Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Hva betyr egentlig det?

Nei, det vet jeg ikke. Vet du? Jeg skulle gjerne visst det, spesielt relatert til Amicas og de tre damene, og hvordan de identifiserer seg med det. PS! Google er ikke min venn i dette tilfellet. 

Endret av HelloMindy
La til setning, jeg prøvde Google mer om dette (Man kan jo tenke seg til hva det er, men hva betyr det egentlig?)
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå fjerde gangen Therese sanker stemmer til vixen etter at hun sa hun ikke skulle sanke stemmer? Hadde hun holdt seg til dagen hvor de informerte og en liten påminder i dag/imorgen hadde hun fått stemme av meg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 minutt siden):

Er det nå fjerde gangen Therese sanker stemmer til vixen etter at hun sa hun ikke skulle sanke stemmer? Hadde hun holdt seg til dagen hvor de informerte og en liten påminder i dag/imorgen hadde hun fått stemme av meg. 

Når hun maser så mye om stemmer og legger ut om hvor ærlig og redelig hun er  så stemmer ihvertfall IKKE jeg på henne.  Hun kan begynne med å beklage hvor uproft det nye selskapet hennes svarer folk på IG , beklage at de viste navnene på noen av ordrene og hvor ærlig er man egentlig når man reklamerer for masse drit?

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lana som skriver til henne på Snap i dag... Altså, det er greit man kan være kritisk til kjoler og bedriften dems. Men å hamre løs på Therese for at bikkja sitter foran. Og kalle henne dumme kjærring... Sånne kommentarer er jo totalt unødvendig.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Therese samme lydboken på alle disse reklame snappene? Syns jeg har hørt det samme om og om igjen i flere måneder nå😳🤔

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (48 minutter siden):

Men Lana som skriver til henne på Snap i dag... Altså, det er greit man kan være kritisk til kjoler og bedriften dems. Men å hamre løs på Therese for at bikkja sitter foran. Og kalle henne dumme kjærring... Sånne kommentarer er jo totalt unødvendig.  

Enig i det. Man kan være saklig selvom man kritiserer. Jeg har sikkert hatt mine gloser i hetets øgonblikk, men.

supermamz skrev (33 minutter siden):

Bruker Therese samme lydboken på alle disse reklame snappene? Syns jeg har hørt det samme om og om igjen i flere måneder nå😳🤔

Ja det kan du si😂 Det som er greien med enkelte influensere, er at de ofte reklamerer for ting de ikke bruker selv. Så hun har vel ikke så mye å velge mellom.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg reagerte litt på i dag, var måten hun svarte på en av kommentarene hun har fått. Kommentaren gikk på at hun klagde over mye og at personen opplevde henne som sytete. Den kommentaren kunne helt klart vært formulert på en bedre måte, men syns ikke den var direkte stygg. Therese svarte tilbake at hun ikke var negativ og at det var hun som skrev denne kommentaren som måtte endre måten hun oppfattet ting på…. (Eller noe i den duren) Her syns jeg hun kan svare på en litt bedre måte altså. Jeg syns også hun oppfattes klagete til tider, både med at det er så mye å gjøre, været er dritt, hunden våkner for tidlig, osv… Det er lov å klage altså, det er ikke det, men det må da gå an å si at man ikke er sur og negativ uten at hun «krever» at andre endrer tankemåte. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

En ting jeg reagerte litt på i dag, var måten hun svarte på en av kommentarene hun har fått. Kommentaren gikk på at hun klagde over mye og at personen opplevde henne som sytete. Den kommentaren kunne helt klart vært formulert på en bedre måte, men syns ikke den var direkte stygg. Therese svarte tilbake at hun ikke var negativ og at det var hun som skrev denne kommentaren som måtte endre måten hun oppfattet ting på…. (Eller noe i den duren) Her syns jeg hun kan svare på en litt bedre måte altså. Jeg syns også hun oppfattes klagete til tider, både med at det er så mye å gjøre, været er dritt, hunden våkner for tidlig, osv… Det er lov å klage altså, det er ikke det, men det må da gå an å si at man ikke er sur og negativ uten at hun «krever» at andre endrer tankemåte. 

Hadde litt sansen for Therese helt helt i starten, men syns det virker som hun prøver å kopiere Sara både i væremåte, måten å møte kritikk på og ikke minst skrivemåten (🤣🤣🤣😝😝). Hun var ganske annerledes og mye mer voksen i starten av «karrieren». 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (2 timer siden):

Hun fikk kritikk da en person opplever henne som sytete? Så velger hun å logge seg på nett og syte om at noen mener hun syter? Hun oppnår ikke noe med det enn å bekrefte ovenfor vedkommende og alle andre som har sett dette at personen hadde rett.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Hadde litt sansen for Therese helt helt i starten, men syns det virker som hun prøver å kopiere Sara både i væremåte, måten å møte kritikk på og ikke minst skrivemåten (🤣🤣🤣😝😝). Hun var ganske annerledes og mye mer voksen i starten av «karrieren». 

Jeg har ingenting imot henne, men syns det er unødvendig å vri det om til at det var tankemåten til hun andre som måtte fikses. Ved å tenke sånn som det Therese gjør der kan man jo fraskrive seg alt ansvar egentlig da. Hvis noen hadde sagt til meg at jeg var sytete og fremstår som negativ hadde jeg tatt det til meg. Folk sier jo sjelden sånn hvis det ikke er noe i det. Men, som sagt, det finnes penere måter å si det på enn hun som skrev kommentaren, så kan jo være derfor hun ikke orket å svare på en hyggeligere måte. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (23 minutter siden):

Jeg har ingenting imot henne, men syns det er unødvendig å vri det om til at det var tankemåten til hun andre som måtte fikses. Ved å tenke sånn som det Therese gjør der kan man jo fraskrive seg alt ansvar egentlig da. Hvis noen hadde sagt til meg at jeg var sytete og fremstår som negativ hadde jeg tatt det til meg. Folk sier jo sjelden sånn hvis det ikke er noe i det. Men, som sagt, det finnes penere måter å si det på enn hun som skrev kommentaren, så kan jo være derfor hun ikke orket å svare på en hyggeligere måte. 

Hun burde tatt fram en kopp eller et duftlys og minne seg selv på å puste med magen….

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Hun burde tatt fram en kopp eller et duftlys og minne seg selv på å puste med magen….

Og dratt på seg det nuppete loungewearet..

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger henne ikke så får ikke opp alt av snapper, men jakter hun på kjole til Vixen? Hva med å bruke eget design som er så bærekraftig?  

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (Akkurat nå):

Følger henne ikke så får ikke opp alt av snapper, men jakter hun på kjole til Vixen? Hva med å bruke eget design som er så bærekraftig?  

Haha fy f 😂😂 

Skal ikke bruke sine egne «High-end» designer kjoler nei😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (Akkurat nå):

Haha fy f 😂😂 

Skal ikke bruke sine egne «High-end» designer kjoler nei😂

Var vel ikke såååå fine alikevel da?🙄 Blir veldig rart at de tre snakker om bærekraft  med tanke på hvor mye bruk og kast de driver med. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nussepus skrev (14 timer siden):

Og dratt på seg det nuppete loungewearet..

Og dusje og tørke seg med et halvreint bylien håndkle som bare kan vaskes på 40 grader 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (2 timer siden):

tydeligvis, kjørt 40 minutter en vei for å prøve kjoler... men ingen passet, så nå må hun tenke ut noe annet.... Hadde jo vært god reklame å brukt sin egen da hvis de er så fornøyde med de...

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...