gladlaksen Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #141 Del Skrevet 15. juli 2022 Tessiekd skrev (25 minutter siden): Ja absolutt! Jeg tenkte å ta kontakt med jordmor nå i neste uke. Har du gjort det? De kan jo også få ordnet det 🥰❤️ Så bra! 🥰 Jeg skrev akkurat en melding til legekontoret nå, via helsenorge. Skrev at jeg ønsker å registrere meg for tidlig ultralyd og svangerskapskontroll, får se hva de svarer 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #142 Del Skrevet 21. juli 2022 (endret) Uke 7 idag, 6+0 🥳 Har fått time hos fastlege for første svangerskapskontroll i midten av august, da er jeg i uke 11. Er på ferie i Sverige nå og har faktisk fått booket en privat gyntime for tidlig ultralyd her, nå på mandag 🤞 Da er jeg 6+4. Er veldig veldig spent og nervøs, og håper så inderlig at alt ser fint ut ❤ Symptomene er veldig vage, hadde jeg ikke visst at jeg er gravid hadde jeg nok ikke reagert. Er litt mer trøtt enn vanlig og pittelitt uvel til og fra på formiddagene, men ellers er formen fortsatt veldig fin. Endret 21. juli 2022 av gladlaksen Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. juli 2022 #143 Del Skrevet 22. juli 2022 Lykke til på TUL på mandag, håper alt ser bra ut! ❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. juli 2022 #144 Del Skrevet 22. juli 2022 Lykke til på TUL 🥰 Krysser fingrene for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 22. juli 2022 #145 Del Skrevet 22. juli 2022 Ååå heldiggris 😻 masse lykke til TUL på mandag! Hold oss oppdatert! Er jo så gøy at vi er helt likt på vei altså 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 25. juli 2022 #146 Del Skrevet 25. juli 2022 Sååå spent på hvordan det gikk i dag? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #147 Del Skrevet 25. juli 2022 Tusen takk fineste dere! ❤ TUL i dag gikk BRA! Vi var så heldige å få se en bitteliten sak med et bittelite tikkende hjerte 🥰 Er så takknemmelig! 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 25. juli 2022 #148 Del Skrevet 25. juli 2022 gladlaksen skrev (42 minutter siden): Tusen takk fineste dere! ❤ TUL i dag gikk BRA! Vi var så heldige å få se en bitteliten sak med et bittelite tikkende hjerte 🥰 Er så takknemmelig! 🧡 Ååååå 😭 Gratulerer så mye!! Så fantastisk!! ❤️ SÅ glad på dine vegne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 26. juli 2022 #149 Del Skrevet 26. juli 2022 Åå så fantastisk! Gratulerer så mye 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 17. august 2022 #150 Del Skrevet 17. august 2022 Hvordan går det med deg? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 17. august 2022 Forfatter #151 Del Skrevet 17. august 2022 Tessiekd skrev (3 timer siden): Hvordan går det med deg? 🥰 Hei Tessiekd 🥰 Det går bra med meg! Jeg har fortsatt en god del symptomer til og fra, men føler det har flata ut litt i det siste, er ikke like trøtt lengre. Er fortsatt ganske uggen, føles ut som at jeg har vært dagen derpå i mange uker nå, men har blitt vant med det 😅 Har også et merkelig forhold til mat, føles som at jeg har ganen og smakssansene til en ny fremmed person hver dag, mange matvarer jeg ikke klarer lengre, har sjelden lyst på mat, men er sulten hele tiden.. Men ellers fungerer jeg greit i hverdagen og er stort sett i fin form, så er veldig takknemlig for det. Mentalt er det litt vanskeligere synes jeg, føler jeg lever litt i et vakuum frem mot neste ultralyd. Klarer liksom ikke helt å slappe av, er veldig redd for MA, selv om jeg vet det er minimal sjanse osv. osv., men frykten er der. Skal på første svangerskapskontroll hos fastlege i morgen da, det blir bra. Etter det blir jeg henvist til å få tatt ultralyd, mest sannsynlig blir det i uke 13 eller 14. Fortalte nyheten til mamma i uke 8, det var skikkelig stas, og føltes med en gang mye mer virkelig 💓 Gleder meg veldig til å fortelle det til flere, men kommer nok til å vente til etter neste ultralyd. Hvordan går det med deg?? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 17. august 2022 #152 Del Skrevet 17. august 2022 gladlaksen skrev (11 timer siden): Hei Tessiekd 🥰 Det går bra med meg! Jeg har fortsatt en god del symptomer til og fra, men føler det har flata ut litt i det siste, er ikke like trøtt lengre. Er fortsatt ganske uggen, føles ut som at jeg har vært dagen derpå i mange uker nå, men har blitt vant med det 😅 Har også et merkelig forhold til mat, føles som at jeg har ganen og smakssansene til en ny fremmed person hver dag, mange matvarer jeg ikke klarer lengre, har sjelden lyst på mat, men er sulten hele tiden.. Men ellers fungerer jeg greit i hverdagen og er stort sett i fin form, så er veldig takknemlig for det. Mentalt er det litt vanskeligere synes jeg, føler jeg lever litt i et vakuum frem mot neste ultralyd. Klarer liksom ikke helt å slappe av, er veldig redd for MA, selv om jeg vet det er minimal sjanse osv. osv., men frykten er der. Skal på første svangerskapskontroll hos fastlege i morgen da, det blir bra. Etter det blir jeg henvist til å få tatt ultralyd, mest sannsynlig blir det i uke 13 eller 14. Fortalte nyheten til mamma i uke 8, det var skikkelig stas, og føltes med en gang mye mer virkelig 💓 Gleder meg veldig til å fortelle det til flere, men kommer nok til å vente til etter neste ultralyd. Hvordan går det med deg?? 🥰 Åå så godt å høre fra deg og at det stort sett går ganske bra og at du er i fin form 🥰 kjenner meg skikkelig igjen i alt du sier faktisk! 🙈 Jeg har også mildere symptomer nå faktisk, selv om de fortatt er der. men fortsatt litt uggen av og på og har måtte kutte ut masse ting som egentlig er noe av det beste jeg vet, fordi nå smaker det bare pyton! Spesielt alt med løk og hvitløk (hvitløksdressing ect) 😨 og luktesansen har nådd nye høyder. Og gå i butikk er jo helt forferdelig med alle de forskjellige luktene 🙈 og fytti så vondt noen lukter au 😂 Skjønner deg så godt når det gjelder mentalt. Dette er mye tyngre mentalt enn jeg hadde sett for meg og av og til så føles det ut som jeg svever utenfor min egen kropp siden jeg ikke har noe kontroll over følelsene eller tankene, og redselen for å miste ligger hele tiden og murrer. åå men så godt og så gøy at du skal til kontroll i morgen. Jeg føler det hjelper litt og ha disse timene. Men du har ikke vurdert og ta en til privat UL da bare for å få senke skuldrene litt? ❤️ jeg skal til UL igjen i uke 12, men bestilte meg en nå på fredag også, bare for å få senke stressnivået litt. Er jo 2 uker siden vi var å så lille nurket og jeg syns 4 uker var alt for lang tid å vente på neste 🙈 åå jaa så stas og fortelle det til foreldre 🥰 kan tenke meg hun ble glad da? 🥰 Vi har fortalt til familie og et par venner men tenker også å vente til etter ul i uke 12 med å gjøre det «offentlig». Gleder meg bare så til å kunne begynne å kjøpe inn noe 😃 har kun handlet meg sånn stor sovepute enn så lenge! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 18. august 2022 Forfatter #153 Del Skrevet 18. august 2022 Tessiekd skrev (18 timer siden): Åå så godt å høre fra deg og at det stort sett går ganske bra og at du er i fin form 🥰 kjenner meg skikkelig igjen i alt du sier faktisk! 🙈 Jeg har også mildere symptomer nå faktisk, selv om de fortatt er der. men fortsatt litt uggen av og på og har måtte kutte ut masse ting som egentlig er noe av det beste jeg vet, fordi nå smaker det bare pyton! Spesielt alt med løk og hvitløk (hvitløksdressing ect) 😨 og luktesansen har nådd nye høyder. Og gå i butikk er jo helt forferdelig med alle de forskjellige luktene 🙈 og fytti så vondt noen lukter au 😂 Skjønner deg så godt når det gjelder mentalt. Dette er mye tyngre mentalt enn jeg hadde sett for meg og av og til så føles det ut som jeg svever utenfor min egen kropp siden jeg ikke har noe kontroll over følelsene eller tankene, og redselen for å miste ligger hele tiden og murrer. åå men så godt og så gøy at du skal til kontroll i morgen. Jeg føler det hjelper litt og ha disse timene. Men du har ikke vurdert og ta en til privat UL da bare for å få senke skuldrene litt? ❤️ jeg skal til UL igjen i uke 12, men bestilte meg en nå på fredag også, bare for å få senke stressnivået litt. Er jo 2 uker siden vi var å så lille nurket og jeg syns 4 uker var alt for lang tid å vente på neste 🙈 åå jaa så stas og fortelle det til foreldre 🥰 kan tenke meg hun ble glad da? 🥰 Vi har fortalt til familie og et par venner men tenker også å vente til etter ul i uke 12 med å gjøre det «offentlig». Gleder meg bare så til å kunne begynne å kjøpe inn noe 😃 har kun handlet meg sånn stor sovepute enn så lenge! 🙈 Det er så fascinerende at smaks- og luktesansen kan bli så annerledes og forsterka, helt vilt! Så og si ALT jeg før har syntes vært godt og som jeg aldri sier nei til, klarer jeg ikke tanken på nå! Men har merka at det er mest tanken på mat som gjør meg kvalm, om jeg begynner å spise noe så går det som oftest greit. Bortsett fra pesto og majones (som jeg tidligere har vært storforbruker av) 😅 Det klarer jeg ikke! Jeg har fått henvisning til TUL offentlig uke 14 (13+1). Det blir ALT for lenge til. Skal på en jobbreise neste uke, men uka etter har jeg nå fått bestilt meg privat UL (uke 12, 11+5) . Kan ikke vente, akkurat nå klarer jeg ikke helt å tro på at det fortsatt er noe levende der inne. Kommer til å være i lykkerus hvis alt ser bra ut ❤️❤️❤️ Så da blir det faktisk UL to uker på rad. Men den første er tidlig i uka og den andre sent, så jeg rekker nok å gruglede meg til den siste også😆 Åh, så spennende med en ny ultralyd i morgen 😊 Hadde den private klinikken hatt ledige timer tidligere hadde jeg garantert dratt innom nå. Gleder meg til å høre fra deg i morgen etter UL, så spennende 🥰 Mamma ble veldig glad og rørt! Jeg gleder SÅ til å fortelle det til flere, det blir nok til resten av familien og til et par venner nå etter neste UL uke 12 🥰 Jeg gleder meg også veldig til å kjøpe inn noe, tror det første plagget jeg kjøper blir en søt ulldress fra Nøstebarn via Tise ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 21. august 2022 #154 Del Skrevet 21. august 2022 Så herlig å høre at alt fremdeles går bra og at du har fortalt det til moren din! ❤️ skjønner at du syns det er lenge å vente til TUL, lykke til på neste ultralyd 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 21. august 2022 Forfatter #155 Del Skrevet 21. august 2022 Elise93 skrev (8 timer siden): Så herlig å høre at alt fremdeles går bra og at du har fortalt det til moren din! ❤️ skjønner at du syns det er lenge å vente til TUL, lykke til på neste ultralyd 🥰❤️ Tusen takk 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 #156 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hvordan går det med deg @gladlaksen? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter #157 Del Skrevet 23. oktober 2022 Elise93 skrev (På 2.10.2022 den 10.02): Hvordan går det med deg @gladlaksen? ❤️ Hei @Elise93 ❤️ Det går veldig bra med meg, til tross for litt småplager som jo hører med, så lever jeg stort sett i en lykkeboble 🥰 den lille i magen ser også ut til å ha det veldig bra! Vi var på ultralyd i uka som var og fikk vite at alt ser normalt ut og at vi venter en liten gutt 🥰 Er så takknemmelig for hver milepæl nå og heldigvis har redselen og frykten for at noe galt skal skje avtatt mer og mer de siste ukene/måneden 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 25. oktober 2022 #158 Del Skrevet 25. oktober 2022 gladlaksen skrev (På 23.10.2022 den 10.56): Hei @Elise93 ❤️ Det går veldig bra med meg, til tross for litt småplager som jo hører med, så lever jeg stort sett i en lykkeboble 🥰 den lille i magen ser også ut til å ha det veldig bra! Vi var på ultralyd i uka som var og fikk vite at alt ser normalt ut og at vi venter en liten gutt 🥰 Er så takknemmelig for hver milepæl nå og heldigvis har redselen og frykten for at noe galt skal skje avtatt mer og mer de siste ukene/måneden 🙏 Såå godt å høre! 🥰💙 gratulerer med en liten gutt i magen 😍 herlig! Nå som dere vet kjønn kan dere jo virkelig begynne shoppingen osv også 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 18. desember 2022 #159 Del Skrevet 18. desember 2022 Hvordan går det med deg? 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå