Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Basert på bildene fra fotoshooten hun viste, så synes jeg verken joggedressen eller kjolen var flatterende på noen, uansett størrelse eller fasong. Nesten godt gjort å få til synes jeg... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (På 20.6.2023 den 19.38):

Tror du misforstår hva jeg mener. Når det er reklameinnlegg, så skal alle snapper merkes såklart. Men jeg mener at det ikke burde være nødvendig å merke med reklame når hun snakker om været, men at hun har på seg en kjole. Om noen spør om kjolen og hun da svarer, så skal det merkes. Eller hvis hun legger ut bilde/video og viser frem kjolen, da går det som reklame. 

Det du beskriver er produktplassering. Og det er og en form for markedsføring som skal merkes som reklame.

Og kanskje den verste av alle markedsføringsmåter?

Problemet med produktplassering er at følgere/seere «groomes» (i mangel på et bedre ord) til å se produktene hun selger uten at våres normale tankemønster og skepsis filtrerer det vi ser. Så blir en «vant» med det og når selger senere viser produktet i en merket reklame så er mange barrierer fjernet og det er mer sannsynlig at man kjøper produktet.

Frujohansen hadde en veldig god forklaring på dette for litt siden.

Og det er trist at dette normaliseres slik det gjør om dagen. Og influenserene Therese og Sara Emilie er absolutt verstinger på dette og burde virkelig fått en real smekk på fingrene sine for å ikke følge regelverket her.

Selvfølgelig blir det da mer arbeid for de. Og selvfølgelig vil mange følgere bli lei og avfølge. Men det er helt naturlig siden man da blir obs på at de er rene reklamekanaler som kun legger ut innhold for å selge noe.

Det motsatte er jo strengt tatt lureri. Altså det vi ser i dag.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig. Sjokkert over hvor lite kledelige disse plaggene er på helt vanlig folk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (1 time siden):

Er det noen som seriøst synes joggedressen (?) er fin? 😵‍💫

Nei den er ikke fin. Det samme gjelder denne kjolen hun skal selge eller selger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (4 timer siden):

absolutt ikke. Den er ikke kledelig på noen🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (5 minutter siden):

Hus på Sørlandet ja, lønner seg å

pushe på med ræl

Som de skal leie ut på ukes basis🙈 hørtes ut som enda en måte å få inntekt på. Helt ærlig trodde jeg hun skulle si at hun skal begynne å selge camping utstyr hahaha 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (Akkurat nå):

Som de skal leie ut på ukes basis🙈 hørtes ut som enda en måte å få inntekt på. Helt ærlig trodde jeg hun skulle si at hun skal begynne å selge camping utstyr hahaha 

Jq når de ikke var der selv skulle det leies ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun ikke kjøpt seg kontor i nærheten av der hun bodde også for en tid tilbake? Har ikke hørt noe mer om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt at hun tjener så mye penger på abort-clickbait og det rælet hun selger.. Tydelig at det har vært innbringende tider i det siste med oppgradering av camping, hage og pergola og nå rekkehus.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (3 timer siden):

Ja og å pushe på SE til å gjøre det samme så de alle kan flashe sin rikdom og fortjeneste de har fått gjennom å pushe på hvermannsen alt mulig ræl. Men det funker jo tydeligvis. Er bare noe kvalmende med denne flashingen når man vet at at flere vel-utdannede med tilhørende jobb sliter med å kjøpe bolig. Selv folk som har jobbet i X-antall år på "gulvet" kan slite med å få boliglån, men for influencere så fremstår det som realtivt lett å kjøpe flere og dyre boliger. Pengene flyter.

Endret av K_mb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese som liksom er sterkt i mot eksponering av barn lokker på Snapchat med at datteren hennes kommer til å være på Sørlandssenteret på åpningsdagen og dele ut goodiebags..?

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (11 minutter siden):

Therese som liksom er sterkt i mot eksponering av barn lokker på Snapchat med at datteren hennes kommer til å være på Sørlandssenteret på åpningsdagen og dele ut goodiebags..?

Venninna som gjorde det samme da Carless-butikk åpnet i Oslo har nok tipset om at det er smart å ta med barnet sitt for å dra folk til åpningen😑

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mister bare mer og mer sansen for Therese. Er sinnsykt kvalmt hvordan hun viser frem sin «rikdom» ved å kjøpe ny campingvogn, topcamp, perogla og nå leilighet i Kristiansand. Andre sliter med å få endene til å møtes ved høyere rente, strøm utgifter, mat. Og mange som gruer seg til ferie og ikke har råd til ferie. Men hun må bare gni inn. Man burde boikotte Therese og SE. For forbrukerne finansierer forbruket til Therese og SE

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Malindalin skrev (17 timer siden):

Den er ikke fin på Nyhus engang og hun er fin i det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Orly skrev (11 timer siden):

Hus på Sørlandet ja, lønner seg å

pushe på med ræl

Å selge spontanabort og dødsfall. Eier ikke integritet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som tenker at disse bedriftene kommer til å være døgnfluer? Jeg kan ikke se for meg at vi har hverken ByLien og Careless om 10 år. Til det er det for billig og for dårlig kvalitet. Dessuten er det grenser for hvor mange blomstrete kjoler og beige kaffekopper og gusjete loungesett folk trenger, selv om det er «begrenset antall» og man må skynde seg å «sikre seg» en. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (9 timer siden):

Problemet er? Tror de fleste som besøker Sørlandssenteret denne dagen skjønner at det er datteren og ikke en tilfeldig hjelper? Bra at barna har lyst til å hjelpe til og gleder seg tenker jeg.

Tviler sterkt på at noen av Therese sine følgere setter av dagen i kalenderen for å se hvordan datteren hennes er..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse influencerne fortjener virkelig ikke lønna si! Hva gjør de som er samfunnsnyttig? Ingenting!!  Therese «designer» ræl som man kan få billigere andre steder. Hun reklamerer for ting hun selv ikke bruker , men gjør selvfølgelig alt for penger, dvs hun setter null krav til hva hun reklamerer for . Hun går hjemme sminker seg  og kaller det å gå til frisøren og sette på nye extensions for jobb! Og alt hun viser frem nå er dyre produkter som de aller fleste ikke har råd til så det er ingenting ved det hun gjør som inspirerer i det hele tatt. Jeg likte Therese før, men nå har jeg null respekt for henne!! Hun viser så tydelig at det er kun penger inn på konto som betyr noe for henne. Hun driter i om hun lurer kundene sine til å kjøpe overpriset ræl.  Hun er en «følger» som gjør akkurat det som samme som S.E. Plutselig har ingen av de nok produkter på slippet sitt så da må man løpe og kjøpe!! Ja, hun har et eget «firma» men hun fremstår som en uten egne meninger og bare dilter etter alle andre. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Et pengeforbruk i denne dyrtiden er spesiell mtp at hun sier hun har så lav pris som mulig. Ser man på hennes forbruk kan det tyde på at avansen er himmelsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...