AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Broren min døde brått for litt over 1 måned siden. Vet ikke hvordan livet skal fortsette, føler ingen glede og har ikke lyst å eksistere. Han har 2 små barn som nå er uten pappa og en samboer. Prøver å drukne meg selv i juleforberedelser da jula skal feires hos oss i år.. han skulle også feiret her. De fleste julegavene er kjøpt inn for flere måneder siden og istad fjernet jeg hans gaver fra posen med gaver 😢 føles så uvirkelig og vet ikke hvordan man skal komme seg over dette? Hadde han vært gammel og syk hadde det vært en ting, men en frisk person i 20-årene skal ikke bli borte sånn her 😭 mine andre søsken er mye yngre enn oss, men han og jeg vokste opp sammen, de forstår ikke ting som han gjorde. Føler meg alene i søskenflokken nå. Sliter også med mye dårlig samvittighet. At jeg burde besøkt han oftere, ringt oftere osv. Alle kranglene vi har hatt som var så meningsløse, ofte startet av meg. Han sa alltid at han ikke ville krangle med den lille familien han hadde. Og nå er han bare borte og alt er jævlig. Familien er ødelagt for alltid. Vi har ikke lenger den personen på sammenkomster som snakker høyest og lager alt liv. Føler jeg tok han for gitt, for han skulle jo være her i mange, mange år til. Så er det jul. Alle er glade og det er masse lys og musikk. Klarer bare å tenke at julemusikk er veldig trist, har ikke tenkt det før.. syns bare det er så grusomt at han ikke skal få være sammen med sin samboer og barn 😢 og tanken på at jeg aldri får se han igjen er så jævlig! Anonymkode: 92f82...b34
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Kondolerer. Sender mange gode tanker ❤❤ Jeg mistet min storebror for 2 år og 5 mnd siden, så jeg kan kjenne meg litt igjen. Han ble 27 år, men han hadde ikke barn eller samboer. Skulle gjerne ha gitt deg noen gode tips om hvordan man kunne ha kommet seg videre, men jeg har ikke svar på det selv. Enda så driver jeg å drukner meg selv i prosjekter, for å komme unna sorgen. Bare vit at du ikke er alene, kjære deg!! Anonymkode: 4d68c...f83
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Føler med deg! ❤️ Jeg mistet broren min for 3 år siden. Døde brått og etterlot seg kone og en sønn på 2 år. Jeg følte også på den sorgen over at sønnen skulle måtte vokse opp uten faren sin. Alt føles så vondt og meningsløst nå, men jeg lover deg det at livet vil bli litt lettere å leve etterhvert, og så må du bare få sørge og gråte akkurat nå.. Jeg hadde akkurat de samme tankene som deg om veldig mye.. Det vil bli bedre, men ikke med det første! Anonymkode: 8b511...8d4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Kondolerer! Det vil være vondt lenge, men det vil bli bedre. Ikke fordi sorgen blir mindre eller minnet for svakt, men fordi du vil bli sterkere av å bære denne tunge børen. ❤️ Anonymkode: 32073...859
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 6.02): Kondolerer! Det vil være vondt lenge, men det vil bli bedre. Ikke fordi sorgen blir mindre eller minnet for svakt, men fordi du vil bli sterkere av å bære denne tunge børen. ❤️ Anonymkode: 32073...859 Dette var pent og riktig sagt❤ Anonymkode: 58dde...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå