Iskaffe123 Skrevet 23. januar 2023 #1121 Del Skrevet 23. januar 2023 Malya skrev (3 minutter siden): Vasker du klær du ikke bruker? Jeg vasker klær jeg har brukt, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1122 Del Skrevet 23. januar 2023 Malya skrev (3 minutter siden): Vasker du klær du ikke bruker? Vasker sikkert klærne sine før de kastes😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 23. januar 2023 #1123 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (1 minutt siden): Vasker sikkert klærne sine før de kastes😂 Hahahaha ja, ikke sant det var morsomt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1124 Del Skrevet 23. januar 2023 Iskaffe123 skrev (4 minutter siden): Jeg vasker klær jeg har brukt, ja. Det gjør jeg også om jeg skal bruke dem igjen, men denne genseren egner seg ikke til annet bruk enn til å male med. Kanskje jeg burde vaske den før jeg maler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 23. januar 2023 #1125 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (3 timer siden): Her er bilde av genseren. Alt fester seg på. Hva med å reklamere på genseren? Jeg har reklamert både på sko fra Zalando og jeans fra HM. Ved begge tilfellene tok de varen i retur. Zalando betalte tilbake kjøpesummen, HM gav tilgodekort på kjøpesummen. Jeg har også reklamert på fotballsko fra Intersport da sålen løsnet etter kort tid. Intersport mente dette skyldes bruk av skoen på feil underlag og tok ikke inn reklamasjonen. Det hadde vært interessant å se hvordan ByLien behandler reklamasjonssaker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. januar 2023 #1126 Del Skrevet 23. januar 2023 Tidstrøyte skrev (2 minutter siden): Hva med å reklamere på genseren? Jeg har reklamert både på sko fra Zalando og jeans fra HM. Ved begge tilfellene tok de varen i retur. Zalando betalte tilbake kjøpesummen, HM gav tilgodekort på kjøpesummen. Jeg har også reklamert på fotballsko fra Intersport da sålen løsnet etter kort tid. Intersport mente dette skyldes bruk av skoen på feil underlag og tok ikke inn reklamasjonen. Det hadde vært interessant å se hvordan ByLien behandler reklamasjonssaker. Presis. Da klager man til de man har kjøpt varen av. Helt enig. Man sitter ikke og klager på et anonymt nettforum og snakker dritt. Jeg har også gått tilbake med varer som f.eks har blitt stygge/ødelagte etter første vask, har fått penger igjen eller ny vare. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1127 Del Skrevet 23. januar 2023 Tidstrøyte skrev (6 minutter siden): Hva med å reklamere på genseren? Jeg har reklamert både på sko fra Zalando og jeans fra HM. Ved begge tilfellene tok de varen i retur. Zalando betalte tilbake kjøpesummen, HM gav tilgodekort på kjøpesummen. Jeg har også reklamert på fotballsko fra Intersport da sålen løsnet etter kort tid. Intersport mente dette skyldes bruk av skoen på feil underlag og tok ikke inn reklamasjonen. Det hadde vært interessant å se hvordan ByLien behandler reklamasjonssaker. Ja, jeg burde kanskje ta meg det bryet. Får vaske den først da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1128 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Presis. Da klager man til de man har kjøpt varen av. Helt enig. Man sitter ikke og klager på et anonymt nettforum og snakker dritt. Jeg har også gått tilbake med varer som f.eks har blitt stygge/ødelagte etter første vask, har fått penger igjen eller ny vare. Hva jeg velger å gjøre har du ikke noe med. Jeg vil advare folk mot å kjøpe denne. Det har jeg min fulle rett til å gjøre. Du gjør jo ikke annet enn å drive med brukerdebatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 23. januar 2023 #1129 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (8 minutter siden): Hva jeg velger å gjøre har du ikke noe med. Jeg vil advare folk mot å kjøpe denne. Det har jeg min fulle rett til å gjøre. Du gjør jo ikke annet enn å drive med brukerdebatt. Hadde ingen sagt ifra her, hadde ikke mange fått med seg hva som foregår. Anmeldelser og bilder blir jo slettet fortløpende. Men det er vel nettopp derfor enkelte jobber så hardt for å få kritikerene til å tie. Så kan flere bli lurt av disse enestående gründer damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. januar 2023 #1130 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (31 minutter siden): Presis. Da klager man til de man har kjøpt varen av. Helt enig. Man sitter ikke og klager på et anonymt nettforum og snakker dritt. Jeg har også gått tilbake med varer som f.eks har blitt stygge/ødelagte etter første vask, har fått penger igjen eller ny vare. Hvorfor skal man ikke få dele erfaringene sine? Det er vel så interessant informasjon for andre som vurderer å handle at man får et slikt plagg i posten. Det burde ikke skje at det sendes ut slike varer. Jeg tviler dog på at det var akkurat dette eksemplaret, men dette er kvaliteten på varene. Da er det enda mer relevant å dele. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. januar 2023 #1131 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (32 minutter siden): Presis. Da klager man til de man har kjøpt varen av. Helt enig. Man sitter ikke og klager på et anonymt nettforum og snakker dritt. Jeg har også gått tilbake med varer som f.eks har blitt stygge/ødelagte etter første vask, har fått penger igjen eller ny vare. Vedkommende har jo skrevet anmeldelse, som Bylien har valgt å ikke publisere, for den var i negativ karakter. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1132 Del Skrevet 23. januar 2023 Malya skrev (55 minutter siden): Hadde ingen sagt ifra her, hadde ikke mange fått med seg hva som foregår. Anmeldelser og bilder blir jo slettet fortløpende. Men det er vel nettopp derfor enkelte jobber så hardt for å få kritikerene til å tie. Så kan flere bli lurt av disse enestående gründer damene. 🎯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. januar 2023 #1133 Del Skrevet 23. januar 2023 Malya skrev (1 time siden): Hadde ingen sagt ifra her, hadde ikke mange fått med seg hva som foregår. Anmeldelser og bilder blir jo slettet fortløpende. Men det er vel nettopp derfor enkelte jobber så hardt for å få kritikerene til å tie. Så kan flere bli lurt av disse enestående gründer damene. 100% korrekt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. januar 2023 #1134 Del Skrevet 23. januar 2023 Malya skrev (1 time siden): Hadde ingen sagt ifra her, hadde ikke mange fått med seg hva som foregår. Anmeldelser og bilder blir jo slettet fortløpende. Men det er vel nettopp derfor enkelte jobber så hardt for å få kritikerene til å tie. Så kan flere bli lurt av disse enestående gründer damene. Er det ikke bedre å løfte det høyere opp og åpne sak hos forbrukertilsynet? Det er det som er konstruktiv forbrukermakt om ikke kundene kommer gjennom med kundeservice. Er det ikke viktigere å bruke makta vi har for å "sette dit" noen som man mener er useriøse, er det ikke det dere ønsker? Hva er feil med det? Eller gå selv til media. Enn å skrive håper noe går til media, i stedet for å gå til media selv? Men første bud er vel å klage på varen å se hva som skjer om, de fleste er veldig samarbeidsvillige. Hvor mange av forbrukerne går inn og sjekker status på en vare på KG? Det var vel siste plassen jeg hadde sjekka med det velfortjente ryktet KG har på seg med god grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. januar 2023 #1135 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Er det ikke bedre å løfte det høyere opp og åpne sak hos forbrukertilsynet? Det er det som er konstruktiv forbrukermakt om ikke kundene kommer gjennom med kundeservice. Er det ikke viktigere å bruke makta vi har for å "sette dit" noen som man mener er useriøse, er det ikke det dere ønsker? Hva er feil med det? Eller gå selv til media. Enn å skrive håper noe går til media, i stedet for å gå til media selv? Men første bud er vel å klage på varen å se hva som skjer om, de fleste er veldig samarbeidsvillige. Hvor mange av forbrukerne går inn og sjekker status på en vare på KG? Det var vel siste plassen jeg hadde sjekka med det velfortjente ryktet KG har på seg med god grunn. Flere har sagt de har kontaktet Forbrukerrådet og media, så det kommer nok med tid å stunder. Og før jeg ble aktiv på KG, så ramlet jeg støtt og satadig inn her pga jeg googlet ting. Så det å skrive her er kjempe bra. Googler du feks "amicas kjole erfaring" kommer du rett inn her. Så dette er kjempe bra å si ifra her😃😃 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. januar 2023 #1136 Del Skrevet 23. januar 2023 Eller Therese sitt da, siden det er denne tråden vi er i. Men poenget er at det er kjempe bra at folk skeiver her, det får andre med seg når man feks googler litt😃😃 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. januar 2023 #1137 Del Skrevet 23. januar 2023 Hjertestein skrev (48 minutter siden): Flere har sagt de har kontaktet Forbrukerrådet og media, så det kommer nok med tid å stunder. Og før jeg ble aktiv på KG, så ramlet jeg støtt og satadig inn her pga jeg googlet ting. Så det å skrive her er kjempe bra. Googler du feks "amicas kjole erfaring" kommer du rett inn her. Så dette er kjempe bra å si ifra her😃😃 Bra folk melder om ting ikke er som det skal være og jo flere som melder om dårlige ting jo bedre er å få det opp i lyset. Vinn vinn 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1138 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Er det ikke bedre å løfte det høyere opp og åpne sak hos forbrukertilsynet? Det er det som er konstruktiv forbrukermakt om ikke kundene kommer gjennom med kundeservice. Er det ikke viktigere å bruke makta vi har for å "sette dit" noen som man mener er useriøse, er det ikke det dere ønsker? Hva er feil med det? Eller gå selv til media. Enn å skrive håper noe går til media, i stedet for å gå til media selv? Men første bud er vel å klage på varen å se hva som skjer om, de fleste er veldig samarbeidsvillige. Hvor mange av forbrukerne går inn og sjekker status på en vare på KG? Det var vel siste plassen jeg hadde sjekka med det velfortjente ryktet KG har på seg med god grunn. Hva vet du om det? Kan vel hende det er sendt inn klage også. Er mulig å gjøre flere ting. Nå er denne tråde om TL og hvis du tenker etter så kunne jeg postet dette for lenge siden. Har da aldri ment eller trodd at folk skulle gå inn her for å sjekke status på varene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. januar 2023 #1139 Del Skrevet 23. januar 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Hva vet du om det? Kan vel hende det er sendt inn klage også. Er mulig å gjøre flere ting. Nå er denne tråde om TL og hvis du tenker etter så kunne jeg postet dette for lenge siden. Har da aldri ment eller trodd at folk skulle gå inn her for å sjekke status på varene hennes. Jeg må få lovt å skrive på generelt grunnlag, jeg siterer ikke deg her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 23. januar 2023 #1140 Del Skrevet 23. januar 2023 Sharp75! skrev (3 minutter siden): Jeg må få lovt å skrive på generelt grunnlag, jeg siterer ikke deg her, eller? Du har kommentert på dette tema flere ganger. Belære andre om hva de bør gjøre osv. Derfor jeg skrev at du ikke vet noe hva jeg har gjort, eventuelt ikke har gjort. Du skriver også at å klage her har liten betydning. Så blir du sitert på at det er fint å skrive her også da man får opp kommentarer her ved GOOGLE søk. Da er det plutselig bra og en vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå