Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

I dagens snapstory har hun på seg en kimono fra SE mens hun Lien selv reklamerer for sine egne produkter. Hun har merket det med «egenreklame», men er dette nok da hun tydeligvis reklamerer for venninnens produkt også?

Jeg er absolutt ingen SOME-ekspert, og har heller ingen planer om å bli det - jeg lurer bare oppriktig hvordan reklame skal gjøres skikkelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru G
Spiaggia skrev (1 time siden):

I dagens snapstory har hun på seg en kimono fra SE mens hun Lien selv reklamerer for sine egne produkter. Hun har merket det med «egenreklame», men er dette nok da hun tydeligvis reklamerer for venninnens produkt også?

Jeg er absolutt ingen SOME-ekspert, og har heller ingen planer om å bli det - jeg lurer bare oppriktig hvordan reklame skal gjøres skikkelig. 

Det er dette Reme gjengen driver med hele tiden. Jeg mener det skal merkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurka
Fru G skrev (På 15.7.2023 den 16.39):

Ja, kan hende det, samtidig som han sikkert er glad for luksusen dette fører med seg. Nytt hus i Kristiansand, ny campingvogn, nytt spikertelt, ny bil, reiser etc. Fint at folk får det til, men det må være på rette premisser. 

Skal de flytte til Kristiansand? Vet du hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Gurka skrev (7 minutter siden):

Skal de flytte til Kristiansand? Vet du hvor?

Nei, de skal ikke flytte. Skal bruke det som base når hun jobber der og som feriehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurka
Fru G skrev (8 minutter siden):

Nei, de skal ikke flytte. Skal bruke det som base når hun jobber der og som feriehus. 

Aaah, skjønner. Kan ikke heller bare Reme kjøpe et par leiligheter som disse influencerne kan disponere når de er i byen, så kan influencerne ha slumber parties i By Lien loungewear samtidig som de masserer hverandres ego og pengegriskhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (20 timer siden):

Det er dette Reme gjengen driver med hele tiden. Jeg mener det skal merkes. 

Jeg vet ikke hvem Reme er, men det er i hvert fall kjedelig at ting ikke blir merket og gjort ordentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Spiaggia skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem Reme er, men det er i hvert fall kjedelig at ting ikke blir merket og gjort ordentlig. 

Reme er pinsevenn og investor til 20 influensere. Vendela Kirsebom, Sara Emilie, Therese Lien, Monica Nyhus etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (23 timer siden):

Reme er pinsevenn og investor til 20 influensere. Vendela Kirsebom, Sara Emilie, Therese Lien, Monica Nyhus etc. 

Oi! Det visste jeg ikke! Hvis han liksom er «sjefen over alle sjefer», så burde han jo kanskje ta litt ansvar hva gjelder feks reklamemerking. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiaggia skrev (36 minutter siden):

Oi! Det visste jeg ikke! Hvis han liksom er «sjefen over alle sjefer», så burde han jo kanskje ta litt ansvar hva gjelder feks reklamemerking. 

Tror det kun tenkes på å tjene penger der i gården…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (På 17.7.2023 den 20.33):

Aaah, skjønner. Kan ikke heller bare Reme kjøpe et par leiligheter som disse influencerne kan disponere når de er i byen, så kan influencerne ha slumber parties i By Lien loungewear samtidig som de masserer hverandres ego og pengegriskhet? 

Det neste de begynner med er vel influenser -kurs,  der de lærer opp andre til : hvordan bli rik , på å selge dritt . Her er det faktisk forbrukeren ( sekten )  som må sette foten ned , å slutte å kjøpe overpriset importert dritt . 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiaggia skrev (5 timer siden):

Han burde stått på kopi hver gang en mail sendes til Forbrukerrådet e.l. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (8 minutter siden):

Han burde stått på kopi hver gang en mail sendes til Forbrukerrådet e.l. 

Han er investor. Det er kona som er sjefen for ByLien og alle de andre i stallen. Hun eier 50 % av Careless og ByLien, inkludert en haug av andre bedrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 minutter siden):

Han er investor. Det er kona som er sjefen for ByLien og alle de andre i stallen. Hun eier 50 % av Careless og ByLien, inkludert en haug av andre bedrifter.

Kommer til å falle som korthus når folk «våkner « , å slutter å kjøpe dritten de selger . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (7 timer siden):

Kommer til å falle som korthus når folk «våkner « , å slutter å kjøpe dritten de selger . 

Tror du det skjer? Se på Shein, alt som har kommet fram der, får gåsehud av å tenke på det, billig ja, kinræl, ja. Men folk handler jo selv om de vet hva som skjer, de lukker bare øyene 🥺

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Regner med  at fansen er over seg av begeistring for å få innhold der hun tømmer dassen. Fy søren så kleint dette er. To dager med innhold om hvordan hun gleder seg til ferske reker. Omg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (38 minutter siden):

Tror du det skjer? Se på Shein, alt som har kommet fram der, får gåsehud av å tenke på det, billig ja, kinræl, ja. Men folk handler jo selv om de vet hva som skjer, de lukker bare øyene 🥺

Shein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (47 minutter siden):

Tror ( og håper ) at i løpet av 10 år vil folk bli mer og mer (kjøpe)-bevisste . Det vil bli mer gjenbruk , mindre hamstring .  Å tror også at innen ti år er influenser ikke lenger et yrke . Men et utdøende fenomen . Det hersker en enorm dobbeltmoral . Folk som kjører elbiler ( med kobolt i batteriet som er utvunnet av barne-slaver i gruvene  i Kongo , boikotter shein & new yorker ) . 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
NiceOrNothing skrev (11 minutter siden):

Tror ( og håper ) at i løpet av 10 år vil folk bli mer og mer (kjøpe)-bevisste . Det vil bli mer gjenbruk , mindre hamstring .  Å tror også at innen ti år er influenser ikke lenger et yrke . Men et utdøende fenomen . Det hersker en enorm dobbeltmoral . Folk som kjører elbiler ( med kobolt i batteriet som er utvunnet av barne-slaver i gruvene  i Kongo , boikotter shein & new yorker ) . 

Samtidig som de flyr business verden rundt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outchh skrev (40 minutter siden):

Er det bare jeg som tror hun er gravid igjen?

Hva får deg til å tro det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...