anonymxx94 Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er en gutt på 28 år som alltid har vært tynn som en strek, og har kunnet spise hva jeg ville og hvor mye jeg ville uten å legge på meg, men de siste månedene har magen min pluselig vokst. Resten av kroppen min er så å si like tynn som alltid, men magen buler ut..begynner å bli en skikkelig kulemage. Har feks måttet gå til anskaffelse av nye skjorter, da knappene på de gamle (som jeg har hatt i mange år!) bare spretter opp :p Jeg er ganske kort (168cm) og veier nå ca 72kg, er det normalvekt ift høyden min? Evt hva bør jeg gjøre med denne magen som ser ut til at den har kommet for å bli?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Hvis magen kom fort, bør du ta deg en tur til legen! Anonymkode: b95c5...a98
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Menn får jo gjerne kulemage. Kan du være oppblåst? Kanskje ett legebesøk ikke er så dumt Anonymkode: 3cb8c...bb4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Du har en BMI på 25.5. Det vi si overvektig/fedme. Jeg ville startet å trene før markedsverdien din går ned altfor mye. Anonymkode: 8cd03...851 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har en BMI på 25.5. Det vi si overvektig/fedme. Jeg ville startet å trene før markedsverdien din går ned altfor mye. Anonymkode: 8cd03...851 Men i Satan, hva er all denne snakk om markedsverdi for noe. Akkurat som om mennesker er en vare. Syns det er helt forkastelig! Til TS: Hvis man legger på seg så kommer gjerne magen over tid, og ikke plutselig, det kan være noe du bør sjekke med lege. Utover det så kommer man i en alder hvor man plutselig ikke lenger kan spise og trene som før uten at det påvirker kroppen. Anonymkode: 08708...701 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 anonymxx94 skrev (14 timer siden): Jeg er en gutt på 28 år som alltid har vært tynn som en strek, og har kunnet spise hva jeg ville og hvor mye jeg ville uten å legge på meg, men de siste månedene har magen min pluselig vokst. Resten av kroppen min er så å si like tynn som alltid, men magen buler ut..begynner å bli en skikkelig kulemage. Har feks måttet gå til anskaffelse av nye skjorter, da knappene på de gamle (som jeg har hatt i mange år!) bare spretter opp 😛Jeg er ganske kort (168cm) og veier nå ca 72kg, er det normalvekt ift høyden min? Evt hva bør jeg gjøre med denne magen som ser ut til at den har kommet for å bli? Første stedet man gjerne legger på seg er mage, og siste stedet man vanligvis mister fett er rundt magen. Så om du har lagt på deg raskt, kan det være så enkelt som at du har begynt å legge på deg, og at magen er det første stedet det syns. Om du derimot er mye oppblåst, har løs avføring, kvalme, svekket allmenntilstand, så bør du sjekke lege, for da kan det være cøliaki, IBS, eller noe i kostholdet du reagerer på. Anonymkode: 89d12...1ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå