Gå til innhold

Mr-undersøkelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann godtfolk! 

Jeg lurer på om det er "vanlig" og bli innkalt inn til ny mr, under en måned etter sist mr? Når de ikke fant noe, fikk ingen beskjed om ny time før på tirsdag og skal inn nå på onsdag... hilsen nervøs mann...

Anonymkode: cceb1...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kalt inn til ny MR like etter forrige MR (under en uke senere) fordi de hadde funnet noe på bildene som de ville undersøke nærmere. Jeg ble kjempenervøs og tenkte at dette kan jo umulig være gode nyheter? Men det viste seg å ikke være alvorlig, bare noe vi må holde øye med fremover. Det ble funnet helt tilfeldig fordi de tok bilde av noe annet i samme område.

En annen gang måtte jeg ta røntgenbilder på nytt fordi kvaliteten på bildene ikke var gode nok til at kirurgen kunne se alt det han ønsket å se.

Satser på at det ikke er noe alvorlig for deg heller. :)

Anonymkode: 37416...4c8

• Liker 1
Skrevet

De har sikkert bare rota vekk bildene dine.

Anonymkode: 87999...e35

Skrevet

Opplevde dette da jeg skulle ta MR med kontrast og de glemte å gi meg kontrast. Det ble ikke oppdaget før svaret på bildene kom tilbake. Svaret var selvfølgelig at de ikke fant noe galt, for de kunne ikke se det som faktisk skulle kontrolleres ettersom det måtte kontrast til for å sjekke det. 😛

Anonymkode: 7413e...74a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...