Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

En følger skriver til henne at hun burde være med på Farmen kjendis... Noe hun svarer at hun kunne tenkt seg. Mitt spørsmål,  ser hun på seg selv som KJENDIS??! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kikket litt på Instagram, og ser at hun tidligere omtrent bare viste barnerom, bursdager og bilder av datteren, ble litt paff. Hun er egentlig temmelig kjedelig, alt går på repeat med møter, kofferter som skal pakkes ned eller opp og tøy som skal vaskes, brettes eller ryddes, og så kjøre til dans da. Synes det ser så stusselig ut å bare rusle rundt sånn med telefonen. Hun er vel knapt noen kjendis, heller et "haleheng" til andre. Men flott om hun har funnet en nisje og klarer å leve av nettbutikken sin. 

Endret av Chrisssi
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (1 time siden):

Jeg kikket litt på Instagram, og ser at hun tidligere omtrent viste barnerom, bursdager og binder av datteren, ble litt paff. Hun er egentlig temmelig kjedelig, alt går på repeat med møter, kofferter som skal pakkes ned eller opp og tøy som skal vaskes, brettes eller ryddes, og så kjøre til dans da. Synes det ser så stusselig ut å bare rusle rundt sånn med telefonen. Hun er vel knapt noen kjendis, heller et "haleheng" til andre. Men flott om hun har funnet en nisje og klarer å leve av nettbutikken sin. 

Ja, det er absolutt bra. Og at hun gir bort mye av overskuddet til gode formål! 👏

Men tror om du hadde stoppet 100 personer på gaten, tror jeg ikke veldig mange hadde visst hvem hun er... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (2 timer siden):

Jeg kikket litt på Instagram, og ser at hun tidligere omtrent viste barnerom, bursdager og binder av datteren, ble litt paff. Hun er egentlig temmelig kjedelig, alt går på repeat med møter, kofferter som skal pakkes ned eller opp og tøy som skal vaskes, brettes eller ryddes, og så kjøre til dans da. Synes det ser så stusselig ut å bare rusle rundt sånn med telefonen. Hun er vel knapt noen kjendis, heller et "haleheng" til andre. Men flott om hun har funnet en nisje og klarer å leve av nettbutikken sin. 

«Kjendis»kravet til mange realityprogrammer er jo kraftig redusert, mange jeg ikke aner hvem er som er med i disse programmene. Men Therese må da være langt ned på den lista😄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

En følger skriver til henne at hun burde være med på Farmen kjendis... Noe hun svarer at hun kunne tenkt seg. Mitt spørsmål,  ser hun på seg selv som KJENDIS??! 

Må innrømme at det ikke er alle såkalte kjendiser på Farmen Kjendis jeg har visst hvem er, så kravene er ikke nødvendigvis å være en kjent skuespiller eller idrettsstjerne nei. D-kjendis holder i masse til å få innpass. TL er definitivt ikke en kjendis i mine øyne.

Endret av K_mb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Må innrømme at det ikke er alle såkalte kjendiser på Farmen Kjendis jeg har visst hvem er, så kravene er ikke nødvendigvis å være en kjent skuespiller eller idrettsstjerne nei. D-kjendis holder i masse til å få innpass. TL er definitivt ikke en kjendis i mine øyne.

Men, ikke for være stygg, men er TL såpass som en D-kjendis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Men, ikke for være stygg, men er TL såpass som en D-kjendis? 

Nei, må nok lenger bak i alfabetet, jeg vil ikke kalle henne kjendis engang.

D-kjendis var kun et eksempel på hva som har vært med på Farmen Kjendis.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (17 timer siden):

Nei, må nok lenger bak i alfabetet, jeg vil ikke kalle henne kjendis engang.

D-kjendis var kun et eksempel på hva som har vært med på Farmen Kjendis.

Men hun ser jo på seg selv som kjendis når hun sier hun kunne tenke seg å være med i Farmen kjendis... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Men hun ser jo på seg selv som kjendis når hun sier hun kunne tenke seg å være med i Farmen kjendis... 

Haha så får hun gjøre det og melde seg på, men kjendis er hun ikke 😅

Endret av K_mb
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hun filter eller har hun også tatt botox i panna. Så mye for å vise frem naturlig kropp🤷‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (34 minutter siden):

Bruker hun filter eller har hun også tatt botox i panna. Så mye for å vise frem naturlig kropp🤷‍♀️ 

Hun har tatt Botox ja. Det ser man jo. Men godt mulig hun har samme lys som Sara har. Det sies at sara ikke har tatt Botox, men hun har et spesielt lys som gjør at absolutt alle rynker forsvinner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (12 minutter siden):

Hun har tatt Botox ja. Det ser man jo. Men godt mulig hun har samme lys som Sara har. Det sies at sara ikke har tatt Botox, men hun har et spesielt lys som gjør at absolutt alle rynker forsvinner.

Hva skjedde med å fronte naturlig kropp? Minus vippe og hår extensions da. Det er jaggu ikke mange naturlige influencere der ute. Sophie Elise får mest av kritikken for hun har gjort mest, men er da også ærlig på det innimellom iallefall. Botox er vel blitt den nye normalen. De ender opp med allergisk reaksjon fjes alle som en for botox må jo følges opp med fillers når taper volum med alderen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (25 minutter siden):

Sånt lys skulle nok mange ønske de hadde... Lys som fjerner rynker???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (På 4.3.2023 den 18.02):

Hvor i all verden er det dere får det fra? Bare lage seg egne historier og dermed blir det sant? Ser jo klart og tydelig at dama ikke har tatt botox. Uten sminke er eksem og normale rynker også synlig..  Her fra vixen.. skikkelig Botox ansikt dette her.. Blir for dumt å spre usannheter.

9E964F17-8D9F-4153-B9B0-27127DE652A5.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som følger henne er super interessert i campingvogn og innredning av nye teltet dems 😴 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (11 timer siden):

Hvor i all verden er det dere får det fra? Bare lage seg egne historier og dermed blir det sant? Ser jo klart og tydelig at dama ikke har tatt botox. Uten sminke er eksem og normale rynker også synlig..  Her fra vixen.. skikkelig Botox ansikt dette her.. Blir for dumt å spre usannheter.

9E964F17-8D9F-4153-B9B0-27127DE652A5.jpeg

Dette var i januar. Du kan jo bare sjekke snap'en hennes i dag; panna er helt stiv og ubevegelig. Ingen tvil at hun har tatt botox. Blank og glatt som ei ny stekepanne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (1 time siden):

Dette var i januar. Du kan jo bare sjekke snap'en hennes i dag; panna er helt stiv og ubevegelig. Ingen tvil at hun har tatt botox. Blank og glatt som ei ny stekepanne. 

💯

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Håper alle som følger henne er super interessert i campingvogn og innredning av nye teltet dems 😴 

Dette er faktisk enda kjedeligere enn babybobla til Sara😴😴

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner oppriktig ikke hva folk får ut av å følge henne 😅 De gangene jeg trykker inn på snappen hennes er det samme regla hveeeer gang; sitter heseblesende i bilen i beige jakke med grå foundation og halvfett hår og snakker om kjøre hit og kjøre dit, skynde seg hjem for å pakke ut / brette tøy også kjøre og hente på dans. Også kjøre til og fra Grebbestad. Og innimellom vise frem litt beige lougewear. Også skrike til Øyvind og prøve å være morsom mens hun tekster samtalen. 

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (30 minutter siden):

Dette er faktisk enda kjedeligere enn babybobla til Sara😴😴

Ja, bruke flere dager på å prate om kjøkken og campingvogn. Orka ikke se alke snappene om det jeg.

Å det evindige fjaset om alt hun gjør, alt hun må rekke i løpet av en dag, var tross alt foreldremøte i kveld. Du kan ikke si dagene er fulle når det kun er sminking, lufting av hund og et foreldremøte.... 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...