instagram. IMG_8292.thumb.jpeg.5b1f130f5eab501cc531ea1500a8249e.jpegIMG_8293.thumb.jpeg.58c6648124edd45980787574617f4d96.jpeg

Hun har jo selv uttalt at dette settet ikke var bra. Snakk om ansvarsfraskrivelse. Kontakt kundeservice og med hjerte selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (32 minutter siden):

B1E2A291-2E59-4A4E-BEF0-2ABF9AA02BA6.jpeg

Er det en spesiell episode hvor hun prater negativt om sine følgere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har fått vareprøve på ny kjole igjen som skal gis ut neste år.. altså jeg klarer bare ikke og like de kjolene. Alt er så stort og pløsete 🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 timer siden):

Og ny bil for ikke lenge siden. I tillegg har hun egen designer til huset i Kristiansand, designer til uteplassen hjemme og til rommet til datteren.. Ja, det provoserer meg og det innrømmer jeg glatt. Folk står i matkø, det er dyrtid og hele hennes virksomhet handler om  luksuslivet og salg av plastklær, overpriset termoser og kopper. Håndklær som ikke kan vaskes på 60% ei heller tromles. Alt dette for å ha skapt denne venninefølelsen. Hun sier på podkast at hun er stolt av hva hun har fått til. Verden vil bedras. Når skal folk våkne? 

Designer til alt mulig og ny bil hadde jeg glemt 🙈 

innrømmer og at det provoserer meg at visse influensere selger ræl og tjener seg så rike at de kan kjøpe , kjøpe, kjøpe mens folk flest sliter med å få nok til at hverdagen skal gå rundt . 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (19 timer siden):

Helt sjukt hvor mye penger som går til å kjøpe alt nytt til hus nummer to…skremmende at man kan tjene så mye på å selge idiotkopper og rævva kina-klær!

Ja, hvor ofte skal hu/ de oppholde seg der liksom. 
og inntjeningen på å leie det ut blir neppe så stor som hun ser for seg, er vel ikke mange som drar til Kristiansand på ferie utenom sommermånedene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Og det som er uforståelig for meg, er at følgerne virker til å «unne» dem suksess. De forstår ikke at de blir rundlurt av denne Reme-gjengen. Jeg skulle så inderlig ønske at man kunne arrestert dem på noe konkret, og fått galskapen opp og frem 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Og hun tagger og tagger dyreparken, for å oppnå spons sikkert. Samma med Benedikte, et desperat rop om å få sponsa ditt og datt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (1 time siden):

Og hun tagger og tagger dyreparken, for å oppnå spons sikkert. Samma med Benedikte, et desperat rop om å få sponsa ditt og datt. 

Kjekt å spare litt penger når man har kasta ut så mye på hus og møbler…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Er det en spesiell episode hvor hun prater negativt om sine følgere

Det husker jeg ikke. Var muligens ikke om følgere, men om ‘folk’. Lenge siden jeg hørte på disse og vil helst ikke høre igjen🙈

Endret av Fru G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Ser hun har fått vareprøve på ny kjole igjen som skal gis ut neste år.. altså jeg klarer bare ikke og like de kjolene. Alt er så stort og pløsete 🙈

Stort, pløsete og det minner meg om amish-kjoler foruten om den enorme firkantede åpningen ved halsen. Overhodet ikke min stil for å si det sånn.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...