Sølvpilen Skrevet 27. januar 2023 #1161 Del Skrevet 27. januar 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Enig 😅 Og at han var så snill at han hentet ned kofferten hennes da hun hadde vondt i foten. Skulle bare mangle av en samboer/ektemann, spør du meg. Håper det er mer tak i ham enn det høres ut som😬 Ja, det skulle bare mangle, men det går også an å skryte litt og si tusen takk 😀. Litt takknemlighet, er viktig i hverdagen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. januar 2023 #1162 Del Skrevet 27. januar 2023 Sølvpilen skrev (3 minutter siden): Ja, det skulle bare mangle, men det går også an å skryte litt og si tusen takk 😀. Litt takknemlighet, er viktig i hverdagen. Det er lov å vise takknemlighet. Men det er forskjell på det og skryte av at han bidrar på helt normale ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. januar 2023 #1163 Del Skrevet 27. januar 2023 Sølvpilen skrev (1 minutt siden): Ja, det skulle bare mangle, men det går også an å skryte litt og si tusen takk 😀. Litt takknemlighet, er viktig i hverdagen. Jaja, selvsagt Det er fint å få skryt, men jeg personlig hadde blitt mer flau enn glad dersom mannen min hadde skrytt av på snap at jeg tok ut av oppvaskmaskinen eller hentet en koffert😄 Men det er meg da😆 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. januar 2023 #1164 Del Skrevet 27. januar 2023 Minombre skrev (5 minutter siden): Jaja, selvsagt Det er fint å få skryt, men jeg personlig hadde blitt mer flau enn glad dersom mannen min hadde skrytt av på snap at jeg tok ut av oppvaskmaskinen eller hentet en koffert😄 Men det er meg da😆 Mhm. Hadde min mann skrytt på snap at jeg står i kaoset og at jeg er en stakkar når jeg kjører et barn på dans og luftet en hund hadde jeg nektet han snap 😂 Å jeg hadde jo følt meg totalt hjelpesløs og dum. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 27. januar 2023 #1165 Del Skrevet 27. januar 2023 Kaos hjemme hos henne? En unge og en hund? Hun skulle vært hjemme hos meg et døgn!😅 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. januar 2023 #1166 Del Skrevet 27. januar 2023 baremeg skrev (33 minutter siden): Kaos hjemme hos henne? En unge og en hund? Hun skulle vært hjemme hos meg et døgn!😅 Hun skulle ha hatt en jobb et døgn. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. januar 2023 #1167 Del Skrevet 27. januar 2023 baremeg skrev (1 time siden): Kaos hjemme hos henne? En unge og en hund? Hun skulle vært hjemme hos meg et døgn!😅 Kan det ikke være kaos med ett barn altså? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. januar 2023 #1168 Del Skrevet 27. januar 2023 Orly skrev (22 minutter siden): Kan det ikke være kaos med ett barn altså? Nei, man får ikke kaos med et barn på 10 år, og som i tillegg bruker ettermiddagen/ kvelden på dans. Hvilket kaos tenker du man har med et barn på 10 år? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 27. januar 2023 #1169 Del Skrevet 27. januar 2023 Orly skrev (27 minutter siden): Kan det ikke være kaos med ett barn altså? Tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. januar 2023 #1170 Del Skrevet 27. januar 2023 Sprite skrev (30 minutter siden): Tvilsomt Nei det er ikke tvilsomt. Virkelig ikke. Det er ting det blir merkelig å ta noen på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 27. januar 2023 #1171 Del Skrevet 27. januar 2023 Bibbi_ skrev (34 minutter siden): Nei, man får ikke kaos med et barn på 10 år, og som i tillegg bruker ettermiddagen/ kvelden på dans. Hvilket kaos tenker du man har med et barn på 10 år? Sprite skrev (31 minutter siden): Tvilsomt Det som oppleves som kaotisk for en person, kan oppleves som ferie for en annen. Det handler ikke om man er flink eller ikke til å organisere hverdagen, vi er alle skrudd sammen ulikt, og bearbeider traumer ulikt. Dersom man opplever hverdagen kaotisk og overveldende, kan dette være er speil på hvordan man har det mentalt. Therese har lenge vært åpen om at hun tidligere har gått på en smell som følge av stor mental belastning. Det er en kjent sak at dersom man har møtt veggen en gang, er det økt risiko for å måtte gå den veien, helt eller delvis, igjen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. januar 2023 #1172 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg skjønner ikke helt at det skal være verre for mannen hennes å være hjemme alene med et barn på 10 år og en hund enn hva det er for henne å være alene med det samme når han er på jobb og hun er alene hjemme En mann klarer da like fint å følge opp eget barn, lage middag, rydde, gå ut med hunden, sette på en klesvask osv, Å ta seg av hus og hjem er ikke forbeholdt kvinner. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. januar 2023 #1173 Del Skrevet 27. januar 2023 skruf skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt at det skal være verre for mannen hennes å være hjemme alene med et barn på 10 år og en hund enn hva det er for henne å være alene med det samme når han er på jobb og hun er alene hjemme En mann klarer da like fint å følge opp eget barn, lage middag, rydde, gå ut med hunden, sette på en klesvask osv, Å ta seg av hus og hjem er ikke forbeholdt kvinner. Og hvor mye kaos en hund og en så stor unge kan lage, er en gåte for meg. Men det er vel sånn disse influencerne blir. Helt hjelpesløse når de må gjøre noe annet enn å snakke til tlf 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 27. januar 2023 #1174 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) Orly skrev (2 timer siden): Kan det ikke være kaos med ett barn altså? Nei, det kan det ikke 😅 Endret 27. januar 2023 av baremeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. januar 2023 #1175 Del Skrevet 27. januar 2023 baremeg skrev (39 minutter siden): Nei, det kan det ikke 😅 Jo det kan det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 27. januar 2023 #1176 Del Skrevet 27. januar 2023 Nussepus skrev (57 minutter siden): Og hvor mye kaos en hund og en så stor unge kan lage, er en gåte for meg. Men det er vel sånn disse influencerne blir. Helt hjelpesløse når de må gjøre noe annet enn å snakke til tlf Det finnes fortsatt ti åringer son leker, som har mye besøk, skifter klær flere gangervom dagen osv. Vi har alltid hatt åpent hus,, hund, mye unger inn og ut og helt klart kaos i mitt hode, hva som er kaos i ditt hode kan være noe helt annet uten at man trenger å mene noen er hjelpeløse.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. januar 2023 #1177 Del Skrevet 27. januar 2023 Nussepus skrev (1 time siden): Og hvor mye kaos en hund og en så stor unge kan lage, er en gåte for meg. Men det er vel sånn disse influencerne blir. Helt hjelpesløse når de må gjøre noe annet enn å snakke til tlf De liker vel å fremstille seg selv som powekvinner som flyr rundt og har en kjempetravel hverdag, og i tillegg har de «håpløse» menn. Ref. Sara Emilie.0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 27. januar 2023 #1178 Del Skrevet 27. januar 2023 Litt spesielt å velge en brudekjole på Vixen se og bli sett sirkuset? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 27. januar 2023 #1179 Del Skrevet 27. januar 2023 Syntes det er så unødvendig av reportere stiller spørsmål om slike veldig private ting, som giftemål. Det syntes ikke jeg noe om. Samme som å spørre barnløse par "når skal dere få barn". Nei det der er jeg ikke fan av. La mannen få fri når han vil. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. januar 2023 #1180 Del Skrevet 27. januar 2023 Hjertestein skrev (11 minutter siden): Syntes det er så unødvendig av reportere stiller spørsmål om slike veldig private ting, som giftemål. Det syntes ikke jeg noe om. Samme som å spørre barnløse par "når skal dere få barn". Nei det der er jeg ikke fan av. La mannen få fri når han vil. Kan vel hende de spør siden Therese går i brudekjole?! 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå