Gå til innhold

Utslett i ansiktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer nå å bestille time hos hudlege. 

For en stund siden fikk jeg plutselig et slags utslett under det ene øyet. Et lite område med rød og sår hud. Etterhvert ble området litt større, tørr og sår hud som væsker. Ikke gult puss, men bare blank væske. Så ble det borte igjen. Og kom tilbake etter noen dager og da også under andre øye! Og slik har det fortsatt, området hovner også opp. Ser ikke ut. Jeg smører på inotyolsalve om natten og det er det eneste som ser ut til å hjelpe. Når utslettet/eksemet/hva enn det er går tilbake så går det typisk kanskje en ukes tid eller litt lenger før det returnerer. 

Har aldri tidligere slitt med hudproblemer hverken i form av utslett eller eksem, og har det ingen andre steder på kroppen enn under øynene. Har ikke begynt å bruke nye hudprodukter eller sminke, ei heller endringer i kost eller lignende. Noen som har opplevd lignende? Synes det er så rart at det går helt bort og så kommer det tilbake, nøyaktig samme stedet under øynene. 

Anonymkode: 7454d...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått allergisk reaksjon på sminke, og øyelokkene har hovnet opp osv. Har aldri opplevd puss som har kommet.

Ville absolutt tatt kontakt med legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...