SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #21 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg fantaserer om eldre menn hele tiden.. er dette normalt? tusen takk på forhånd - jente 19<3 Anonymkode: bb150...d7a miss summers skrev (1 minutt siden): nei, du gjorde i grunn ikke det. Jo, jeg gjorde i grunn det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #22 Skrevet 11. desember 2021 dette var noe som skjedde for 6 år siden, jeg har ikke lenger kontakt med han, men jeg fantaserer jo fortsatt om eldre menn. hvorfor diskutere noe som ikke kan gjøres om på? det var mitt valg, han presset meg aldri. jeg presset meg på han!! JENTE-19 Anonymkode: bb150...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #23 Skrevet 11. desember 2021 Når du blir voksen TS, så kommer du til å innse hvor galt det er at en gammel mann har sex med et barn, selv om du sier at du initierte dette. Du lider av relasjonstraumer og bør oppsøke hjelp for dette. Ta kontakt med fastlegen din. Denne eldre mannen bør også politianmeldes. Anonymkode: 06ab5...425 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #24 Skrevet 11. desember 2021 Nei det er ikke normalt. Du har nok en indre søken etter bekreftelse og kjærlighet fra din far og underbevisst søker dette i andre menn Anonymkode: ebb53...3ee 1
amz Skrevet 11. desember 2021 #25 Skrevet 11. desember 2021 Jeg ser de stadig dukker opp på tiktok...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #26 Skrevet 12. desember 2021 Jeg har alltid tent på eldre menn, men hadde en fantastisk far så hadde aldri daddy issues. Han døde da jeg var 8, så et savn etter en farsfigur har nok alltid vært en del av det. Men siden pappa var en god far på alle måter, så har jeg møtt eldre menn som har vært snille og gode også. Vil tro at kvinner med daddy issues som har hatt slemme, kalde, fraværende fedre har hatt mer uflaks i partnervalg. Kjæresten min er 20 år eldre enn meg, og jeg liker iblant å kalle han "pappa," synes det gir meg en god følelse innvendig. Han liker det han også. Den beste kjæresten jeg noengang har hatt. Anonymkode: 38504...990 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #27 Skrevet 12. desember 2021 visp skrev (14 timer siden): Dette er hva du henger deg opp i?? Ja, Gud forby om man skulle ordlegge seg feil når en jævel på snart femti knuller på en trettenåring! Ærlig talt, selv om seksuell lavalder er 16 år, er ikke en mann pedofil om han har sex med en jente på 13 som har utviklet pupper og kommet i puberteten. En pedofil tenner på BARN, en 13-åring som er kommet i puberteten og fått pupper, kjønnshår etc., fremstår som tenåring/ungdom og ikke voksen. Når det er sagt så er det ikke greit at en voksen person har sex med en person under 16 år. Men voldtekt er det ikke når begge samtykker. Anonymkode: 38504...990 2
MaestroR Skrevet 13. desember 2021 #28 Skrevet 13. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ærlig talt, selv om seksuell lavalder er 16 år, er ikke en mann pedofil om han har sex med en jente på 13 som har utviklet pupper og kommet i puberteten. En pedofil tenner på BARN, en 13-åring som er kommet i puberteten og fått pupper, kjønnshår etc., fremstår som tenåring/ungdom og ikke voksen. Når det er sagt så er det ikke greit at en voksen person har sex med en person under 16 år. Men voldtekt er det ikke når begge samtykker. Anonymkode: 38504...990 Da skal hun jamen være godt utviklet for alderen Endret 13. desember 2021 av MaestroR 1
SlemUlv Skrevet 13. desember 2021 #29 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ærlig talt, selv om seksuell lavalder er 16 år, er ikke en mann pedofil om han har sex med en jente på 13 som har utviklet pupper og kommet i puberteten. Nei, man er hebifil. Og det er like ulovlig å ha sex med en 13 åring, som det er med et yngre barn. Det har bare et annet ord. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #30 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 12.24): Ærlig talt, selv om seksuell lavalder er 16 år, er ikke en mann pedofil om han har sex med en jente på 13 som har utviklet pupper og kommet i puberteten. En pedofil tenner på BARN, en 13-åring som er kommet i puberteten og fått pupper, kjønnshår etc., fremstår som tenåring/ungdom og ikke voksen. Når det er sagt så er det ikke greit at en voksen person har sex med en person under 16 år. Men voldtekt er det ikke når begge samtykker. Anonymkode: 38504...990 Etter loven er det voldtekt. Han kan dømmes. Anonymkode: e0dee...da9 1
Herro Skrevet 13. desember 2021 #31 Skrevet 13. desember 2021 visp skrev (På 11.12.2021 den 22.02): Dette er hva du henger deg opp i?? Ja, Gud forby om man skulle ordlegge seg feil når en jævel på snart femti knuller på en trettenåring! Det er faktisk viktig å ikke utvanne begreper. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #32 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 13.09): Etter loven er det voldtekt. Han kan dømmes. Anonymkode: e0dee...da9 Jev tror faktisk loven har tilbakevirkende kraft helt tilbake til 1988 Anonymkode: 9336e...ab6
Frank Franke Skrevet 23. desember 2021 #33 Skrevet 23. desember 2021 Du er ikke alene om å tenne på eldre! Kos deg med dine lyster du, og kall det gjerne en fetish, men so what!? Jeg er 65, og bare VET at mange er som deg! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #34 Skrevet 24. desember 2021 Ja, det var straffbart å ha sex med en mindreårig, men å begynne å tillegge mannen legninger som pedo- og hebefil er jo bare tull. Å la seg overtale av en yppig jentunge, er nok en felle mange av oss kunne ha gått i. Heldigvis er ikke dette noe de fleste kommer borti. Anonymkode: 3a893...51d
Gjest Trøst Skrevet 24. desember 2021 #35 Skrevet 24. desember 2021 (endret) Det er ingenting galt i å ha fantasier, men om du opplever at dette er destruktivt for sexlivet ditt og relasjoner til menn, så kan det på sikt bli et problem. Det er også en viss fare for at å bli utnyttet ettersom du muligens opptrer som naiv, oppmerksomhetssøkende og føyelig. Om du søker bekreftelse og kjærlighet som du ikke har fått fra din far, hos en sexpartner som er mye eldre enn deg, så kan det fort bli krasj når mannen gjerne kun er ute etter sex. Har selv hatt mine perioder (og har det fortsatt) der jeg fantaserer om eldre menn, og ja, jeg har daddy issues jeg også. For min del har det kun blitt med fantasiene, ettersom jeg så langt i det virkelige liv ikke har møtt en eldre mann som jeg føler fysisk tiltrekning mot. Endret 24. desember 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #36 Skrevet 25. desember 2021 Er endel som er sånn. Men skjønner ikke helt hvordan man vil ha sex med eldre fordi man ikke har hatt en far/ hatt en god far. Har heller ikke et godt forhold til faren min men er mer motsatt for meg. Ikke at jeg liker yngre men at jeg i hvert fall ikke vil ha en mye eldre mann. Men folk er forskjellige. Anonymkode: d4f9f...859
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå