Kiwipie Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #21 Skrevet 12. desember 2021 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Nå ble jeg glad du kuttet han ut på dine vegne🧡 Jeg tror ikke dette er et engangstilfelle, en slik oppførsel er ustoppelig når han først har begynt. Det er bare så forbannet synd, at han finner noen andre han kan fortsette med. Spre ryktet hans til dine venninner, så slipper iallefall de å bli behandlet så dårlig. Hvis du googler på < narsissistiske trekk > vil du nok få mye riktige symptomer. Da kan du rope jippi! for at du kuttet han ut.. Har tenkt på narssisisme tidligere av diverse grunner. Ikke kan be om unnskyldning, vrir på alt jeg sier, gaslighter meg, avviser det jeg sier, gir alle andre skylden for ting som skjer, ser på seg selv som best, materialistiske verdier osv osv. Jeg har også tenkt å kutte han ut fordi han begynte å legge seg etter en felles kollega av oss. Han nektet for at han var interessert, men jeg ser det på væremåten hvordan han er med henne sammenlignet med andre gjennom årene på jobb. Jeg sa det til han at det er dårlig gjort mtp meg og mine følelser å være så på henne foran meg når vi er en liten arbeidsplass. Av alle jenter på planeten. Han mente bare jeg var latterlig og innbilte meg ting. Prøvde å snakke rundt det og si at jeg snakker jo med sjefen. Så hvorfor kan ikke han snakke med henne. Det var håpløst å komme noen vei.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #22 Skrevet 12. desember 2021 Hadde faktisk ikke giddet å gitt seksuelle tjenester til noen. Jeg har sex når jeg har en jeg bryr meg og, og som bryr seg om meg, og da elsker vi. Anonymkode: cfeeb...bd2 2
Kiwipie Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #23 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hadde faktisk ikke giddet å gitt seksuelle tjenester til noen. Jeg har sex når jeg har en jeg bryr meg og, og som bryr seg om meg, og da elsker vi. Anonymkode: cfeeb...bd2 Ja jeg har brydd meg om han i lang tid. Jeg har trodd at han har brydd seg om meg, men det har bare blitt fler og fler episoder der det virker som jeg har tatt feil.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #24 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hadde faktisk ikke giddet å gitt seksuelle tjenester til noen. Jeg har sex når jeg har en jeg bryr meg og, og som bryr seg om meg, og da elsker vi. Anonymkode: cfeeb...bd2 Det tres riktig ut og deilig. Men hvis ikke vi får oppleve en gjensidighet på kjærlighetsfronten, hva da? Anonymkode: 49c64...aa6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #25 Skrevet 12. desember 2021 Kiwipie skrev (3 minutter siden): Ja jeg har brydd meg om han i lang tid. Jeg har trodd at han har brydd seg om meg, men det har bare blitt fler og fler episoder der det virker som jeg har tatt feil. Men du kaller ham fwb, da ligger det i ordet at han ikke er din kjæreste. Da kan du desverre ikke forvente mer. Finn deg en ekte kjæreste, det fortjener du. Anonymkode: cfeeb...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #26 Skrevet 12. desember 2021 I innlegg #4 sier TS at denne løken skylder på stor penis når han ikke klarte å holde på ereksjonen. Er dette (nok) et eksempel på eksentriske gutter som tror at den svære greia de sleper på er det viktigste av alt? At resten av kroppen kan være og oppføre seg som et dass??? Anonymkode: 3b4ef...c2b 3
Kiwipie Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #27 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men du kaller ham fwb, da ligger det i ordet at han ikke er din kjæreste. Da kan du desverre ikke forvente mer. Finn deg en ekte kjæreste, det fortjener du. Anonymkode: cfeeb...bd2 Ja det vet jeg, men siden vi har vært venner(eller ikke alikavel) og kollegaer i flere år har jeg værtfall forventet å bli behandlet ordentlig. Som en person som ikke er lagd av stein.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #28 Skrevet 12. desember 2021 Kiwipie skrev (11 timer siden): Jeg og min fwb var hjemme hos han. Vi rotet på sofaen og jeg gikk ned på han. Han ble så uoppmerksom og var opptatt av tv mesteparten av tiden. Han lå jo bare der og han ble jo bare slapp mesteparten av tiden. Jeg ble jo bare helt demotivert og gadd ikke mer. Lysten forsvant bare. Han ble irritert og ba meg fortsette. Jeg sa at det ble bare demotiverende for meg og at han er jo ikke tilstede i det vi driver med. Han bare himlet med øyene og stemningen ble lunken. Senere ga han meg skylden. Han sa jeg var dårlig på å ta i mot ordre, at det var som å snakke til en vegg, at jeg er så rastløs og at han foretrekker god energi. Jeg fikk skylden for alt. Når jeg prøvde å forklare hvorfor gadd han knapt høre etter. Som om jeg er nedgradert til dårlig pga den ene kvelden. Noen som har opplevd lignende? Noen som i det hele tatt hadde giddet å fortsette? Jeg er overrasket over hvor drittsekk det går ann å være. Aldri opplevd dette før. Nå vet ikke jeg hva fwb står for, men går ut fra du mener FF. Hadde gått, å funnet meg en annen FF. F.eks meg. Anonymkode: 252f4...e82
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #29 Skrevet 12. desember 2021 Kjære deg. Det der hadde jeg ikke giddet å diskutere engang. Hadde vel bare sagt javel tatt på meg skoene og gått Anonymkode: e71b4...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #30 Skrevet 12. desember 2021 Hahahaha Gidder dere jenter dette her? Jeg er over 40, har alltid vært populær, men det der gidder jeg bare ikke. Det er en prinsippsak rett og slett. Har sagt nei og ledd flere ganger ved "sug meg a". Det skjer ikke på kommando første gang uten noen innsats fra han. Det bare skjer ikke. Som sagt, det er prinsipp!! . Anonymkode: c66fe...000 1
miss summers Skrevet 12. desember 2021 #31 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hahahaha Gidder dere jenter dette her? Jeg er over 40, har alltid vært populær, men det der gidder jeg bare ikke. Det er en prinsippsak rett og slett. Har sagt nei og ledd flere ganger ved "sug meg a". Det skjer ikke på kommando første gang uten noen innsats fra han. Det bare skjer ikke. Som sagt, det er prinsipp!! . Anonymkode: c66fe...000 Enig. Det har aldri funket på meg med en slik nedlatende befaling som det der. Big fat NO på den der ja. 1
Kiwipie Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #32 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahahaha Gidder dere jenter dette her? Jeg er over 40, har alltid vært populær, men det der gidder jeg bare ikke. Det er en prinsippsak rett og slett. Har sagt nei og ledd flere ganger ved "sug meg a". Det skjer ikke på kommando første gang uten noen innsats fra han. Det bare skjer ikke. Som sagt, det er prinsipp!! . Anonymkode: c66fe...000 miss summers skrev (1 minutt siden): Enig. Det har aldri funket på meg med en slik nedlatende befaling som det der. Big fat NO på den der ja. Ja og det gjorde jeg heller ikke. Det han befalte var å fortsette når jeg ikke ville mer siden han var ufokusert og så på tv. Å han mente jeg bare burde fortsette uansett for å øve på deep throats selv om jeg brekker meg lett og ikke ville det. Vi skulle heller ikke øve på det. En "sug meg"-ordre fra starten av hadde vært en turnoff.
miss summers Skrevet 12. desember 2021 #33 Skrevet 12. desember 2021 Kiwipie skrev (2 minutter siden): Ja og det gjorde jeg heller ikke. Det han befalte var å fortsette når jeg ikke ville mer siden han var ufokusert og så på tv. Å han mente jeg bare burde fortsette uansett for å øve på deep throats selv om jeg brekker meg lett og ikke ville det. Vi skulle heller ikke øve på det. En "sug meg"-ordre fra starten av hadde vært en turnoff. Bra. Ikke la en mann diktere deg rundt på den måten. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #34 Skrevet 12. desember 2021 Kiwipie skrev (11 minutter siden): Ja og det gjorde jeg heller ikke. Det han befalte var å fortsette når jeg ikke ville mer siden han var ufokusert og så på tv. Å han mente jeg bare burde fortsette uansett for å øve på deep throats selv om jeg brekker meg lett og ikke ville det. Vi skulle heller ikke øve på det. En "sug meg"-ordre fra starten av hadde vært en turnoff. Det er veldig bra at du også ser at det ikke var din feil og langt fra rett oppførsel fra hans side. Han er jo rett og slett en idiot. Vær så snill og bare kutt han helt ut, for din egen del. Og hold gjerne igjen senere. Ingen fwb mere. Det vil aldri komme noe godt ut av slikt. Anonymkode: 506d1...b10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå