AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Nettopp fylt 25, fortsatt jomfru. Har vært sammen med noen få kvinner, men det fungerer aldri, de ser på meg som om jeg er den mest ekle dritten på planeten, selv om det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Det handler ikke engang om å bare være liten, jeg bryr meg ikke om at jeg må sitte å tisse eller at jeg ikke engang kan onanere skikkelig. Det handler om å leve et ensomt, uoppfyllende liv og hvor mye samfunnet forakter gutter som meg. Jeg kommer aldri til å finne en partner eller vite hvordan kjærlighet føles, og det gjør at alt i livet føles meningsløst. Å aldri ha en kjæreste eller gifte seg eller få barn, det er bortkastet tid. Alt på grunn av noe visstnok så "trivielt". Jeg føler at minst halvparten av de som leser den tittelen umiddelbart tenkte «så patetisk, for en taper» og det er en del av problemet, dette blir aldri tatt på alvor. Det er vanskelig å komme seg gjennom en dag uten å se en slags påminnelse om at folk hater og er kvalm av små gutter, og likevel er det på en eller annen måte vår feil at vi føler oss dårlige av det. Folk sier det er vår holdning, og jeg må lure på, hvor tror de denne holdningen kommer fra? Tror du vi er født fulle av selvforakt og usikkerhet? Jeg har blitt avvist av alle jeg noen gang har vært intim med, og det er alltid spesifikt på grunn av størrelsen min. Ikke "size queens" eller idioter, vanlige folk har preferanser og gjør det klart at de ikke liker små pikk. Og saken er at det er helt greit, du liker det du liker, ingen skam der. Men hvorfor må folk hate oss så mye på toppen av det? Er det ikke nok at de fleste av oss er ekstremt ulykkelige? Jeg har vært ulykkelig så lenge, jeg husker ikke hvordan noe godt føles... Anonymkode: b8bca...629 2
GiftM Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Du skriver ikke hvor liten den er, og ser ditt problem. Særlig når en leser her og andre plasser at det er viktig med en penis som passer. Bra du er åpen og ærlig på det. Hadde jeg vert deg så hadde jeg laget ei kontaktannonse med bilder osv. Skrevet på deg selv, at du har liten penis osv. Viktig da å fokusere på dine gode sider. Betalt for det. Så vil du se du får respons. Sex dreier seg mer enn hvor stor den er. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Det er ingen som hater deg, i hvert fall ikke på grunn av penisstørrelse. Anbefaler deg å ta kontakt med en god psykolog/sexolog, dette er på ingen måte verdens undergang, og det må noen si til deg på en god måte. Jeg vet om flere "små" menn som har supre liv med flotte damer i dag. Anonymkode: 1341c...72f 10
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Finnes mange aseksuelle der ute som også vil ha kjæreste. Hva med prøve det? Aseksuelle liker kos og nærhet, men ikke så ofte sex. Sammen ville dere funnet ut av det. Anonymkode: 84ff3...3dd 10
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Finnes mange aseksuelle der ute som også vil ha kjæreste. Hva med prøve det? Aseksuelle liker kos og nærhet, men ikke så ofte sex. Sammen ville dere funnet ut av det. Anonymkode: 84ff3...3dd Det er mer nærliggende å lete etter en partner med vaginisme. Anonymkode: 6bec6...779 4
SoWhat? Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finnes mange aseksuelle der ute som også vil ha kjæreste. Hva med prøve det? Aseksuelle liker kos og nærhet, men ikke så ofte sex. Sammen ville dere funnet ut av det. Anonymkode: 84ff3...3dd Så Ts som har lyst på sex må "prøve" å finne noen som er aseksuelle? Altså. 9
SoWhat? Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Jeg vet at du ikke tror meg, men det er ikke alle som bryr seg. De fleste gjør sikkert det, men det er aldri "alle"! Ingen hater deg eller noen med små peniser. Hvor kommer "hat" fra? 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Føler med deg ts. Var selv jomfru til jeg var 25. Men da hadde jeg ikke engang gått på noen "smeller". Det handlet sikkert mest om dårlig selvtillit. Kunne ikke tro at noen kvinne ville ha meg, enda jeg var/er ganske normal. Det satt mest i mitt eget hode, jeg var ekstremt sjenert og livredd for avvisninger i alle år. 25 år senere vet jeg at det har satt sitt preg på meg, men mest på takknemligheten over at det "gikk bra til slutt". Og jeg setter kanskje større pris på parforhold og sex enn mange andre, fordi det så evig lenge virket uoppnåelig for meg. Kan ikke tro at du er uten ganske normal følsomhet selv om du er misfornøyd med størrelsen. Så det burde være måter du kan nyte sex med en partner på. Tenk at du til slutt kan finne en kvinne som aksepterer deg som du er, og ser muligheter fremfor begrensninger. Og en mann kan gi en kvinne nytelse og tilfredsstillelse på så mange måter. Men skjønner jo hvordan holdninger og oppfattelsen av mulige partneres forventninger lett kan bli et problem her. Av ulike grunner, også kroppslige, kan både kvinner og menn bli rammet av elendig selvtillit og "miste troen". Du behøver å finne ei som er fordomsfri og positiv nok til å se forbi det du oppfatter som så ødeleggende. Jeg er sikker på at hun finnes der ute et sted. Anonymkode: 12e6f...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Så Ts som har lyst på sex må "prøve" å finne noen som er aseksuelle? Altså. Ja, herregud for et forslag 🙈 Men TS. Det er mange som får seg kjæreste. Også folk i rullestol, som ikke får brukt penisen på alle mulige måter. Eller folk som sliter med impotens. Du har sikkert en munn som fungerer godt. For min del synes jeg god oralsex er mye viktigere enn penetrering. Det er jo først og fremst oralsex jeg kommer av. Du må nesten bare jobbe med egen innstilling. Det er noen som bryr seg om størrelse, men også mange som ikke gjør det. Anonymkode: 69493...3af 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 Det er bare en tiss! Skjønner det er veldig vansklig for menn og akseptere det. Men en penis er ikke det viktigste med en mann om du en kjempe fin personlighet og tar godt vare på deg selv så er penis 0 problem. Noen damer liker faktisk små peniser og hva er for små? Alt ifra 11 cm er innanfor Anonymkode: 7feb4...182 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Finnes kvinner som søker det platonske samliv. Men du fremstår ikke som typen. At du assosierer din psykologiske status med din penisstørrelse er kanskje å tro symptom er selve årsaken. Har du fått en skikkelig utredning? Begynn der. Med lavt testosteron f.eks, vil noen av symptomene være depresjon og ikke ferdig utviklet penis. Årsaken kan variere for at dette skjer, men svar kan finnes. Med svar finnes også mulige løsninger. Så frem du ikke har svar på en skikkelig utredning, så blir det meningsløst å komme med mulige løsninger. Gi deg selv en julegave, kom deg til rett behandler og finn ut av ting. På tide å ta grep. Tar du ikke grep er du enten et troll eller bare dum. Jeg håper du ikke luller deg inn i en egotripp av selvmedlidenhet, men kommer deg ut i den store verden og får svar på dine spørsmål. . Anonymkode: 65c49...10f 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 Høres strengt tatt ikke ut som det er størrelsen på penis som er problemet her. Selv om en stor penis er bedre enn en liten penis i et vakuum. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er bare en tiss! Skjønner det er veldig vansklig for menn og akseptere det. Men en penis er ikke det viktigste med en mann om du en kjempe fin personlighet og tar godt vare på deg selv så er penis 0 problem. Noen damer liker faktisk små peniser og hva er for små? Alt ifra 11 cm er innanfor Anonymkode: 7feb4...182 Dette er bare tull. Det stemmer sikkert for jenter som ikke kan velge de mennene de ønsker og må inngå kompromisser, men blant attraktive jenter som kan velge hvilken mann de vil ha så velger man helt klart bort en med liten penis fordi det er nok av andre menn. Anonymkode: 41964...001 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 Hei TS! Jeg er en dame på 44. Jeg skjønner godt at du føler som du gjør. Vi lever i et samfunn der fokuset på det perfekte er tilnærmet sykelig, og en vellykket og perfekt seksualitet skal være en stor del av det. Jeg debuterte sent selv, jeg var 26. Jeg trodde ingen kunne like meg eller begjære meg for den jeg var, spesielt ikke fysisk. Det tok meg lang tid å bli komfortabel i egen kropp. Nå er jeg det, og har en helt annen opplevelse enn i tjue årene. Jeg møtte en mann en gang med det som nok medisinsk vil defineres som en mikropenis. Og vi hadde sex. Han sa til meg på forhånd at dersom størrelse var viktig for meg, så hadde han lite å tilby på det området. Men han hadde veldig mye annet å tilby. Han var fantastisk med munnen og tunga, han brukte fingrene og hendene helt nydelig- og han tok seg god tid med foreplay og å utforske min kropp og gi meg nytelse. De fleste kvinner (85%) kommer ikke av penetrering alene. Dermed er ikke str så viktig mtp tilfredstillelse. Man kan ha fantastisk god sex med oral, fingring, leketøy osv. For min del kan jeg si at- jo det er deilig å knulle, men jeg kunne fint klart meg uten i et godt samliv med et ellers godt fungerende sexliv. Mitt råd til deg er: ei det, erkjenn at størrelsen er som den er, men ikke la det definere deg! Du har sikkert masse annet å by på som er attraktivt! Men: en som ser på det som en stor begrensning og fokuserer på det som ikke fungerer- kan fort oppfattes av andre som litt negativ og selvbegrensende. Håper virkelig du kan oppleve gode stunder med oppegående damer- det fortjener du! Du fortjener ikke hat! Anonymkode: 9afbb...df6 18
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Du har jo vært sammen med damer før sier du så ingen syns du er som de negative ordene du selv beskriver deg som. Jeg vet om en mann med mikropenis altså under 7 cm. Jeg vet det fordi han var forelsket i venninnen min og fortalte henne det en gang hun prøvde å komme i buksene på han og han var flau og ville snakke med hun om det, men jeg hadde aldri gjettet det ellers fordi han har skikkelig draget på damer (utseende under middels i mine øyne, men man kommer langt med å være snill!) og har hatt flere langvarige forhold de 10-15 årene jeg har kjent han. Så det er fullt mulig å få kjæreste, sex og å oppleve kjærlighet selvom man har liten penis. Det værste her sitter i hodet ditt og det er tydelig at depresjonen din svartmaler selvbildet ditt og tankegangen. Håper du begynner hos psykolog. Begynn også med noe som gir deg mestring så du kan bygge en bedre selvfølelse ❤️ Anonymkode: d1d57...a45
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #15 Skrevet 13. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Høres strengt tatt ikke ut som det er størrelsen på penis som er problemet her. Selv om en stor penis er bedre enn en liten penis i et vakuum. Dette er bare tull. Det stemmer sikkert for jenter som ikke kan velge de mennene de ønsker og må inngå kompromisser, men blant attraktive jenter som kan velge hvilken mann de vil ha så velger man helt klart bort en med liten penis fordi det er nok av andre menn. Anonymkode: 41964...001 Bare utrolig å lire ut av seg dette i DENNE tråden, hvor ts har beskrevet hvor nedbrutt han har blitt av å møte kvinner med kanskje nettopp denne holdningen. Er det sånne påminnelser han håper å få servert, om hvem som ville kastet ham på huet ut når boxeren kom av? Kan vi ikke gå ut fra at han vært nok plaget med å tenke på den typen avvisning allerede? Han må jo få håpe og tro at det finnes ei for akkurat ham! Og det er jo opplagt ikke en ovefladisk, selvtilfreds, bortskjemt cherrypicker-dame som mener hun er guds gave til mannen, og hvor målet for hennes suksess er å finne en med den perfekte penis! For meg fremstår slike kvinner som opplagt uattraktive i kraft av sin umåtelige grunnhet, men jeg går da også ut fra at det kun er et attraktivt ytre det siktes til her. (Som om det er entydig hva akkurat DET ER, noe som beviselig også er helt feil!) Og typen finnes for all del blant begge kjønn, de som selvtilfreds opphøyer seg selv og hvor kresne de må få tillate seg å være. I "kjøttmarkedet". HUFF! En kvinne som er attraktiv for trådstarter vil være en med en helt annen holdning til en partner, også som medmenneske, venn osv. En raus, klok, kjærlig, takknemlig, imøtekommende, empatisk kvinne som ikke er av den dømmende typen. En slik kvinne som ts må håpe å finne, er derfor alt annet enn annenrangs, men har kanskje heller en misunnelsesverdig vakker personlighet. Som hun på sin side fortjener å bli elsket for. Og det fins noen av dem også, heldigvis. Som kan bli part i et forhold der de to fortjener hverandre til tusen selv om de er "uperfekte" hver på sitt vis. Selv om ts kanskje har en litt spesiell utfordring i å finne en av dem. Attraktivitet er, heldigvis, subjektivt. Anonymkode: 12e6f...3ca 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #16 Skrevet 14. desember 2021 22 hours ago, GiftM said: Du skriver ikke hvor liten den er, og ser ditt problem. Særlig når en leser her og andre plasser at det er viktig med en penis som passer. Bra du er åpen og ærlig på det. Hadde jeg vert deg så hadde jeg laget ei kontaktannonse med bilder osv. Skrevet på deg selv, at du har liten penis osv. Viktig da å fokusere på dine gode sider. Betalt for det. Så vil du se du får respons. Sex dreier seg mer enn hvor stor den er. Den er 12 cm.... Anonymkode: b8bca...629
TheHairyToothfairy Skrevet 14. desember 2021 #17 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nettopp fylt 25, fortsatt jomfru. Har vært sammen med noen få kvinner, men det fungerer aldri, de ser på meg som om jeg er den mest ekle dritten på planeten, selv om det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Det handler ikke engang om å bare være liten, jeg bryr meg ikke om at jeg må sitte å tisse eller at jeg ikke engang kan onanere skikkelig. Det handler om å leve et ensomt, uoppfyllende liv og hvor mye samfunnet forakter gutter som meg. Jeg kommer aldri til å finne en partner eller vite hvordan kjærlighet føles, og det gjør at alt i livet føles meningsløst. Å aldri ha en kjæreste eller gifte seg eller få barn, det er bortkastet tid. Alt på grunn av noe visstnok så "trivielt". Jeg føler at minst halvparten av de som leser den tittelen umiddelbart tenkte «så patetisk, for en taper» og det er en del av problemet, dette blir aldri tatt på alvor. Det er vanskelig å komme seg gjennom en dag uten å se en slags påminnelse om at folk hater og er kvalm av små gutter, og likevel er det på en eller annen måte vår feil at vi føler oss dårlige av det. Folk sier det er vår holdning, og jeg må lure på, hvor tror de denne holdningen kommer fra? Tror du vi er født fulle av selvforakt og usikkerhet? Jeg har blitt avvist av alle jeg noen gang har vært intim med, og det er alltid spesifikt på grunn av størrelsen min. Ikke "size queens" eller idioter, vanlige folk har preferanser og gjør det klart at de ikke liker små pikk. Og saken er at det er helt greit, du liker det du liker, ingen skam der. Men hvorfor må folk hate oss så mye på toppen av det? Er det ikke nok at de fleste av oss er ekstremt ulykkelige? Jeg har vært ulykkelig så lenge, jeg husker ikke hvordan noe godt føles... Anonymkode: b8bca...629 Stress ned. Vær glad i den truseslangen du har, det hører ikke hjemme å være sint på sin beste venn fordi du mener han ikke er likt godt nok av andre. Og, du får ingen kvinde om det er det som skal berge deg. Begynn ha det kult med deg selv (nei, jeg mente det ikke sånn!) så kommer det en dag en person som liker deg akkurat slik du er. Men igjen, du må faen meg begynne like deg selv aller først. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #18 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den er 12 cm.... Anonymkode: b8bca...629 Det er jo tilnærmet gjennomsnittlig størrelse. Det helt «vanlige» er vel 13,5 eller noe. Dårlig av deg å fremstille det som spesielt lite. Anonymkode: bb3dd...4a3 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #19 Skrevet 14. desember 2021 Du er deprimert pga. ditt kjønnsorgan? Seriøst! Ta deg sammen! Ingen bryr seg om størrelsen på kjønnsorganet ditt. Tror folk heller skyr usikkerheten din eller væremåten din. Anonymkode: 3c5ce...a94 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #20 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo tilnærmet gjennomsnittlig størrelse. Det helt «vanlige» er vel 13,5 eller noe. Dårlig av deg å fremstille det som spesielt lite. Anonymkode: bb3dd...4a3 Norsk snitt er målt. Det er 14,3 cm. En vanlig norsk arbeidskuk er innenfor et standardavvik fra dette. Medianen er rett under 14,3. Ved normalfordeling vil noen få % heve snittet. Det er disse menn ønsker å være, men, ja bare noen få er en av dem. Så oppsummert så er det vanlig å ha mindre en snittet, og de store trekker opp snittet. Er du normal må du lære deg å leve med at de fleste kvinner har erfart en og annen med størrelse. Du er ikke alene. Du er blant 80% av alle menn. Du får vise deg å være et arbeidsjern verdig. En arbeidskuk er ikke å forrakte. . Anonymkode: 65c49...10f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå