AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg tolker og tolker... Er så sinnssykt redd for å bli såret igjen. Hva tenker du når du leser dette, vil du tro han er interessert? Det er en gammel kjenning, 2år yngre enn meg. Vi fikk kontakten opp igjen via en dating side. Etter å ha avtalt et møte hvor vi var på hotell og koste oss hele natten, så fant vi ut at vi ville treffe hverandre på nytt. Det gjorde vi igår igjen. Da dro vi hjem til han, spiste, kysset og koste oss. Pratet til langt uti nattestider. Han vil igjen treffe meg til helga, altså veldig på. Men kan det være fordi han ønsker sex med meg? Er vanskelig å vite. Jeg har ikke spurt han direkte enda. Han nevnte igår at det var én ulempe med meg og det var,at jeg har to ekser med barn med begge to. Han vil jo gjerne ha barn. Jeg tenkte det var litt positivt å høre, fordi da tenker han fremtid. Er jo nettopp det jeg ønsker. Vil finne meg en mann jeg kan leve med for resten av livet. Er han interessert? Kv35 Anonymkode: ebee8...9d2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg tolker og tolker... Er så sinnssykt redd for å bli såret igjen. Hva tenker du når du leser dette, vil du tro han er interessert? Det er en gammel kjenning, 2år yngre enn meg. Vi fikk kontakten opp igjen via en dating side. Etter å ha avtalt et møte hvor vi var på hotell og koste oss hele natten, så fant vi ut at vi ville treffe hverandre på nytt. Det gjorde vi igår igjen. Da dro vi hjem til han, spiste, kysset og koste oss. Pratet til langt uti nattestider. Han vil igjen treffe meg til helga, altså veldig på. Men kan det være fordi han ønsker sex med meg? Er vanskelig å vite. Jeg har ikke spurt han direkte enda. Han nevnte igår at det var én ulempe med meg og det var,at jeg har to ekser med barn med begge to. Han vil jo gjerne ha barn. Jeg tenkte det var litt positivt å høre, fordi da tenker han fremtid. Er jo nettopp det jeg ønsker. Vil finne meg en mann jeg kan leve med for resten av livet. Er han interessert? Kv35 Anonymkode: ebee8...9d2 Vanskelig å vite men når de er forelska vil de gjerne møtes ofte. Anonymkode: f9ddd...0d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Høres ut som han bare vil ha sex med deg. At han rakker ned på deg for at du har barn med andre viser at han ikke ser på deg som noe kjærestemateriale.. Anonymkode: e4256...628 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Håper dette er trolling, for dette virker vanvittig useriøst fra ende til annen. Anonymkode: 5107c...d21 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper dette er trolling, for dette virker vanvittig useriøst fra ende til annen. Anonymkode: 5107c...d21 Hvorfor virker dette useriøst? Vi møtes jevnlig. Han håper på at vi skal møtes allerede til helga igjen. Anonymkode: ebee8...9d2
Rosatoast Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Hvorfor har du sex på første date hvis du vil inn i noe seriøst? For meg virker jo nettopp det veldig useriøst. Har du to barn fra før? Eller ønsker du barn? Hvis sistnevnte så må du etterhvert kommunisere at du ønsker barn og en fremtid. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som han bare vil ha sex med deg. At han rakker ned på deg for at du har barn med andre viser at han ikke ser på deg som noe kjærestemateriale.. Anonymkode: e4256...628 Dette tenker jeg også dessverre.. At han har gitt sin grunn til hvorfor TS ikke er potensiell kjærestemateriale i hans øyer, men han trives med å møtes for sex og kos Anonymkode: bedc2...21e 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor virker dette useriøst? Vi møtes jevnlig. Han håper på at vi skal møtes allerede til helga igjen. Anonymkode: ebee8...9d2 Fordi dere hadde sex første møte uten å ha avklart ønsker eller blitt kjent osv. Når man ønsker noe seriøst må man gjerne gå frem på en annen måte .. Anonymkode: bedc2...21e 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fordi dere hadde sex første møte uten å ha avklart ønsker eller blitt kjent osv. Når man ønsker noe seriøst må man gjerne gå frem på en annen måte .. Anonymkode: bedc2...21e Men det er da helt normalt for en mann. Min eks ville også ha sex med meg første kveld , alikavel endte vi opp med et barn i tillegg ti l de ti årene. Det denne daten her sier er at vi er like på så mange områder. Han varter meg opp og spør hva her vil osv. Han ville vært med meg hele tiden, han ville ikke jeg skulle gå. Jeg har hatt flere slike menn du sikter til, men de oppfører seg kaldere. Jeg tror faktisk han her er "the one..."☺ Anonymkode: ebee8...9d2 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Du har to barn med to fedre, innleder ny relasjon med gammel kjenning, har sex med han på første date og er redd for om han bare er ute etter sex. 🤪 Anonymkode: 4b27b...a93 4
Gjest ABM Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tolker og tolker... Er så sinnssykt redd for å bli såret igjen. Hva tenker du når du leser dette, vil du tro han er interessert? Det er en gammel kjenning, 2år yngre enn meg. Vi fikk kontakten opp igjen via en dating side. Etter å ha avtalt et møte hvor vi var på hotell og koste oss hele natten, så fant vi ut at vi ville treffe hverandre på nytt. Det gjorde vi igår igjen. Da dro vi hjem til han, spiste, kysset og koste oss. Pratet til langt uti nattestider. Han vil igjen treffe meg til helga, altså veldig på. Men kan det være fordi han ønsker sex med meg? Er vanskelig å vite. Jeg har ikke spurt han direkte enda. Han nevnte igår at det var én ulempe med meg og det var,at jeg har to ekser med barn med begge to. Han vil jo gjerne ha barn. Jeg tenkte det var litt positivt å høre, fordi da tenker han fremtid. Er jo nettopp det jeg ønsker. Vil finne meg en mann jeg kan leve med for resten av livet. Er han interessert? Kv35 Anonymkode: ebee8...9d2 Hvis du allerede tolker og overtolker tenker jeg nok ekspertpanelet her vil hjelpe deg på bedre tanker ...🤔....not! Gi mannen en sjanse du nå..!.og selvsagt vil han ha sex... hvis du møter en mann som ikke vil bør du kaste alt du har i hendene og løpe som faan...
Gjest ABM Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordi dere hadde sex første møte uten å ha avklart ønsker eller blitt kjent osv. Når man ønsker noe seriøst må man gjerne gå frem på en annen måte .. Anonymkode: bedc2...21e Hææ?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du har to barn med to fedre, innleder ny relasjon med gammel kjenning, har sex med han på første date og er redd for om han bare er ute etter sex. 🤪 Anonymkode: 4b27b...a93 Men Herregud, går det knirkefritt i alle hjem tror du? Det er fort å havne i min situasjon. Jeg syntes nok det var litt positivt at han tok noe så viktig som barn i i temaet. Hadde han kun vært intr i sex, så hadde han ikke gått innpå det temaet . ts Anonymkode: ebee8...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 ABM skrev (1 time siden): Hææ? Sier jeg også. Anonymkode: ebee8...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #16 Skrevet 12. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men Herregud, går det knirkefritt i alle hjem tror du? Det er fort å havne i min situasjon. Jeg syntes nok det var litt positivt at han tok noe så viktig som barn i i temaet. Hadde han kun vært intr i sex, så hadde han ikke gått innpå det temaet . ts Anonymkode: ebee8...9d2 Den største playere jeg noensinne har borti, var også den som nevnte flest fremtidsplaner. Det har til og med et eget uttrykk for denne type spill, det kalles future bombing. Google det, det er en typisk måte å få kvinner til å falle... Anonymkode: bedc2...21e 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #17 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den største playere jeg noensinne har borti, var også den som nevnte flest fremtidsplaner. Det har til og med et eget uttrykk for denne type spill, det kalles future bombing. Google det, det er en typisk måte å få kvinner til å falle... Anonymkode: bedc2...21e Ro ned. Han er ikke den overivrige typen nei. Absolutt ikke mye komplimenter han har å komme med. 😊 Anonymkode: ebee8...9d2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): . Hadde han kun vært intr i sex, så hadde han ikke gått innpå det temaet . ts Anonymkode: ebee8...9d2 Ok hvorfor spør du her når du mener du har svaret selv? Når alle her forteller at det høres ekstremt useriøst ut og at han har sagt grunn til deg hvorfor han ikke ser deg som potensiell partner og høres ut som han bare vil ha sex, men du tålte ikke å høre sannheten fra vårt perspektiv kanskje? Anonymkode: e4256...628 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som han bare vil ha sex med deg. At han rakker ned på deg for at du har barn med andre viser at han ikke ser på deg som noe kjærestemateriale.. Anonymkode: e4256...628 Det kan stemme. Men det kan også være helt feil. Du har ikke peiling, du bare antar. Anonymkode: 95856...529
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #20 Skrevet 12. desember 2021 Når du selv er så sikker på at han liker deg, hvorfor spørre her i det hele tatt? Anonymkode: a022e...6ef 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå