Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Bra folk melder om ting ikke er som det skal være og jo flere som melder om dårlige ting jo bedre er å få det opp i lyset. Vinn vinn 🤷‍♀️

Nettopp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, at man syte så mye om en fot🙈 Hele arbeidsdagen går til å filme fot i forskjellige varianter av fottøy😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Herlighet, at man syte så mye om en fot🙈 Hele arbeidsdagen går til å filme fot i forskjellige varianter av fottøy😅

Men hun gikk vel ikke ute på morgenen i disse flipp floppene?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Tenk om hun ikke kan få på vixen? Nå har hun jo funnet en kjole og greier.. Hele denne fot-seansen er bare klein. Dama har for mye fritid!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun går i de gode fine skoene hun reklamerer for, happyflopp eller noe slikt. De er jo så fine og gode.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende hvor mye fokus en skadet fot får. Samme med det munnsåret hun hadde. Men slik er det for Therese. Små ting oss vanlige ikke tenker over får masse fokus hos henne. Det er fordi hun har lite givende og innholdsrike dager og da blir det ofte slik at små ting får mye fokus.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (6 minutter siden):

Det er fascinerende hvor mye fokus en skadet fot får. Samme med det munnsåret hun hadde. Men slik er det for Therese. Små ting oss vanlige ikke tenker over får masse fokus hos henne. Det er fordi hun har lite givende og innholdsrike dager og da blir det ofte slik at små ting får mye fokus.

Må jo ha NOE å snappe om 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (12 minutter siden):

Må jo ha NOE å snappe om 🙊

Jepp. Selv om hun sa sitat "denne uken er stappfull":-) Med den mente hun frisør og kjoleprøving:-) Alle og enhver hadde jo blitt helt utslitt at det:-)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Jepp. Selv om hun sa sitat "denne uken er stappfull":-) Med den mente hun frisør og kjoleprøving:-) Alle og enhver hadde jo blitt helt utslitt at det:-)

Trodde jeg hørte feil da hun sa det 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Ikke glem at hun må hente datter på skole og kjøre/hente henne på dans..

Men er ikke datter såpass stor at hun kan gå hjem alene fra skolen?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 23.1.2023 den 13.33):

Fy søren jeg hadde blitt skuffet om jeg bestilte meg svart sett og hadde fått dette🙈

Min så ikke slik ut. Min er like fin enda og er helt svart. Ikke som på dette bildet.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (12 minutter siden):

Min så ikke slik ut. Min er like fin enda og er helt svart. Ikke som på dette bildet.. 

Kan du legge ut bilde av din? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Ikke glem at hun må hente datter på skole og kjøre/hente henne på dans..

Men er ikke datter såpass stor at hun kan gå hjem alene fra skolen?

Også cocos da…må jo luftes han og..med den foten så er det jo en kjempejobb..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (På 23.1.2023 den 10.46):

Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. 

C5C6F799-425C-41AB-9551-F1069C4D7014.jpeg

Herlighet, den så IKKE bra ut. Jeg synes du skal klage på den. Ikke rart den blir stygg heller, når det bare er drittmaterialer i den... til 699kr! :marsvin::sjokkblå:

Tidstrøyte skrev (På 23.1.2023 den 14.12):

Hva med å reklamere på genseren? Jeg har reklamert både på sko fra Zalando og jeans fra HM. Ved begge tilfellene tok de varen i retur. Zalando betalte tilbake kjøpesummen, HM gav tilgodekort på kjøpesummen. Jeg har også reklamert på fotballsko fra Intersport da sålen løsnet etter kort tid. Intersport mente dette skyldes bruk av skoen på feil underlag og tok ikke inn reklamasjonen.  Det hadde vært interessant å se hvordan ByLien behandler reklamasjonssaker. 

Det var dårlig av Intersport! :overrasket: Det koster de så lite å være imøtekommende på reklamasjoner. Aldri noe problem hos HM f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (2 timer siden):

Hvor mange snapper er det mulig å lage ut av en vond fot?😅

Maaaaange🙈 For ikke å snakke om denne evinnelige kofferten som enten er pakket eller ikke pakket (ut). Må ha for mye når man ikke gidder å pakke ut kofferten sin. Mulig hun tar ut toalettmappen sin da… ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men altså. Hun synes synd på mannen som er hjemme i kaoset alene. De har et barn og en hund! Å stakkars mannen må styre med alt alene?! Å kjøre ET barn på dans, følge EN hund ut på do. Og kanskje ta litt rydding og oppvask... Hvordan er det mye å gjøre? Hvordan er det kaos??? Og skryter av hvor flink han er...høres jo ut som han har 100 unger, 10 hunder og har tatt hovedrengjøring i huset... 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Men altså. Hun synes synd på mannen som er hjemme i kaoset alene. De har et barn og en hund! Å stakkars mannen må styre med alt alene?! Å kjøre ET barn på dans, følge EN hund ut på do. Og kanskje ta litt rydding og oppvask... Hvordan er det mye å gjøre? Hvordan er det kaos??? Og skryter av hvor flink han er...høres jo ut som han har 100 unger, 10 hunder og har tatt hovedrengjøring i huset... 

Når man ikke vet annet så blir det vel sånn… 

Dette er kaos for henne….. skulle likt å sett henne gjøre min hverdag.. hun hadde vel dødd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Enig 😅 Og at han var så snill at han hentet ned kofferten hennes da hun hadde vondt i foten. Skulle bare mangle av en samboer/ektemann, spør du meg. Håper det er mer tak i ham enn det høres ut som😬 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Jeg synes det er trist at man i 2023 skal synes det er trist at mannen deltar i Familien AS, og skal ha ros og applaus for å bidra.

Han er voksen. Han deltok. Han er like ansvarlig. Han kan ta egne valg. Selvfølgelig skal han bidra.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...