AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #801 Del Skrevet 17. desember 2022 Minlillelykke skrev (Akkurat nå): Jeg bruker ikke tid på å slå ned på andre, du som er så påstålig kan jo komme med bevisene. Ja, rett skal være rett. De kan ligne, jeg har også en kosebukse i ribb fra usa for typ 16 år siden, men den er langt fra lik settet til lien. Så lenge det ikke er likt er det jo ikke plagiat! Hvordan tror du designere rundt kan lage ting som fenger? Jo de tar det som gjør produktet populært, enten det er farge, form eller stoff og laget som egen vri. Jeg har ikke funnet ett sett med ballong ermer, og strikk nederst i bena, ei heller ett som sitter tett på når det er i bruk. Det er har i ribb er loosefit, iten strikk med med lommer. Lignet ikke litt på det lien har laget. Lien er ikke en designer, men påvirker som ikke har funnet opp eget design. Rett er ikke så rett allikevel?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. desember 2022 #802 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Lien er ikke en designer, men påvirker som ikke har funnet opp eget design. Rett er ikke så rett allikevel?? De setter vel bare navnet sitt på noe masseprodusert fra Kina (bare å søke på AliExpress..så finner man helt likt en del billigere), så kan de vel bestemme (=«designe») farge, rib/ikke rib/strikk/ikke strikk etc. At folk går på at dette er «kvalitet» og «design» er hårreisende. Hvor dumme er folk egentlig? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 17. desember 2022 #803 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (8 minutter siden): Lien er ikke en designer, men påvirker som ikke har funnet opp eget design. Rett er ikke så rett allikevel?? Jeg har aldri sagt at lien er designer. Hun har funnet ett produkt hun liker og justert det slik hun vil ha det. Det er deg hun har gjort. Både hun og se er forøvrig dårlige påvirkere. Mye svada 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #804 Del Skrevet 17. desember 2022 Isola2 skrev (31 minutter siden): De setter vel bare navnet sitt på noe masseprodusert fra Kina (bare å søke på AliExpress..så finner man helt likt en del billigere), så kan de vel bestemme (=«designe») farge, rib/ikke rib/strikk/ikke strikk etc. At folk går på at dette er «kvalitet» og «design» er hårreisende. Hvor dumme er folk egentlig? 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. desember 2022 #805 Del Skrevet 17. desember 2022 Minlillelykke skrev (28 minutter siden): Jeg har aldri sagt at lien er designer. Hun har funnet ett produkt hun liker og justert det slik hun vil ha det. Det er deg hun har gjort. Både hun og se er forøvrig dårlige påvirkere. Mye svada Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 17. desember 2022 #806 Del Skrevet 17. desember 2022 AnnePåLande skrev (På 16.12.2022 den 19.34): Da er du vel enig i at å plagiere andre ikke er ok? Og hvem er du til å bestemme hva som er plagiering eller ikke? Hvis du mener Lien plagierer så mener du vel disse skoene til Sport Outlet også er plagiat? I såfall tar du feil: 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 18. desember 2022 #807 Del Skrevet 18. desember 2022 Japp skrev (14 timer siden): Og hvem er du til å bestemme hva som er plagiering eller ikke? Hvis du mener Lien plagierer så mener du vel disse skoene til Sport Outlet også er plagiat? I såfall tar du feil: Lovlig er en ting, men er jo likefullt en «kopi» som jeg aldri ville kjøpt. Er jo mange sko som ligner Dr. Martin, Ugg osv men det er jo kopier som mange nok styrer unna. Samme gjelder møbler mange som lager omtrent identiske designstoler, lamper etc, men det er jo bare flaut og eie. Da handler jeg heller på IKEA🤪 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. desember 2022 Forfatter #808 Del Skrevet 19. desember 2022 Herregud da.. Som hun maser om vixen og at hun var så liten i forhold til de andre og hørtes jo ut som hun skulle til å si mer normal🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 19. desember 2022 #809 Del Skrevet 19. desember 2022 Babushka skrev (På 18.12.2022 den 13.39): Lovlig er en ting, men er jo likefullt en «kopi» som jeg aldri ville kjøpt. Er jo mange sko som ligner Dr. Martin, Ugg osv men det er jo kopier som mange nok styrer unna. Samme gjelder møbler mange som lager omtrent identiske designstoler, lamper etc, men det er jo bare flaut og eie. Da handler jeg heller på IKEA🤪 Ja, heldigvis er det jo sånn at vi selv bestemmer hva vi kjøper 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. desember 2022 #810 Del Skrevet 20. desember 2022 Interessant å høre henne i går og hvor sliten hun ble av alt "styret" med spisestuebord og handling av mat. Hun må ha svært lav arbeidskapasitet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. desember 2022 #811 Del Skrevet 20. desember 2022 supermamz skrev (10 timer siden): Herregud da.. Som hun maser om vixen og at hun var så liten i forhold til de andre og hørtes jo ut som hun skulle til å si mer normal🙈 Flaut å tigge om stemmer, synes nesten det er litt urettferdig når de store kontoene gjør det. Trodde hun var blant de store, ser jo henne i avisen titt og ofte. Er jo de samme som vinner Vixen hvert år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 20. desember 2022 #812 Del Skrevet 20. desember 2022 Snoker45 skrev (8 timer siden): Interessant å høre henne i går og hvor sliten hun ble av alt "styret" med spisestuebord og handling av mat. Hun må ha svært lav arbeidskapasitet. Er det ikke derfor de blir «influensere»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 20. desember 2022 #813 Del Skrevet 20. desember 2022 Snoker45 skrev (9 timer siden): Interessant å høre henne i går og hvor sliten hun ble av alt "styret" med spisestuebord og handling av mat. Hun må ha svært lav arbeidskapasitet. Måtte sove til 10 i dag…stakkars. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 20. desember 2022 #814 Del Skrevet 20. desember 2022 Snoker45 skrev (9 timer siden): Interessant å høre henne i går og hvor sliten hun ble av alt "styret" med spisestuebord og handling av mat. Hun må ha svært lav arbeidskapasitet. Og det kan jo hende faktisk, er vel bare 3-4 år siden hun møtte veggen pga utbrenthet. Jeg tenker at med lanseringer og mye reising osv så burde hun passe på så hun ikke går på en ny smell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. desember 2022 #815 Del Skrevet 20. desember 2022 AnnePåLande skrev (På 17.12.2022 den 21.30): Er loungwear en ny oppfinnelse? Det finnes nok av samme type produkt på diverse nettsider. Blir for dumt å si at dette har jeg laget, mitt design når andre har gjort det før deg, Lien.. Du har bare kopiert andres arbeid. Har Lien sagt at hun har funnet opp Loungewear at det er en ny oppfinnelse? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 21. desember 2022 #816 Del Skrevet 21. desember 2022 Meadow skrev (12 timer siden): Og det kan jo hende faktisk, er vel bare 3-4 år siden hun møtte veggen pga utbrenthet. Jeg tenker at med lanseringer og mye reising osv så burde hun passe på så hun ikke går på en ny smell. Ja huff. Utrolig slitsomt arbeid dette.. kanskje man burde opprette en spleis? En felles spleis til alle influencere, sånn at de kan arbeide litt mindre og passe litt mer på så de ikke blir overarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 21. desember 2022 #817 Del Skrevet 21. desember 2022 Sprite skrev (2 timer siden): Ja huff. Utrolig slitsomt arbeid dette.. kanskje man burde opprette en spleis? En felles spleis til alle influencere, sånn at de kan arbeide litt mindre og passe litt mer på så de ikke blir overarbeidet. At de ikke ser selv hvor sutrete de er. Har ennå ikke sett en influencer som har travle dager. De er like patetiske hele gjengen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 21. desember 2022 #818 Del Skrevet 21. desember 2022 Sprite skrev (2 timer siden): Ja huff. Utrolig slitsomt arbeid dette.. kanskje man burde opprette en spleis? En felles spleis til alle influencere, sånn at de kan arbeide litt mindre og passe litt mer på så de ikke blir overarbeidet. Nussepus skrev (Akkurat nå): At de ikke ser selv hvor sutrete de er. Har ennå ikke sett en influencer som har travle dager. De er like patetiske hele gjengen. Man bør kanskje være litt forsiktig med å skulle mene hvordan influenser"yrke" er uten at man selv eventuelt har forsøkt seg i bransjen. Man ser ikke nødvendigvis alt selv om en del deles, så og vite om det er travelt eller ikke kan være litt vanskelig å vite faktisk. (Skriver yrke i hermetegn, fordi jeg vet ikke om jeg klarer å definere det som et yrke egentlig) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 21. desember 2022 #819 Del Skrevet 21. desember 2022 Japp skrev (Akkurat nå): Man bør kanskje være litt forsiktig med å skulle mene hvordan influenser"yrke" er uten at man selv eventuelt har forsøkt seg i bransjen. Man ser ikke nødvendigvis alt selv om en del deles, så og vite om det er travelt eller ikke kan være litt vanskelig å vite faktisk. (Skriver yrke i hermetegn, fordi jeg vet ikke om jeg klarer å definere det som et yrke egentlig) Jeg kommer A L D R I til å respektere de som har dette som jobb. Og jeg bruker ordet jobb ironisk her. Jeg kommer A L D R I til å la være å dømme de som «jobber» med dette. Det er ikke en jobb. Det er en idiotisk patetisk ting som har kommet frem av folk som er late og ikke gidder å gjøre noe skikkelig. Og ikke få meg til å begynne med at de tjener såpass som de gjør. Det er et HÅN mot sykehusansatte,barnehagearbeidere,butikkansatte etc. De som holder landet igang! Så ikke snakk til meg om å passe meg ang snakk om dette «yrket». Det er patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 21. desember 2022 #820 Del Skrevet 21. desember 2022 Sprite skrev (4 minutter siden): Jeg kommer A L D R I til å respektere de som har dette som jobb. Og jeg bruker ordet jobb ironisk her. Jeg kommer A L D R I til å la være å dømme de som «jobber» med dette. Det er ikke en jobb. Det er en idiotisk patetisk ting som har kommet frem av folk som er late og ikke gidder å gjøre noe skikkelig. Og ikke få meg til å begynne med at de tjener såpass som de gjør. Det er et HÅN mot sykehusansatte,barnehagearbeidere,butikkansatte etc. De som holder landet igang! Så ikke snakk til meg om å passe meg ang snakk om dette «yrket». Det er patetisk! Tja, det har jo ikke kommet frem av seg selv. Hvis ingen hadde fulgt de og annonsører ikke hadde brukt de så ville de ikke kunne livnære seg (og vel så det) på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå