Gå til innhold

Shadow bannet på Tinder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjedde noe rart med tinder kontoen min i går ... Først stod det at jeg var utestengt og ikke ville få tilgang igjen, så restartet jeg appen og da kom det opp en verifiseringsprosess hvor jeg skulle trykke på f eks Kreps, Bil osv av symboler som kom opp for å verifisere at jeg var et menneske. Så fikk jeg tilgang til Tinder igjen, men meldingene jeg skriver kommer ikke frem og jeg har Tinder Gold hvor man kan se antall likes hver dag og nå er det 0 nye likes (pleier å være flere hundre hver dag). Jeg betalte til og med for Tinder Boost men fortsatt 0 likes så jeg vet at jeg er rammet av shadow banning 😭 Har ikke brutt noen regler og aner ikke hvorfor. Har skrevet til Tinder.. Er det noen her det har skjedd med som har fått tilbake profilen sin? Er det en bug i tinder eller er jeg på ekte utestengt for alltid? Nå får ikke matchene mine meldinger fra meg eller kan se meg der 😭

Anonymkode: 50129...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er et tegn på at du bør prøve å finne deg en kjæreste ved å treffe folk på ordentlig, ikke via en app?😉

Jeg skal innrømme at det ikke er helt enkelt akkurat nå for tida, men generelt burde mange logge av alle apper og komme seg ut og møte folk.

Anonymkode: 8238e...ced

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er et tegn på at du bør prøve å finne deg en kjæreste ved å treffe folk på ordentlig, ikke via en app?😉

Jeg skal innrømme at det ikke er helt enkelt akkurat nå for tida, men generelt burde mange logge av alle apper og komme seg ut og møte folk.

Anonymkode: 8238e...ced

Vi er ganske mange som har funnet kjærligheten på tinder. Det er ikke sånn at det er forbudt å gå ut av døren for å treffe folk dersom man har profil på tinder. 

Tror dessverre ikke det er så mye annet du kan gjøre enn å avvente svar fra tinder, ts. 

Anonymkode: f1792...2ac

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har noen som skrev til kundeservice fått svar?

Anonymkode: bbe02...2ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aldri. Svaret jeg fikk var kopi av det som stod på nettsiden. 

Anonymkode: 44b96...0c4

Skrevet

Nytter ikke å komme frem hos kundeservice. Eneste løsning er å bruke et annet telefonnummer.

Anonymkode: eeca2...da1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei jeg fikk ikke svar fra kundeservice men noen dager senere var alt i orden med brukeren min så det løste seg hvertfall. Jeg slettet appen noen ganger og vet ikke om det var pga det eller pga noe annet at det løste seg 

Anonymkode: 50129...814

Skrevet
Sitat

Shadow bannet på Tinder!

Ja vel, hvorfor er det noen sak at en som kaller seg Shadow brukte banneord på Tinder..?

Anonymkode: 1970d...87a

• Liker 2
Skrevet

Tinder kan stenge kontoen din når som helst, for hva som helst - det er bare i Sør-Korea at de MÅ oppgi grunnen...og det verste er, de stopper ikke abonnementet ditt automatisk. 

Uansett, for å få en ny "sjanse", så må du gjøre følgende: 

- Nytt tlf. nr 

- Ny facebook profil 

- Nye bilder

- Ny betalingsinformasjon 

Tror det var nok - men som du ser, så er det en omfattende prosess. 

Anonymkode: db4c2...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...