Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snoker45 skrev (På 5.2.2023 den 11.24):

Hadde hun hatt på seg loungewear når hun ikke fant lader så hadde det sikkert gått mye bedre for da hadde hun husket å puste...

Nå har hun plutselig brukt loungwear settet sitt "hele tiden". Ganske tydelig at hun er innom her å leser. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Nå har hun plutselig brukt loungwear settet sitt "hele tiden". Ganske tydelig at hun er innom her å leser. 

Har også lagt merke til det etter det ble nevnt for en liten stund siden her inne, måtte le litt da ja 😅

• Liker 3
Skrevet
Snoker45 skrev (På 5.2.2023 den 11.24):

Hadde hun hatt på seg loungewear når hun ikke fant lader så hadde det sikkert gått mye bedre for da hadde hun husket å puste...

Dette!!!🤣🤣🤣 

• Liker 4
Skrevet
Strikkedilla45 skrev (44 minutter siden):

Har også lagt merke til det etter det ble nevnt for en liten stund siden her inne, måtte le litt da ja 😅

Er det ikke på salg også? Må vel ut av lageret for å få plass til noe annet?

• Liker 2
Skrevet
Isola2 skrev (51 minutter siden):

Er det ikke på salg også? Må vel ut av lageret for å få plass til noe annet?

Det kan nok også stemme

• Liker 1
Skrevet (endret)

4731A363-6942-4DF6-BFB2-FA4D01360A78.jpegFornøyde kunder ja👍🏻

Endret av Nussepus
La til tekst.
  • Liker 8
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Fikk to nye loungesett..betal for en,få tre? Går det så dårlig at de må gi dem bort..?

• Liker 4
Skrevet
Nussepus skrev (10 timer siden):

Ser det er ett par til som klager over at fargen er så dårlig etter vask

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (10 timer siden):

Jeg synes ikke det. Mitt sett ble ikke det og jeg ble enda mer fornøyd med mitt, når jeg vasket det første gang. 

Skrevet
Isola2 skrev (9 timer siden):

Fikk to nye loungesett..betal for en,få tre? Går det så dårlig at de må gi dem bort..?

Ja en ting er nå å få et nytt sett når man er misfornøyd, men to?? Virker som det er om å gjøre å bli kvitt disse settene. Kan ikke være den største etterspørselen nei. 

• Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Ja en ting er nå å få et nytt sett når man er misfornøyd, men to?? Virker som det er om å gjøre å bli kvitt disse settene. Kan ikke være den største etterspørselen nei. 

Hun hadde to hun klagde på, og fikk to nye😅

• Liker 3
Skrevet
Birdo skrev (1 time siden):

Hun hadde to hun klagde på, og fikk to nye😅

Ja beklager. Jeg leste rett og slett for fort. Å så kommentaren om at hun hadde kjøpt 1 og fikk 3. Så bare å beklage. Selvfølgelig skal man få to nye når man har kjøpt 2 man er misfornøyd med 😊

Skrevet
Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Ja beklager. Jeg leste rett og slett for fort. Å så kommentaren om at hun hadde kjøpt 1 og fikk 3. Så bare å beklage. Selvfølgelig skal man få to nye når man har kjøpt 2 man er misfornøyd med 😊

Fort gjort😊

• Liker 1
Skrevet

Disse influencere altså🙈

Siste bilde på hennes IG profil står hun oppstilt og fin i en gul kjole. Hun forteller da at hun har fått mensen for første gang på 10 år . 

Men spørsmålene som kommer er " hvor er den nydelige kjolen fra? Jo så klart en kjole som hun skal selge i by Lien.. greit og få inn litt reklame og blest om kjolen og hun slipper vel da og merke med reklame

• Liker 3
Skrevet

Har hivd mann og barn ut av huset for å få jobbe i fred et par timer... Dama går hjemme, alene, til hver dag?!! Er hun så lite effektiv eller? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Har hivd mann og barn ut av huset for å få jobbe i fred et par timer... Dama går hjemme, alene, til hver dag?!! Er hun så lite effektiv eller? 

Tenkte det var en unnskyldning for å slippe å dra til svigers😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Sletter

Endret av Chrisssi
Slettet
Skrevet
Bibbi_ skrev (14 timer siden):

Det der lurte jeg på og 😅

• Liker 2
Skrevet

Hun dukket opp på snap nå, ikke fulgt med på henne på lenge. Hvorfor pakker de ned campingvognen? Skal de ha ny/leie ut/selge?

Skrevet
Carrosen skrev (20 minutter siden):

Hun dukket opp på snap nå, ikke fulgt med på henne på lenge. Hvorfor pakker de ned campingvognen? Skal de ha ny/leie ut/selge?

Har kjøpt ny vogn og spikertelt eller hva det kalles. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...