Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1021 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (Akkurat nå): Når noen sender slike meldinger i hennes innboks så syns jeg hun har sin fulle rett til å svare sånn som hun gjorde tilbake. Om vedkommende hadde sendt en konstruktiv kritisk melding til bedriften Amicas kundeservice eller deres instaside hadde det vært noe helt annet. Ikke kom å fortell meg at det ikke er lov å reagere på at folk kaller henne dumme drittkjerring og slike ting. Da syns jeg heller den som sendte meldingen kan ta på seg et loungesett, puste med magen og bare godta at prisen på kjolen var for høy for hennes del. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg dyre kjoler jeg heller, men jeg går da ikke inn på Høyer eller Kleins å kaller folk drittkjerringer for det. Lien er ikke en privatperson og må oppføre seg som bedriftseier. Det betyr at kjefting på snap er et dårlig valg! Hva tenker du om Lien som lyver til kundene sine om disse bærekraftige Designerkjolene? High end og god kvalitet? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. januar 2023 #1022 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Når noen sender slike meldinger i hennes innboks så syns jeg hun har sin fulle rett til å svare sånn som hun gjorde tilbake. Om vedkommende hadde sendt en konstruktiv kritisk melding til bedriften Amicas kundeservice eller deres instaside hadde det vært noe helt annet. Ikke kom å fortell meg at det ikke er lov å reagere på at folk kaller henne dumme drittkjerring og slike ting. Da syns jeg heller den som sendte meldingen kan ta på seg et loungesett, puste med magen og bare godta at prisen på kjolen var for høy for hennes del. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg dyre kjoler jeg heller, men jeg går da ikke inn på Høyer eller Kleins å kaller folk drittkjerringer for det. Hun er ikke en privatperson, så nei hun kan virkelig ikke svare sånn. God grunn til å holde seg unna bedriften 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 22. januar 2023 #1023 Del Skrevet 22. januar 2023 Misselue skrev (Akkurat nå): Lien er ikke en privatperson og må oppføre seg som bedriftseier. Det betyr at kjefting på snap er et dårlig valg! Hva tenker du om Lien som lyver til kundene sine om disse bærekraftige Designerkjolene? High end og god kvalitet? Ja, hun er bedriftseier men bedriftseiere trenger ikke å finne seg i hva som helst de heller. Noe av problemet er at det blandes privatliv og business i samme snapkanal og det hadde vært mye mer ryddig om alt som omhandler salg kunne blitt tatt på Amicas sin bedriftsside. Når noen da sender stygge meldinger til Therese sin snapkonto fremfor Amicas sin, så skjønner jeg at hun ønsker å vise til andre hva slags kommentarer hun får. Å være influenser er en litt annen måte å drive business på og kortene blandes hele tiden. Om det er riktig eller ei er en annen diskusjon. Uansett må folk lære å oppføre seg! Jeg tenker ikke at hun lyver til kundene sine i det heletatt jeg. Det jeg tenker er at de har en oppfatning av at ting er bærekraftig og high end, men kanskje ikke har skjønt helt hva uttrykkene egentlig betyr. Her har forbrukerne et eget ansvar for å sjekke ut om ting stemmer dersom de er opptatte av at varene de kjøper skal være det. Det gjelder jo uansett hva man kjøper det! Enkelte her synes jo å tro at folk ikke kan tenke selv i det heletatt? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1024 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Minombre skrev (3 minutter siden): Ja, hun er bedriftseier men bedriftseiere trenger ikke å finne seg i hva som helst de heller. Noe av problemet er at det blandes privatliv og business i samme snapkanal og det hadde vært mye mer ryddig om alt som omhandler salg kunne blitt tatt på Amicas sin bedriftsside. Når noen da sender stygge meldinger til Therese sin snapkonto fremfor Amicas sin, så skjønner jeg at hun ønsker å vise til andre hva slags kommentarer hun får. Å være influenser er en litt annen måte å drive business på og kortene blandes hele tiden. Om det er riktig eller ei er en annen diskusjon. Uansett må folk lære å oppføre seg! Jeg tenker ikke at hun lyver til kundene sine i det heletatt jeg. Det jeg tenker er at de har en oppfatning av at ting er bærekraftig og high end, men kanskje ikke har skjønt helt hva uttrykkene egentlig betyr. Her har forbrukerne et eget ansvar for å sjekke ut om ting stemmer dersom de er opptatte av at varene de kjøper skal være det. Det gjelder jo uansett hva man kjøper det! Enkelte her synes jo å tro at folk ikke kan tenke selv i det heletatt? Så hun bruker begrep hun ikke har kunnskap om?? Det er jo krise å være så lite opplyst som eier av en bedrift. Lien er ikke en privatperson og har ansvar for det hun velger å publisere. Amicas har ført kundene sine bak lyset. Det er ikke kundens feil at Lien lyver. Forstår hun ikke begrepet, designer heller? Hva med High end Designerkjole? Mener du Lien er så lite opplyst? Endret 22. januar 2023 av Misselue 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 22. januar 2023 #1025 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Overhode ikke greit å kalle noen "dumme drittkjerring". Men det ble ikke sagt av "egelskersommer". Ergo hadde ikke det noen sammenheng med kritikken til kjolene. Eller Amicas as. Finnes det bevis på at noen skrev "dumme dritt kjerring?" Eller ble det sagt for å høste sympati 🤔 Dagens snap rant bærer preg av høy puls og irritasjon. Er det "egelskersommer" som er syndebukken, eller er det et dårlig salg av high end kjoler og økonomisk tap som ligger bak? 🤷♀️ Endret 22. januar 2023 av Malya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. januar 2023 #1026 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (Akkurat nå): Overhode ikke greit å kalle noen "dumme drittkjerring". Men det ble ikke sagt av "egelskersommer". Ergo hadde ikke det noen sammenheng med kritikken til kjolene. Eller Amicas as. Finnes det bevis på at noen skrev "dumme dritt kjerring?" Eller ble det sagt for å høste sympati 🤔 Dagens snap rant bærer preg av høy puls og irritasjon. Er det "egelskersommer" som er syndebukken, eller er det et dårlig salg av high end kjoler og økonomisk tap som ligger bak? 🤷♀️ Når det gjelder markedsføringen av kjolene ble det først hevdet at de var bærekraftige, high end og god kvalitet. Dette viser seg å være usant. Kjolene er ikke bærekraftige eller high end Designerkjoler. Jeg etterlyser ydmykhet fra Lien da hun har ført kundene bak lyset. Amicas, med frekkhetens nådegave hevdet at de ikke har nevnt bærekraft før kjolene kom på markedet. Noe som vi vet er løgn! Når det gjelder By Lien viser det seg at lounge settet og håndklærne ikke er så god kvalitet heller. At hun mottar kritikk er ikke akkurat så merkelig. Mange røde flagg med varsellys her. Dette er en butikk en bør styre unna! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. januar 2023 #1027 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (56 minutter siden): Nettopp. Så kan jo Therese spørre seg hvorfor det stadig kommer nye kritiske profiler på ulike forum 🤷♀️ KAN det tenkes at det er noe i kritikken? KAN det tenkes at produktene faktisk har dårlig kvalitet? Hadde stor sans før Therese jeg. FØR hun ble en kynisk selger. Spot on! Jeg har til og med vært så dum å kjøpe denne joggedressen hennes. Har skrevet anmeldelse også, men den kom aldri på trykk gitt. Jeg skrev saklig at genseren var kort med lange ermer. Buksen var kjempelang (jeg er 170cm) og stoffet nupper veldig. Hun blir mer og mer lik SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1028 Del Skrevet 22. januar 2023 Anonym767 skrev (4 timer siden): Sendte ho dette til deg på privat melding? 😳 Hva kjolene til Koutoure koster, har ingen relevans for hva Amicas kjolene koster. De sammenligner seg stadig med kjente merker. Uprofesjonelt. Therese skriver: «Anbefaler deg å gå litt inn i deg selv og tenke før du buser ut med anklagelser. Husk at du skal være et forbilde for din datter, og da er ikke dette det du skal lære barnet ditt» Hvordan vet Therese at du har en datter? At hun, som daglig leder (gründer og etisk(?) designer, trekker inn barna til kundene sine er helt sykt. I dette svaret fremstår hun som en bitter grinebiter. At daglig leder i en bedrift svarer potensielle kunder slik, fortjener en tilbakemelding på trustpilot. Kundebehandling er en stor del av det man vurderer hos en bedrift. Nå skal jeg prøve og forklare meg. Jeg skrev først en melding hvor jeg skrev at jeg synes prisen på deres kjoler var høy. At jeg ble skuffet over at de er så opptatt av mangfoldet men at dette da er glemt når det gjelder kjolene. Å det skuffer meg. Så skrev jeg at jeg faktisk hadde lyst til og kjøpe en av kjolene å jeg spurte min datter om hva hun syntes å hun ble sjokkert over prisen... Innrømmer at jeg nok var kvass i melding nr 2 fordi jeg sa at jeg klager ikke over pris på kjoler i butikken men at jeg holder meg unna firma/ butikker som svarer kundene sine surt. Men jeg står for det jeg skrev. Å jeg sluttet og følge henne før hun eventuelt blokkerte meg.. jeg tok desverre ikke bilde av det jeg skrev men hun tok skjermbilde av det jeg skrev så rart hun ikke har det 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1029 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (1 time siden): Det handler jo ikke om kjolen hvis folk slenger utav seg «din dumme kjerring» i meldingen som blir sendt. Da tenker jeg det handler om noe helt annet. Man sier da ikke sånn til folk om man er et oppegående menneske. Må tilføye at jeg skrev aldri noe som helst negativt om henne som person.. jeg kalte henne i dumme kjærring eller noe slikt. Men jeg spurte at jeg synes det var rart hun ikke brukte sin egen kjole som hun har designet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. januar 2023 #1030 Del Skrevet 22. januar 2023 Misselue skrev (49 minutter siden): Phil er blitt kritisert i media grunnet uttaleser om krystaller og ansiktsmaske som angivelig var ekte diamanter. Det ble ikke håndtert så bra av Phil. Men hun har klart å skape egen merkevare uten å selge sjela og privatlivet sitt. Camilla Phil henvender seg til publikum på en god måte, viser frem klær, sminke ol på en delikat måte. Hun kjefter ikke og belærer ikke kundene sine. Hun har noe Lien ikke har, evne til å være kreativ og lage noe eget, ikke kopi av fjorårets kjoler. Phil vet hvordan markedsføring fungerer, Lien derimot. Ja stemmer det ble jo en sak på tv2 hjelper deg hvorvidt maskene inneholdt gull. Krystaller er jo alternativt og det vet jo de som kjøper om man velger å tro på. Hun viser frem egne produkter på kanalen sin, men driver ikke med jalla markedsføring fullt med rabattkoder. Nå er det forøvrig skikkelig salg i nettbutikken ikke 5% utover vanlig rabattkode pris som hos Bylien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 22. januar 2023 #1031 Del Skrevet 22. januar 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Nå skal jeg prøve og forklare meg. Jeg skrev først en melding hvor jeg skrev at jeg synes prisen på deres kjoler var høy. At jeg ble skuffet over at de er så opptatt av mangfoldet men at dette da er glemt når det gjelder kjolene. Å det skuffer meg. Så skrev jeg at jeg faktisk hadde lyst til og kjøpe en av kjolene å jeg spurte min datter om hva hun syntes å hun ble sjokkert over prisen... Innrømmer at jeg nok var kvass i melding nr 2 fordi jeg sa at jeg klager ikke over pris på kjoler i butikken men at jeg holder meg unna firma/ butikker som svarer kundene sine surt. Men jeg står for det jeg skrev. Å jeg sluttet og følge henne før hun eventuelt blokkerte meg.. jeg tok desverre ikke bilde av det jeg skrev men hun tok skjermbilde av det jeg skrev så rart hun ikke har det Det har jo kommet tydelig frem av Amicas at de tar kritikk veldig dårlig og de vrir på ting for å høste sympati. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1032 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Sharp75! skrev (1 time siden): Henge ut kunder offentlig? En anonym P? For det er alt hun vet om om den personen. Evt kanskje hun har vært her inne og lest, mest sannsynlig og ser at dette stemmer ikke ifht hele samtalen. Om Lien gjentatte ganger har mottatt meldinger fra elskersommer (?) , som avsender ikke stod for, siden h*n slettet sine medlinger og ikke har gjentatt de her i tråden kun hva Lien svarte. Hele greia ser ut som å sette Lien i et enda dårligere lys. Greit Lien kunne formulert seg anderledes, men det kan søren meg flere her i tråden, med ydmykhet. Hun har ikke fått gjentatte meldinger av meg.. hun har fått 2 stk også svarte jeg henne to ganger i går Endret 22. januar 2023 av elskersommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. januar 2023 #1033 Del Skrevet 22. januar 2023 Fru G skrev (8 minutter siden): Spot on! Jeg har til og med vært så dum å kjøpe denne joggedressen hennes. Har skrevet anmeldelse også, men den kom aldri på trykk gitt. Jeg skrev saklig at genseren var kort med lange ermer. Buksen var kjempelang (jeg er 170cm) og stoffet nupper veldig. Hun blir mer og mer lik SE. Kommer du til å handle andre produkter hos henne nå som du har dårlig erfaring med loungesettet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitmargeritt Skrevet 22. januar 2023 #1034 Del Skrevet 22. januar 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Hun har ikke fått gjentatte meldinger av meg.. hun har fått 2 stk også svarte jeg henne til ganger i går Hva sto på de meld du slettet? Og hvorfor slettet du de? Av rein nysgjerrighet 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1035 Del Skrevet 22. januar 2023 Orly skrev (40 minutter siden): Hun er ikke en privatperson, så nei hun kan virkelig ikke svare sånn. God grunn til å holde seg unna bedriften Vi er mange som er opptatt av at det er bedriften vi diskuterer og ikke influenceren som person.. men jeg overlever alt hun skrev til meg.. jeg legger meg ikke ned og dør liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 22. januar 2023 #1036 Del Skrevet 22. januar 2023 Minombre skrev (34 minutter siden): Ja, hun er bedriftseier men bedriftseiere trenger ikke å finne seg i hva som helst de heller. Noe av problemet er at det blandes privatliv og business i samme snapkanal og det hadde vært mye mer ryddig om alt som omhandler salg kunne blitt tatt på Amicas sin bedriftsside. Når noen da sender stygge meldinger til Therese sin snapkonto fremfor Amicas sin, så skjønner jeg at hun ønsker å vise til andre hva slags kommentarer hun får. Å være influenser er en litt annen måte å drive business på og kortene blandes hele tiden. Om det er riktig eller ei er en annen diskusjon. Uansett må folk lære å oppføre seg! Jeg tenker ikke at hun lyver til kundene sine i det heletatt jeg. Det jeg tenker er at de har en oppfatning av at ting er bærekraftig og high end, men kanskje ikke har skjønt helt hva uttrykkene egentlig betyr. Her har forbrukerne et eget ansvar for å sjekke ut om ting stemmer dersom de er opptatte av at varene de kjøper skal være det. Det gjelder jo uansett hva man kjøper det! Enkelte her synes jo å tro at folk ikke kan tenke selv i det heletatt? Du tenker ikke at de som selger varene har et mye større ansvar i å sette seg inn i hva disse begrepene betyr før de fører kunder bak lyset? Og hvordan skal kundene kunne vite dette når de velger å holde disse kortene tett til brystet. De påstår jo fremdeles at kjolene er high end, men har ikke gitt en god forklaring utover bomull og samme fabrikk som Zimmermann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1037 Del Skrevet 22. januar 2023 Hvitmargeritt skrev (4 minutter siden): Hva sto på de meld du slettet? Og hvorfor slettet du de? Av rein nysgjerrighet Ja si det.. egentlig tenkte jeg og slette alt også blokkere henne. Fordi jeg vil ikke følge henne eller noen av de andre i den gjengen der. Men fikk kun slettet det jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 22. januar 2023 #1038 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) elskersommer skrev (9 minutter siden): Hun har ikke fått gjentatte meldinger av meg.. hun har fått 2 stk også svarte jeg henne to ganger i går Tenkte meg hun overdreiv det hele. Fikk du sett det hun la ut på snap idag? Endret 22. januar 2023 av Malya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. januar 2023 #1039 Del Skrevet 22. januar 2023 Malya skrev (Akkurat nå): Tenkte meg hun overdreiv det hele. Fikk de sett det hun la ut på snap idag? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. januar 2023 #1040 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) Malya skrev (39 minutter siden): Overhode ikke greit å kalle noen "dumme drittkjerring". Men det ble ikke sagt av "egelskersommer". Ergo hadde ikke det noen sammenheng med kritikken til kjolene. Eller Amicas as. Finnes det bevis på at noen skrev "dumme dritt kjerring?" Eller ble det sagt for å høste sympati 🤔 Dagens snap rant bærer preg av høy puls og irritasjon. Er det "egelskersommer" som er syndebukken, eller er det et dårlig salg av high end kjoler og økonomisk tap som ligger bak? 🤷♀️ Var noen andre som kalte henne Dumme dritt kjerring, var noe med hunden, og nei, det var ikke for sympati, akkurat den dagen så jeg snapen og hun viste den.... Vi vet bare hva elskersommer skriver her nede, bevis er slettet. Men hvem søker opp og tar kontakt med avdelingsleder i en bedrift/AS og sender en krass snap til de og blander inn sin datter og klager på pris ?? Endret 22. januar 2023 av Sharp75! Skrivefeil 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå